jij gaat als een tierelier bedoel jequote:
als een TIERELIER, dat zeg ikquote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef Steve-O het volgende:
Hoe hard ga jij nou met zo'n 2 liter motor ?
en er zit al lucht in ook, geen carb nodigquote:Op zondag 28 mei 2006 18:22 schreef matthijz het volgende:
Volgens mij zuipt hij benzine
Dat geloof ik dus niet hequote:
ja goed punt, hoewel die voornamelijk glazen cylinderwanden hebben, en dat schijnt bij hoge toerentallen niet zo betrouwbaar te zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
Doe mij maar een Zuid Duits blok, dan zo'n raar achterhoeks brouwsel
hey: het is beter dan een japannerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Sjonnjoop het volgende:
Doe mij maar een Zuid Duits blok, ipv zo'n raar achterhoeks brouwsel
Daar hebben ze speciaal gegroefde cilinderwanden voor ontwikkeld die tegen alle vormen van bruut geweld kunnenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed punt, hoewel die voornamelijk glazen cylinderwanden hebben, en dat schijnt bij hoge toerentallen niet zo betrouwbaar te zijn
Ik kan nog een V4 bouwen, met dank aan Saabquote:Op zondag 28 mei 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Geeneens een V8?
Ik vind lijnmotoren zo saai.....
De oeroude 1 liter 1-cylinderquote:Op zondag 28 mei 2006 18:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Daar hebben ze speciaal gegroefde cilinderwanden voor ontwikkeld die tegen alle vormen van bruut geweld kunnen
[afbeelding]
OKT 2006 staat er onderopquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef ollie994 het volgende:
APK???
Vooroorlogse kwaliteit, gelukkig worden ze nog altijd zo gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De oeroude 1 liter 1-cylinderDa's technologie vanuit de Eerste Wereldoorlog jongedame
Bovendien heeft deze zo te zien wat last van overtollig lucht-brandstofmengsel
Hoe langer je dit ding laat lopen, hoe minder stabiel hij wordt. Ook gaat hij stotteren, het smeert overigens wel optimaal!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef Koepert het volgende:
Die motor heb ik vandaag ook nog even aangeslingerd, ging weer prima. Loopt toch heerlijk soepel over een breed toerengebied![]()
De Groenloosche Motoren Werke fabriceren tegenwoordig ook een 2,7 liter V8 trouwens, de opvolger van hun al langer bekende 2 liter V6quote:Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef Koepert het volgende:
Die motor heb ik vandaag ook nog even aangeslingerd, ging weer prima. Loopt toch heerlijk soepel over een breed toerengebied![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |