smufden die smurfen niet voor de smufen grote smurf??quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Wuppies zijn fout. Altijd al zo geweest, vanaf toen Vader Abraham ze introduceerde na de smurfen.
quote:
Ik zit ook ziek thuis momenteelquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ja zoiets Fles, en dan in Wat eten en/of drinken we vandaag deel 18 !
Die is wel over de datum trouwens
Mwoa, je bent wel erger van mij gewendquote:
ha Bluezzz, leuk je hier te zien, ze kunnen wel eens wat nieuw bloed gebruiken hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
Mogguhquote:
Heel veel succes!quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:32 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
* Ynske is toch best wel zenuwachtig...
allemaal nieuw, maar goed, t levert ook meer centjes op
Geen leegloopquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komplete leegloop tot het zwembad erop volgt![]()
Há Re, ik kwam ff buurten
en de stand in de pauze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:vanavond betaalde opdracht, en mijn studio is nog lang niet klaar dus ik moet als een gek de garage dadelijk vrijmaken en een groot zwart doek ophangenMaargoed klant is ervan op de hoogte dat we aan het verbouwen zijn. Wel lekker makkelijke opdracht, gewoon wat portretjes van broer en zus omdat Pa & Ma zoveel jaar getrouwd zijn, in sepia want da vin hullie mam zo skôn
wat Fles al zei...1-0, maar die hebben ze later weer uit de goal gepeuterdquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en de stand in de pauze?
[..]puckzz goes pro
![]()
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
*meldt aanwezig*
wat een butt-wedstrijd gisteren
hoeveel zou die scheids gevangen hebben? ik had het idee dat hij voor het fatsoen of om niet door Nederlandse supporters gevierendeeld te worden af en toe ook maar eens in het voordeel voor nederland floot.
naja, 0-0 vooruit dan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het via Georgina en Irene gevolgd begrijp ik?
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
gewoon Ned2 hoor
maar ik vond de scheids gewoon niet tof...een eikel eigenlijk...complete lul is een beter woord...
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, het was niet alsof die wedstrijd nog iets boeide ook, eigenlijk
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee okee, het was dan ook de kneuzenwedstrijd, maar daarom willen we toch niet anderhalf uur voor jan lul op de bank zitten?
Precies wat wij ook dachtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, daarvoor laten we 38 vliegtuigen extra naar Frankfurt vliegen, en een zootje ICE's met dubbele stellen rijden, en plaatsen we een paar enorme fletskriens in de Main zodat 60.000 Landgenooten er toch bij kunnen zijn, via een schermpje. En de hele dag bier kunnen zuipen, ook belangrijk
Hee wacht eens: bier, schermpje, dat had ik hier ook
Wij zijn verwendquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb gewoon zo'n 37 cm kastje met zo'n bolle beeldbuis nog400 gulden ooit hoor
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
we vonden onze breedbeeld TV ineens hartstikke klein
Vrouwen, echt... als een blad aan de boomquote:
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo kleinquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, echt... als een blad aan de boom![]()
Heb ik nog geeneens quotes bij elkaar gezocht die niet ECHT over hetzelfde gaan
Kusje P![]()
tuukquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nouwwwwwww...ik bedoel dat een breedbeeld best een grote TV is, maar omdat we tot nu toe voetbal op grote schermen hebben gezien leek ie ineens zo klein
ze hapt zo lekker, niet?quote:
Eerst een vrouw vinden om gupjes mee te makenquote:
Inmiddels heb ik gegetenquote:
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven doorquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij
en nog 15 fotosschoots in de planning
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Re het volgende:
oww schema voor de komende 2 maanden
23-26 juni krakow
30 juni werchter
15-24-juli NYC
27-30 juli Londen Lakeside view
tot 8 aug vrij 15 fotoshoots
en nog 15 fotosschoots in de planning![]()
jahquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en nog 60 uur per week werken tussen de bedrijven door
o.a. jah, maar daar waren de kaartjes al van op hčquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Alle goede bands komen toch op de 29e?
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?quote:
Dus?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oranje speelt toch pas weer zondag om 21:00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |