Shoppen tijdens de lunch is handigquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja maar als je moet werken heb je daar niks aan, of ga je shoppen tijdens je lunch?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja Pea, hou nou eens op met dat gepush over photoshop! P doet het alleen als ie tijd en zin heeft, jah?
Nou als je naast die eerste een gewone foto legt zie je het ook wel hoor, maar echt woepie was ie niet. Ik zal nog wel eens proberen met een echt leuke foto...moet ik die wel eerst maken natuurlijkquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef pea4fun het volgende:
echt woepie was ie niet.
Hee die is LEUK!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Ynske het volgende:
ok, misschien een beetje verkeerd gefocussed... maar ik vind m zo schattig
[afbeelding]
Is ie ook, en geeft niks, denk dat de ouders hem zo ook echt leuk vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Ynske het volgende:
ok, misschien een beetje verkeerd gefocussed... maar ik vind m zo schattig
[afbeelding]
beetje foto's plaatsen in SCquote:
ja...nog eens en?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
beetje foto's plaatsen in SC![]()
dan gaan ze voor eeuwig de archivistische spelonken van fok in enzo
en dan neemt danny alle rechten om jouw meesterwerken overal maar te posten, de HUFTERquote:
Het is gewoon verschrikkelijk...Ik zal gauw van die spuuglelijke tagjes dwars door mijn kunstwerken heen soepenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan neemt danny alle rechten om jouw meesterwerken overal maar te posten, de HUFTER
quote:
Netjes doen he? en wel fotolijm gebruiken, anders heb je na een paar jaar lijmafdrukkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....bureau bijna leeg, PC-meuk gelabeld. Afsluiten en thuis fotootjes gaan plakken of zo
Het origineel posten mag je alleen als je Heel Veel Geld betaaltquote:
quote:
quote:
Hoe? mijn camera is aan het vallenquote:
Nee, tijdens het voetballen pasquote:
Het gaat erom dat je nu ziet wat je ermee kan! Die witte lucht is ineens interessant geworden. Volgende keer braaf naar Peter en Shark luisteren en doen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef pea4fun het volgende:
Nou als je naast die eerste een gewone foto legt zie je het ook wel hoor, maar echt woepie was ie niet. Ik zal nog wel eens proberen met een echt leuke foto...moet ik die wel eerst maken natuurlijk
Ja maar ik heb al zo'n braaf imago...mag toch wel eens een kéér obstinaat zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, tijdens het voetballen pas
[..]
Het gaat erom dat je nu ziet wat je ermee kan! Die witte lucht is ineens interessant geworden. Volgende keer braaf naar Peter en Shark luisteren en doen!
Je gaat teveel met fles omquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef pea4fun het volgende:
Ja maar ik heb al zo'n braaf imago...mag toch wel eens een kéér obstinaat zijn?
Lees het BBQ topic ff naquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef An24 het volgende:
Zo An is weer in staat ff mee te lezen.....![]()
Moet ik jou komen vervelen dan?quote:
Dat hoorde je zondag al jaquote:
Ow ja dat was ik...ff zoeken hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef PoseidonVS het volgende:
Pea, was jij dat niet die laatst, een maand of 3 terug, een linkje plaatste hoe je PS sneller op kunt starten? Heb je dat nog?
Iemand anders mag ook hoor
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Moet ik jou komen vervelen dan?
Dat is dat je een soort handtekening in je foto kan zetten...ik weet niet eens hķe je het moet gebruikenquote:
Wanneer is die diploma- uitreiking?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Xilantof het volgende:
@Re: ik weet nog niet of ik door ga voor mijn ir. titel![]()
de leraren vonden wel dat ik het kon volgens mij. maar ik weet het niet
@Ivo: Dankje!
@ijzercookie: Ook dankje!
@Marjo: nogmaals bedankt!
@Pea, ik heb geen gebakmisschiein op de diploma uitreiking!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef Toeps het volgende:
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1317
De foto's van SOTY zijn uit. Afgehakte ledematen galore! Bladeren voor meer ellende.
Nee DUHquote:Foto eigenschappen
[..] No Flash [..]
Je wil toch niet met half FOT daar binnen vallen hequote:
ieeeeksquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef Toeps het volgende:
http://gallery.studenten.net/soty2006/main.php?g2_itemId=1317
De foto's van SOTY zijn uit. Afgehakte ledematen galore! Bladeren voor meer ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |