quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Ok ok...
* pea4fun voor lul gaat staan midden op straat
nou je zin?
bijna.. eerst foto's maken voor een HDRretje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
Ok ok...
* pea4fun voor lul gaat staan midden op straat
nou je zin?
quote:
ja?quote:
nietes, Yahoo is gewoon traagquote:
Er hebben zich wat interne verhuizingen voorgedaan waardoor alle stafdiensten kunnen worden samengebracht in één kantoor. In Rotterdam dusquote:
nietusquote:
ja maar als je moet werken heb je daar niks aan, of ga je shoppen tijdens je lunch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er hebben zich wat interne verhuizingen voorgedaan waardoor alle stafdiensten kunnen worden samengebracht in één kantoor. In Rotterdam dusAan de ene kant jammer, want dat kleine ICT-afdelingkje in Gouda was best gezellig. Aan de andere kant wel weer leuk, want ik zie daar meer collega's EN en er ligt een fors winkelcentrum naast
quote:
Ja Pea, hou nou eens op met dat gepush over photoshop! P doet het alleen als ie tijd en zin heeft, jah?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef pea4fun het volgende:
ja maar als je moet werken heb je daar niks aan, of ga je shoppen tijdens je lunch?
Foto's plaatsen blaaskaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn camera met nieuwe lens van 10 hoog naar beneden gooien bijvoorbeeld
Shoppen tijdens de lunch is handigquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja maar als je moet werken heb je daar niks aan, of ga je shoppen tijdens je lunch?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja Pea, hou nou eens op met dat gepush over photoshop! P doet het alleen als ie tijd en zin heeft, jah?
Nou als je naast die eerste een gewone foto legt zie je het ook wel hoor, maar echt woepie was ie niet. Ik zal nog wel eens proberen met een echt leuke foto...moet ik die wel eerst maken natuurlijkquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef pea4fun het volgende:
echt woepie was ie niet.
Hee die is LEUK!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Ynske het volgende:
ok, misschien een beetje verkeerd gefocussed... maar ik vind m zo schattig
[afbeelding]
Is ie ook, en geeft niks, denk dat de ouders hem zo ook echt leuk vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Ynske het volgende:
ok, misschien een beetje verkeerd gefocussed... maar ik vind m zo schattig
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |