Geen ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hoe kom ik met die mensen in contact? Hebben ze msn?
Mietjequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik deed net de deur openHet waait en de lucht is wit...ik wacht nog wel een dag dan.
Ik deed net de deur openquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
raam open (of dicht) en dan foto's van buiten maken
Niemand wil je buiten hebben. Zeker de politie niet
die klagen al genoeg over hangouderen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik deed net de deur openhet waait en de lucht is wit. Maar een dag wachten dan
denkt aan het liedje van scooter...hyper hyperquote:
Ja, maar net nog niet...nou ja...alzheimer light...quote:
JUIST met een "witte" lucht HDR foto's maken!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik deed net de deur openHet waait en de lucht is wit...ik wacht nog wel een dag dan.
Hoezo dan? wit is toch wit? dan zie je toch geen diepte enzo? of snap ik het hele HDR idee niet? kan ook zijn hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
JUIST met een "witte" lucht HDR foto's maken!!!!!
Waarom is datquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga verhuisdozen inpakkenGeen zin meer om te werken
Nog 1 dag hierna en dan een dagje thuiswerken
Vanaf maandag ipv naar Gouda naar Rotterdam rijden
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef pea4fun het volgende:
4 op een rij
ja ik weet het, zit niet lang genoeg tussen, maar kon het niet laten![]()
Ligt er maar aan welk spelletje je doetquote:
Oh jawel hoor, zelfs in 4 opeenvolgende minutenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef pea4fun het volgende:
ja ik weet het, zit niet lang genoeg tussen, maar kon het niet laten![]()
Dat is een kutspelquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welk spelletje je doetIk doe die met die gele en rode schijven
![]()
Doe nou maar gewoon (verstand op nul, blik op oneindig) en maak die foto's, achteraf mag je klagen. Als je deze mentaliteit had voordat jij je eerste camera oppakte had je nu nog steeds geen foto's gemaakt .quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef pea4fun het volgende:
Hoezo dan? wit is toch wit? dan zie je toch geen diepte enzo? of snap ik het hele HDR idee niet? kan ook zijn hoor
Nietus, jij kon niet winnen zeker he?quote:
Zo af en toe komt er best iets slims uit die jongenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon, achteraf mag je klagen. Als je deze mentaliteit had voordat jij je eerste camera oppakte had je nu nog steeds geen foto's gemaakt .
Het is een kutspel, zeg ik jequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nietus, jij kon niet winnen zeker he?![]()
ik denk al, waar gaat mijn IQ toch heen??? Blijkt mijn sexpartnerin ineens 2 keer zo slimquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo af en toe komt er best iets slims uit die jongen
Ok ok...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon (verstand op nul, blik op oneindig) en maak die foto's, achteraf mag je klagen. Als je deze mentaliteit had voordat jij je eerste camera oppakte had je nu nog steeds geen foto's gemaakt .
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk al, waar gaat mijn IQ toch heen??? Blijkt mijn sexpartnerin ineens 2 keer zo slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |