quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Ze wilde alleen de lens niet likken
Jij natuurlijkquote:
quote:
quote:
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef HMaster-II het volgende:ben weer terug van een dagje Dolfinarium...
![]()
Is het me toch gelukt een heel SC over te slaan
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?![]()
Dan had tenminste zijn naam in de titel gestaanquote:
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOTquote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan had tenminste zijn naam in de titel gestaan
301. de OP telt niet meequote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOT
Mag ookquote:
Die 5 minuten heb ik al gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ach joh ..... nou ben jij tenminste 300 posts bekend op FOT
Door Yvonne nog welquote:
quote:
Maar maar... maar....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En je hebt niet eens even de moed om aan te bellen?![]()
Schijtlaars!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar maar... maar....Dat is toch eng.
![]()
Ja en ik was eerstquote:Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Schijtlaars!![]()
Neem een voorbeeld aan de 2 Ps in dit topic!![]()
En toen kwam ikquote:
Je had wel mooi foto's kunnen maken van een lijkwagen of ambulance die wat af kan voerenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Ynske het volgende:
Soms he, dan kan ik fotografen wel opknopen aan de hoogste boom
vandaag dan ook behoorlijk uit mijn slofgeschoten... ging een idioot vlak voor een rijdende stoomtrein (lees 1,5meter ervoor) langs oversteken
levensmoe ofzow?
Nee op zoek naar de ultieme stoomtreinfotoquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Ynske het volgende:
Soms he, dan kan ik fotografen wel opknopen aan de hoogste boom
vandaag dan ook behoorlijk uit mijn slofgeschoten... ging een idioot vlak voor een rijdende stoomtrein (lees 1,5meter ervoor) langs oversteken
levensmoe ofzow?
Ja sorry, ik heb al genoeg gelikt dit weekend, m'n tong was moequote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Ze wilde alleen de lens niet likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |