Ja precies.. dat komt vanavond laat wel, als sub eindelijk is bijgekomen van afgelopen nacht + bier..quote:Op zondag 25 juni 2006 10:06 schreef Debsterr het volgende:
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijk.
Ja, saté, graag!quote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...
Bonnetjes bij mij dus hequote:Op zondag 25 juni 2006 11:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, saté, graag!Als je bonnetjes inlevert kun je wat mij betreft het bedrag daarvoor gewoon terugkrijgen.
Nog meer mensen die hun culinaire hoogstandjes willen tonen?
hierquote:Op zondag 25 juni 2006 11:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, saté, graag!Als je bonnetjes inlevert kun je wat mij betreft het bedrag daarvoor gewoon terugkrijgen.
Nog meer mensen die hun culinaire hoogstandjes willen tonen?
Voorzichtige vraag: wat gaat erin en heb je het al eerder gemaaktquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag: wat gaat erin en heb je het al eerder gemaakt![]()
Ik heb het volste vertrouwen in je natuurlijkquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je natuurlijkIk vroeg het me alleen even af
Ik ga trouwens nog wel voor de gepofte aardappelen met kruidenboter
quote:
[foute opmerking]quote:Op zondag 25 juni 2006 18:44 schreef HMaster-II het volgende:
Salade geserveerd op een fris en fruitige Ania
Lekkah
![]()
Ik heb nu al zin in sappig vlees schroeiend boven hete kolen..![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[foute opmerking]
ik heb gewoon zin in sappig vlees. Laat de mooie vrouwen maar langskomen
[/foute opmerking]
quote:
Jammer!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]ik blijf definitief thuis
treintjes kijken op de stoomdagen en werken
Sub en ik moeten op zich nog steeds wel een keer gaan kijken ja, om een plekje uit te kiezenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Hé mensen!
Ik heb vernomen dat recreatiegebied Spaarnwoude nogal groot is
Waar (geen concrete vraag maar gewoon om even over na te denken) gaan wij zitten dan? Is daar te komen met een auto? I.v.m. gesleep van bbq's enzo...
En wat voor voorzieningen zijn er? (toiletten, wildplassen is naar mijn weten nog steeds overal verboden...? stroom voor eventueel een electrische bbq?).
Spaarnwoude is goed te bereiken met de auto en er is parkeerplek zat. Barbeknoeien mag op de dagkampeerterreinen en daar mag je ook gewoon je auto neerpleuren. Stroom is er volgens mij niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Hé mensen!
Ik heb vernomen dat recreatiegebied Spaarnwoude nogal groot is
Waar (geen concrete vraag maar gewoon om even over na te denken) gaan wij zitten dan? Is daar te komen met een auto? I.v.m. gesleep van bbq's enzo...
En wat voor voorzieningen zijn er? (toiletten, wildplassen is naar mijn weten nog steeds overal verboden...? stroom voor eventueel een electrische bbq?).
Ik zie mezelf al helemaal naar Amsterdam CS reizen, om vervolgens nog een uur te bussen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
is het ver lopen vanaf het station Haarlem Spaarnwoude? Aangezien een of ander geografisch brein van mening is dat het bij Amsterdam ligt...
Spaarnwoude is behoorlijk uitgestrekt en ligt zeg maar tussen Amsterdam en Haarlem in (maar idd wel iets meer de kant van H'lem op dan de kant van A'dam). Vanaf Haarlem-Spaarnwoude is het niet echt loopbaar. Je loopt wel vrij makkelijk Spaarnwoude in, maar bent dan nog steeds redelijk ver van de daardwerkelijke dagkampeerterreinen vandaan. Loopbaar vanaf Station-Spaarnwoude is bv. wel het zgn. surfmeer, wat een klein meertje/plasje is vlakbij de KPN mast daar. Stelt niet zoveel voor verder en is niet echt gezellig ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
is het ver lopen vanaf het station Haarlem Spaarnwoude? Aangezien een of ander geografisch brein van mening is dat het bij Amsterdam ligt...
Nicequote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef Yoni het volgende:
Vanaf Haarlem-Spaarnwoude is het niet echt loopbaar.
Er komen wel bussen en ik denk dat er best ook wel aardig gecarpoold en evt. gependeld kan worden. Handigst is gewoon dus als degenen die de exacte locatie kiezen, dus kiezen voor het dagkampeerterrein die het beste met het OV te bereiken is lijkt me.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe komen wij autoloze zondaars er dan?
Op de phietsquote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe komen wij autoloze zondaars er dan?
Wat misschien ook een optie is, is gewoon ergens met zn alle verzamelen (of in ieder geval met de meesten) en dan gezamenlijk ergens een plekje uitzoeken. Voor Sub en mij is he namelijk best lastig oma lleen even op en neer te rijden om een plek te checken.. Maar we wachten wel even af hoe Sub dit op wil gaan lossenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er komen wel bussen en ik denk dat er best ook wel aardig gecarpoold en evt. gependeld kan worden. Handigst is gewoon dus als degenen die de exacte locatie kiezen, dus kiezen voor het dagkampeerterrein die het beste met het OV te bereiken is lijkt me.
Ik wil anders wel locatie spotten. Ik heb daar altijd gewoond en ben er bekend. Mijn ouders wonen er nog steeds in de buurt, dus dan jat ik daar ff een auto mee ofzo. Of evt. bijv samen met een andere FOT-er die er in de buurt woont ofzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat misschien ook een optie is, is gewoon ergens met zn alle verzamelen (of in ieder geval met de meesten) en dan gezamenlijk ergens een plekje uitzoeken. Voor Sub en mij is he namelijk best lastig oma lleen even op en neer te rijden om een plek te checken.. Maar we wachten wel even af hoe Sub dit op wil gaan lossen.
tsssskquote:
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeckquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Skaai en ikwillen graag op Haarlem Spaarnwoude opgehaald worden
Ik denk niet dat ze op jouw trekhaak wil zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeck
Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil anders wel locatie spotten. Ik heb daar altijd gewoond en ben er bekend. Mijn ouders wonen er nog steeds in de buurt, dus dan jat ik daar ff een auto mee ofzo. Of evt. bijv samen met een andere FOT-er die er in de buurt woont ofzo...
Gezellig, lekker op de trekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeck
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!
Staan de dagkampeerterreinen ook ergens op een kaart? Dan zouden we ook op die manier een kunnen kiezen die het best bereikbaar is.
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsHoewel ik eigenlijk ook moet leren...
Sub!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
Studie is het niet echt hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Skaai het volgende:
En ik ga nu even de post opzoeken over de betaling
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat!
Ik moet Debsterr ook nog betalen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Marc H het volgende:
Hoe goed is die locatie te bereiken met OV? Wat is het dichtstbijzijnde halte/buslijn?
Ik moet 9 juli namelijk tot 14:00 werken, in amsterdam-ZO, en kan pas met OV die kant op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |