Ik hoop dat je een PI vergeten bent ofzo. Echt passend vind ik dit niet bij je functie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je alleen maar mag bereiden op kolen die gemaakt zijn van uitsluitend door dwergpigmeeën gekapte apenbroodbomen die groeien op de zuidelijke hellingen van het Kruger Nationaal Park.
Ik bedoelde eigenlijk ook vegetariërs in die groep met specifieke wensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een beetje benadeeld. Vegetariërs krijgen wel hun eigen bbq en "overige wensen" niet? Ik vind dat met zoiets vanuit de organisatie rekening mee moet worden gehouden. Maar ik zal dan wel proberen een 'eigen' bbq te regelen.. Kolen worden neem ik aan wel betaald met het betaalde bedrag?
Als je een grap alleen met PI kunt zien ga ik me echt zorgen maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een PI vergeten bent ofzo. Echt passend vind ik dit niet bij je functie.
En dat is afhankelijk van de kooltjes op een BBQ-meet?quote:"het toegankelijk maken (en dus houden!) van FOT"
Zoals ik het nu zie zijn er 3 "groepen".quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook vegetariërs in die groep met specifieke wensen.Ik zie dat het in de OP anders staat, misschien moet ik dat even aanpassen.
Ik heb zelf een barbecue, verder hebben we nog geen idee wie er nog meer een barbecue hebben. Als er voldoende mensen zijn die ook een barbecue kunnen meenemen dan is het wellicht geen enkel probleem.
Humor is goed. Maar kan soms verkeerd overkomen. Denk gewoon ff 2 keer na voor je iets post.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een grap alleen met PI kunt zien ga ik me echt zorgen maken.
Get a sense of humor.
[..]
En dat is afhankelijk van de kooltjes op een BBQ-meet?
Je maakt een grap uiteraard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Humor is goed. Maar kan soms verkeerd overkomen. Denk gewoon ff 2 keer na voor je iets post.
mensen die de gang van zaken hier niet kennen en zo'n post lezen en neit door hebben dat het een grap is zullen FOT niet als gezellig beschouwen dan.
Daar moet je niet over nadenken Sharkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
OT: wat voor bvlees ga je allemaal regelen sub? Ik was aan het nadenken of ik sate zou maken of niet. En of ik een pannetje pindasaus zou meenemen of niet
Vergeet vooral die sate nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben het met P. eens Shark! Je mag best van die lekkere pindasaus meenemen!
Duh! Dat loop ik al twee posts te beweren jaquote:
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...quote:Op zondag 25 juni 2006 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Duh! Dat loop ik al twee posts te beweren jaDringt het eindelijk tot je door
Dusquote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...
Eindelijk een verstandig woordquote:Op zondag 25 juni 2006 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijk.
Ja precies.. dat komt vanavond laat wel, als sub eindelijk is bijgekomen van afgelopen nacht + bier..quote:Op zondag 25 juni 2006 10:06 schreef Debsterr het volgende:
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijk.
Ja, saté, graag!quote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bonnetjes bij mij dus hequote:Op zondag 25 juni 2006 11:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, saté, graag!Als je bonnetjes inlevert kun je wat mij betreft het bedrag daarvoor gewoon terugkrijgen.
Nog meer mensen die hun culinaire hoogstandjes willen tonen?
hierquote:Op zondag 25 juni 2006 11:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, saté, graag!Als je bonnetjes inlevert kun je wat mij betreft het bedrag daarvoor gewoon terugkrijgen.
Nog meer mensen die hun culinaire hoogstandjes willen tonen?
Voorzichtige vraag: wat gaat erin en heb je het al eerder gemaaktquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag: wat gaat erin en heb je het al eerder gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |