WHZ Flesquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er is bier. En als er bier is is fles er ook
Wat jij niet kanquote:
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef Debsterr het volgende:
Wat jij niet kan. Maarrem, liefste Fles
, schatje, je komt toch wel gewoon? Ik bedoel, anders kunnen we niet samen bier drinken en golfjes met de hand maken
en humorloze grappen maken enzo
.
quote:We zien echter liever niet dat je je afzondert met bijv. een model om een idee uit te werken.
Fles, ik begrijp je punt niet helemaal? Een BBQ meet is toch een groepsgebeuren? Waarom zou je je tijdens zoiets willen afzonderen? Je kunt je foto-sessies toch ook op een ander moment plannen? Of gaat het je om het feit dat de regel er uberhaupt is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMag niet van Agent Untermensch:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Of gaat het je om het feit dat de regel er uberhaupt is?
En zoals ik zondag al zei onderweg naar Groningen, ga jij gewoon meequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als we gezellig gaan BBQen
gaan we gezellig BBQen, die bijdehante dEbStErR afjanken(en dan nogeens dat golfje
)
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef PeRi het volgende:
Hoi ik zit met een probleem, want ik twijfel een beetje omdat ik geen gedoe wil opleveren;
Ik eet geen rundvlees en geen varkensvlees, echter ben ik ook niet vegetarisch. Mijn eten mag ook niet met het rund en varken op 1 bbq gelegd worden, wat dus zou betekenen dat er een aparte 'kip bbq' zou moeten komen. Is dat teveel gedoe?
Snoepen nog welquote:
Strawberry cheesecakequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snoepen nog welEr is geen B&J daar hoor
Dat was toch al gemeld?? Er is vast wel een losse bbq te regelen voor de vegadingesen en andere bepaalde wensen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Xilantof het volgende:
Zou iemand van de organisatie op de post van PeRi kunnen reageren?
Zou wel tof zijn namelijk.
Mwah. Dat was maar 1 losse kreet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat was toch al gemeld?? Er is vast wel een losse bbq te regelen voor de vegadingesen en andere bepaalde wensen..
Er willen vast nog wel meer mee doen.quote:
Het lijkt mij het handigst als iedereen met bepaalde specifieke wensen zijn of haar eigen barbecue meeneemt. Anders vrees ik voor een barbecuetekort.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Xilantof het volgende:
Zou iemand van de organisatie op de post van PeRi kunnen reageren?
Zou wel tof zijn namelijk.
Ik heb geen speciale wensen, behalve dat het vlees goed dood moet zijn.. Ik loop er niet graag achter aan..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het lijkt mij het handigst als iedereen met bepaalde specifieke wensen zijn of haar eigen barbecue meeneemt. Anders vrees ik voor een barbecuetekort.
Of we inventariseren gewoon hoeveel "speciale"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het lijkt mij het handigst als iedereen met bepaalde specifieke wensen zijn of haar eigen barbecue meeneemt. Anders vrees ik voor een barbecuetekort.
Ik voel me nu wel een beetje benadeeld. Vegetariërs krijgen wel hun eigen bbq en "overige wensen" niet? Ik vind dat met zoiets vanuit de organisatie rekening mee moet worden gehouden. Maar ik zal dan wel proberen een 'eigen' bbq te regelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Tenzij je alleen maar mag bereiden op kolen die gemaakt zijn van uitsluitend door dwergpigmeeën gekapte apenbroodbomen die groeien op de zuidelijke hellingen van het Kruger Nationaal Park.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kolen worden neem ik aan wel betaald met het betaalde bedrag?
Ik hoop dat je een PI vergeten bent ofzo. Echt passend vind ik dit niet bij je functie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je alleen maar mag bereiden op kolen die gemaakt zijn van uitsluitend door dwergpigmeeën gekapte apenbroodbomen die groeien op de zuidelijke hellingen van het Kruger Nationaal Park.
Ik bedoelde eigenlijk ook vegetariërs in die groep met specifieke wensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een beetje benadeeld. Vegetariërs krijgen wel hun eigen bbq en "overige wensen" niet? Ik vind dat met zoiets vanuit de organisatie rekening mee moet worden gehouden. Maar ik zal dan wel proberen een 'eigen' bbq te regelen.. Kolen worden neem ik aan wel betaald met het betaalde bedrag?
Als je een grap alleen met PI kunt zien ga ik me echt zorgen maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een PI vergeten bent ofzo. Echt passend vind ik dit niet bij je functie.
En dat is afhankelijk van de kooltjes op een BBQ-meet?quote:"het toegankelijk maken (en dus houden!) van FOT"
Zoals ik het nu zie zijn er 3 "groepen".quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook vegetariërs in die groep met specifieke wensen.Ik zie dat het in de OP anders staat, misschien moet ik dat even aanpassen.
Ik heb zelf een barbecue, verder hebben we nog geen idee wie er nog meer een barbecue hebben. Als er voldoende mensen zijn die ook een barbecue kunnen meenemen dan is het wellicht geen enkel probleem.
Humor is goed. Maar kan soms verkeerd overkomen. Denk gewoon ff 2 keer na voor je iets post.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een grap alleen met PI kunt zien ga ik me echt zorgen maken.
Get a sense of humor.
[..]
En dat is afhankelijk van de kooltjes op een BBQ-meet?
Je maakt een grap uiteraard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Humor is goed. Maar kan soms verkeerd overkomen. Denk gewoon ff 2 keer na voor je iets post.
mensen die de gang van zaken hier niet kennen en zo'n post lezen en neit door hebben dat het een grap is zullen FOT niet als gezellig beschouwen dan.
Daar moet je niet over nadenken Sharkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
OT: wat voor bvlees ga je allemaal regelen sub? Ik was aan het nadenken of ik sate zou maken of niet. En of ik een pannetje pindasaus zou meenemen of niet
Vergeet vooral die sate nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben het met P. eens Shark! Je mag best van die lekkere pindasaus meenemen!
Duh! Dat loop ik al twee posts te beweren jaquote:
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...quote:Op zondag 25 juni 2006 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Duh! Dat loop ik al twee posts te beweren jaDringt het eindelijk tot je door
Dusquote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 10:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Sub wil nl alles regelen wat dat betreft.... en Debsterr heeft het geld enzo...
Eindelijk een verstandig woordquote:Op zondag 25 juni 2006 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien is het een optie dat je laat weten hoeveel je daarvoor kwijt bent en dat je dat terugkrijgt? Ik wacht even af wat Sub daar op te zeggen heeft, die is nog lang niet wakker nu natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |