Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil anders wel locatie spotten. Ik heb daar altijd gewoond en ben er bekend. Mijn ouders wonen er nog steeds in de buurt, dus dan jat ik daar ff een auto mee ofzo. Of evt. bijv samen met een andere FOT-er die er in de buurt woont ofzo...
Gezellig, lekker op de trekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeck
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!
Staan de dagkampeerterreinen ook ergens op een kaart? Dan zouden we ook op die manier een kunnen kiezen die het best bereikbaar is.
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsHoewel ik eigenlijk ook moet leren...
Sub!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
Studie is het niet echt hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Skaai het volgende:
En ik ga nu even de post opzoeken over de betaling
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat!
Ik moet Debsterr ook nog betalen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Marc H het volgende:
Hoe goed is die locatie te bereiken met OV? Wat is het dichtstbijzijnde halte/buslijn?
Ik moet 9 juli namelijk tot 14:00 werken, in amsterdam-ZO, en kan pas met OV die kant op komen.
Eensch is... maar dat impliceerde ik al met mijn andere postquote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi heTussen al het wedstrijd-geweld in: hoe staan we ervoor
Gaat het allemaal lukken
Komt er nog een totaaloverzicht met alle info
Dus ook de lokatie
Bereikbaarheid
Etc
Moeten andere mensen ook wat gaan regelen
Ik vind het veel te stil blijven nl.
FF wachten Hmaster.....eens met P en Xila, ligt erg stil....krijg beetje het idee dat ze het niet halen voor volgende weekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ik moet nog dokken aan Debsie...
Totaal vergeten...
Owh dat lukt ze wel hoor... (ik ben altijd positiefquote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
FF wachten Hmaster.....eens met P en Xila, ligt erg stil....krijg beetje het idee dat ze het niet halen voor volgende week![]()
![]()
![]()
Samen met Sub naar het Grolschiesche atolquote:Op maandag 3 juli 2006 07:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb Deb al een tijdje niet meer gezien
Zou ze van onze geld roseetjes aan het pompen zijn op de Canarische Eilanden of zo?![]()
Nog 1 dag....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Dames en heren..
in overleg met Sub is het volgende besloten over de betaling, aan- en afmelden:
De eerste kosten komen op ¤15,-. Dit bedrag mogen moetenjullie naar mij overmaken, zodat we hiervan de benodigdheden kunnen kopen. Voor m'n rekeningnummer zou ik het op prijs stellen als je me een mailtje stuurt punty123 at hotmail dot com. Als er na de BBQ geld over is, zal ik dit weer naar iedereen terugstorten. Je kan je tot 2 juli aanmelden en afmelden. Als je na 2 juli afmeldt, moet je hetzelfde bedrag betalen als de mensen die zich niet afmelden. Dit om te voorkomen dat de kosten ineens heel erg op gaan lopen. Graag zou ik van iedereen het geld ontvangen voor 4 juli.
Nog vragen? Nee? Mooi.
En dat termijn stel ik gelijk vast waarbinnen we graag nog wat info willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |