Ik wil anders wel locatie spotten. Ik heb daar altijd gewoond en ben er bekend. Mijn ouders wonen er nog steeds in de buurt, dus dan jat ik daar ff een auto mee ofzo. Of evt. bijv samen met een andere FOT-er die er in de buurt woont ofzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat misschien ook een optie is, is gewoon ergens met zn alle verzamelen (of in ieder geval met de meesten) en dan gezamenlijk ergens een plekje uitzoeken. Voor Sub en mij is he namelijk best lastig oma lleen even op en neer te rijden om een plek te checken.. Maar we wachten wel even af hoe Sub dit op wil gaan lossen.
tsssskquote:
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeckquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Skaai en ikwillen graag op Haarlem Spaarnwoude opgehaald worden
Ik denk niet dat ze op jouw trekhaak wil zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeck
Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil anders wel locatie spotten. Ik heb daar altijd gewoond en ben er bekend. Mijn ouders wonen er nog steeds in de buurt, dus dan jat ik daar ff een auto mee ofzo. Of evt. bijv samen met een andere FOT-er die er in de buurt woont ofzo...
Gezellig, lekker op de trekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik plaats heb op mijn treckhaeck
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen voor ons zou dat echt supercool zijn!
Staan de dagkampeerterreinen ook ergens op een kaart? Dan zouden we ook op die manier een kunnen kiezen die het best bereikbaar is.
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op de kaart, maar vond die niet heel duidelijk eigenlijk... Ik ga gewoon zondag ofzo wel ff bij mijn ouders langsHoewel ik eigenlijk ook moet leren...
Sub!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
Studie is het niet echt hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor, je studie gaat natuurlijk gewoon voor. Wij willen het niet op je geweten hebben als je vakken niet haalt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Skaai het volgende:
En ik ga nu even de post opzoeken over de betaling
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat!
Ik moet Debsterr ook nog betalen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Marc H het volgende:
Hoe goed is die locatie te bereiken met OV? Wat is het dichtstbijzijnde halte/buslijn?
Ik moet 9 juli namelijk tot 14:00 werken, in amsterdam-ZO, en kan pas met OV die kant op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |