ja hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
luister, ik ben morgen in amsterdam, ik wil je even komen lastigvallen, half uurtje of zo. komt het uit?
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigsquote:
Dat was alleen de straatverlichting. Best lastig als je na het WK gekeken te hebben bij iemand anders naar huis moet fietsen, zelfs als het licht op je fiets wel werkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik las ergens een topic dat de stroom uitgevallen was in Enschede. Nix ernstigs
CSI?? CSI?? En ANTM dan??quote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Toeps het volgende:
http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/zomer/basisa/index.htm
Fotografie oplevering klaar, eindelijk! Morgen beoordeling, maar een voldoende zal er wel in zitten. Hoop ik. Someteen ff Fok!radio te woord staan, en daarna lekker CSI kijken. En dan morgen weer verder aan oplevering VID, MME en Project. Boehoehoe! Gelukkig zaterdag naar Zweden!
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
CSI?? CSI?? En ANTM dan??![]()
heb jij trouwens nog meegedaan aan de voorrondes voor NNTM? Ik las dat zaterdag de laatste meisjes geselecteerd zijn....
nah stelletje kneuzen daarquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
Ik zeg niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah stelletje kneuzen daar![]()
ow en ik wil het dit keer niet weten wie er wint, dus je houdt je verders lekker stil
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shakenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
En ik ben ook al niet pre-puberaal en 14. Shit.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shaken
idem ditoquote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef ableton het volgende:
Offy! ik heb een foto ingezondencheck je mail voor 22.00, wil graag meedoen
Dat moest van die meneer.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetjequote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel wetenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetje
Smaken verschillen, dat is altijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel weten
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?quote:
mooie foto's Toeps. Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had trouwens vandaag een inschrijving bij een castingbureau, en voor de verandering mOOie foto's.Dit was één van de prijzen van SOTY.
Toeps Evil twin sister: Spoetquote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?
Tssss Jij hebt niets in handen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef Subhuman het volgende:
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.
Een user naar mijn hart.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaanquote:
Da's niet verstandig....da's gewoon engquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaan![]()
*Rilt bij de gedachte dat Sub verstandig wordt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet verstandig....da's gewoon eng![]()
OK Xil, zal eens kijken ...ook op zijn website. Thnxquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij voorziet ze niet van Copyright teksten enzo.
Pdehoog gebruikt het op zijn website, je zou het hem kunnen vragen.
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef gateway het volgende:
zat net eens de topics van jullie fotomeet daar bij die treinen te bekijken, en ik moet zeggen: GAAAF!!! zijn mooie foto's geworden!
En mijn tussenringen...quote:
Woeiquote:
quote:
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je, HM2? Noteren in het boekkie?
Nee, dat zijn een soort user notes, maar dan voor smurfen; alleen zwarte smufen mogen de notes van de blauwe smurfen zienquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:24 schreef Subhuman het volgende:
Uit het wedstrijdtopic
Mag ik eens een overzicht van al mijn uitspraken?
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je. Ik neem aan dat jij ook foto-enthousiast bent?
Maar Puckzzz zegt altijd...quote:Helaas zijn we bij Blink op zoek naar andere meisjes. We willen zowel een meisje dat commercieel als editorial inzetbaar is, iemand met verscheidene gezichten. Wij denken dat jij dat niet bent.
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Ze hebben allemaal rare namen. Maar deze is niet echt eentje waar ik al vaker van gehoord had, nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind "Blink" ook een beetje rare naam voor een modellenbureau.
wat? wat? wathebiknouweergezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef Toeps het volgende:
Een of ander modellenbureau:
[..]
Maar Puckzzz zegt altijd...![]()
Feliquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is trots certificaatje binnen, en veel complimentjes gekregen
maandag pasquote:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef gateway het volgende:
nou, ik vindt dat als ik foto's maak, dat ze ook goed moeten zijn.
Dus ik lees hier mee en probeer er me voordel mee te doen...
Ben niet zoals jullie met grote digicams met verschillende lezen enzo..... das meer me pa...
Ik heb zelf een Sony Cybershot W-100 sinds een paar weken, maar tot nu toe alleen maar foto;s gemaakt op de automatische instelling (wel een af en toe zonder flits, mjah....)
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis niet de camera die de foto maakt. Je kan een verhaal schrijven met een potlood of met een PC; het feit dat je een PC hebt ewil niet zeggen dat er elke maand een bestseller uit komt rollen en dat je binnen bent. Of denk jij dat toch?
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef freud het volgende:
[..]
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]
Goeie tip.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook zeker zo, maar waar jij wel voor moet waken is dat je niet iedere keer hetzelfde gezicht trekt. Kijk, 'wij' hebben al vele foto's van je gemaakt en gezien. wij weten dus ook (het is ook al eens gezegd) dat je in het begin heel vaak dezelfde blik gaf. Maar met een beetje goede regie vande fotograaf kan jij heel veel verschillende gezichten hebben. je vervalt voor jezelf misschien iets teveel in dezelfde blik wanneer je voor weer een andere fotograaf staat. En ik bedoel dit echt opbouwend, waak er voor jezelf voor dat je elke keer een ander gezicht hebt, de fotograaf weet het namelijk niet...
The woman with a thousand faces. Klinkt als een spionage thrillerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:45 schreef Toeps het volgende:
Dat ik vele gezichten heb.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef freud het volgende:
[kuch]grotecompensatielensindedierentuin[/kuch]
quote:
gezelllig met zijn allen op een torenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:01 schreef freud het volgende:
Over een paar jaar is de uitkijktoren gerealiseerd, dan hoef je helemaal niet meer te lopen.
Moet zeker de meest saaie MEET ooit worden, 4 uur tegen elkaar geperst in een torentje... Euh, wanneer gaan we??quote:
4 uur maar??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:20 schreef freud het volgende:
[..]
Moet zeker de meest saaie MEET ooit worden, 4 uur tegen elkaar geperst in een torentje... Euh, wanneer gaan we??
Oh ja,.
Hij staat altijd in je My Active Topics hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:04 schreef ableton het volgende:
Dank je ronald denk ik
Ben alleen bang dat ie in de GC kwijtraakt,
En hier lopen wat meer "artsy" (oeh wat een fout woord) rond
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
MSPaint... DIG... Denk je dat ik een doodswens heb, of zo?
schopje daar heen danmaarquote:
het linkje werkt nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:59 schreef RonaldV het volgende:
IExif of zo?
Al foto's gekeken??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
heb ook niks aan jou.quote:
yup. En zelfs 1 of 2 geshopped. En dan tevergeefs kijken of iemand in mijn MSN stond. En toen maar gaan slapenquote:
MOETEN WE NU OOK WAT HARDER PRATEN TEGEN JE??quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Gisteren in HMH
Er was tool
Er was bier
topavond![]()
Ik gebruik deze: Exifier.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
heeft er iemand een linkje van een exifviewer voor me?
heb er nu twee gedownload maar daarmee kan ik niet wat ik wil. (of snap ze niet)
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MOETEN WE NU OOK WAT HARDER PRATEN TEGEN JE??
Wat hij Zegt.. NEE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |