nah stelletje kneuzen daarquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
Ik zeg niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah stelletje kneuzen daar![]()
ow en ik wil het dit keer niet weten wie er wint, dus je houdt je verders lekker stil
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shakenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM heb ik al laaaang gezien. De serie er na ook. NNTM wil me vast niet, ik heb ooit foto's ingestuurd maar nooit meer wat gehoord.
En ik ben ook al niet pre-puberaal en 14. Shit.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee duh, je hebt geen annorexia, dus je kan het wel shaken
idem ditoquote:Op maandag 26 juni 2006 21:05 schreef ableton het volgende:
Offy! ik heb een foto ingezondencheck je mail voor 22.00, wil graag meedoen
Dat moest van die meneer.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetjequote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Ynske het volgende:
vind t jammer dat je je hoofd zo gebogen hebt op de eerste foto... ziet een beetje raar uit, verder wel tof toeps
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel wetenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof, breekt een beetje
Smaken verschillen, dat is altijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een te houding in mijn ogen en dat stoort, maar goed die meneer de fotogniek zal t wel weten
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?quote:
mooie foto's Toeps. Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:22 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had trouwens vandaag een inschrijving bij een castingbureau, en voor de verandering mOOie foto's.Dit was één van de prijzen van SOTY.
Toeps Evil twin sister: Spoetquote:Op maandag 26 juni 2006 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een arrogant pokkewijf zeg. Wie is dat?
Tssss Jij hebt niets in handen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Shark.Bait het volgende:
ja hoi...jullie mogen gewoon doorposten hoor
*een paar.. ik heb een paar
Da's een halve kwartet
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:07 schreef Subhuman het volgende:
Als je nou vannacht een paar keer was opgestaan, dan had je het kwartet met de grootste tussentijden tussen posts gehad.
Een user naar mijn hart.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik doe niet meer aan postopkrikkwartettechnologie, tenzij het toevallig zo uitkomt. Dan combineer ik meerdere posts liever tot 1 grote post.
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaanquote:
Da's niet verstandig....da's gewoon engquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n verstandige kreet uit je... dat lijkt de goede kant op te gaan![]()
*Rilt bij de gedachte dat Sub verstandig wordt*quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet verstandig....da's gewoon eng![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |