Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven.
Nick lag anders wel voor pampers op de stoep.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:51 schreef Neetje1981 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigd![]()
![]()
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.quote:Ik vond het wel geloofwaardig.
Dat miste ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:18 schreef Neuralnet het volgende:
Ik had op meer hectiek en actie gehoopt in een volle zaal vol mensen.
Precies...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
En het wordt dan waarschijnlijk een erg langdradige zoektocht naar de dader.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.
Kopier je nou gewoon mijn post Dizquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
Pfff, wat flauw zegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
maar die foto kan zo bij de onflatteuze celebs, want geef nou toe, er zijn elegantere manieren om op de foto te gaan. (met je mond dicht en zonder dat het lijkt dat je een enorme onderkin hebtquote:
ok, t was alleen van barbara, maar verder was ik wel in de buurtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef Torio het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het 'moordspel' van Barbara en Dennis wel eens de zomercliff kan worden
Maar alleen Barbara wist dat Janine de moordenaar was.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
het idee om ludo te laten neerschieten door zijn eigen grote liefde is zo ingenieus dat dat alleen maar door een vrouw bedacht kan zijn.
De ex man van Dian en een vroegere vriend van Ludo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:48 schreef suus21 het volgende:
wie is Huib nou?
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef bloodymary het volgende:
De dader zal iemand moeten zijn die de serie uit gaat, want die zal voor langere tijd in de gevangenis verdwijnen, of iemand die dus geen echte rol heeft in de huidige serie.
Dan zou je inderdaad kunnen denken aan Martine, Vito, die zoon van Dennis (maar dat zal wel niet, die zal wel een grote rol krijgen volgend seizoen), of iemand anders uit het verleden, wat dacht je bijvoorbeeld van Ray?
Wat was er eigenlijk met Barbara, dat die ineens weg moest?
Zou het dan Dorothea geweest zijn onder invloed van een geest?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdje![]()
Teveel drankquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Maaruh, hoe is dennis nou in coma geraakt??
Alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Oh ja.. hoe kan het ook anders....quote:
Volgens mij deden ze dat vroeger ook wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:43 schreef tessie het volgende:
[..]
Oh ja.. hoe kan het ook anders....
Het zou trouwens wel enorm suf van de schrijvers zijn als ze nu zelf echt nog niet weten wie de dader is zeg! Ik d8 altijd dat ze dat soort dingen van tevoren bedachten....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kopier je nou gewoon mijn post Diz![]()
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topicquote:
Anders lees je even 5 posts terug of zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topic
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders lees je even 5 posts terug of zo. Alcogolvergiftiging.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeld![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
Morris kwam helaas iets te vroeg binnen, waardoor ze haar nog konden redden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het eigenlijk gelopen met Nina en der zelfmoordpoging?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens, wou Janine nou Ludo nep-neerschieten, waat echt (in de soap) bleek te zijn. En wie is Vincent?:?
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:26 schreef Otmed het volgende:
Wat ik even niet snapwat doet robert bij al die andere mensen? Die weten dan meteen dat hij het niet is.
![]()
Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef Dashinglonneke het volgende:
Zelf denk ik dat Bing het heeft gedaan.
Dit gedoe lijkt wel een beetje op Dallas. Daar werd JR (de Ludo Sanders van de serie) doodgeschoten en toe waren ook veel speculaties door wie er geschoten had.
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.
Maar goed, het moordspel zelf is niet het belangrijkst natuurlijk.
iemand??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Sannelie het volgende:
kan iemand dat plaatje van stud nog eens plaatsen? Ik kan 'm niet meer vinden en vind het zo'n snoezig hondje!
Ik had het natuurlijk over het moordspel.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
Hoe er ook geschoten wordt: iedereen moest op de gang wachten totdat de moord was gepleegd. Dan valt het, als je zo'n spel speelt, toch op dat er 1 persoon niet is vlak voordat je naar binnen mag en daarna ineens wel?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.
En allicht zonder geluid.
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef Gladys het volgende:
Niemand die dus weet wie die jongen was die de ziekenhuiskamer van Dennis binnen kwam![]()
![]()
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong isquote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.
dat lijkt me een zeer slaapverwekkende verhaallijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong is
Was het niet zo dat JR er toen een hele tijd niet bij was? De kijkers vonden dit toen zo jammer dat de schrijvers besloten dat het gehele seizoen dat hij er niet bij was (waarin hij dus dood was) maar een droom was geweest van een van de karakters, zodat hij het seizoen daarna weer kon terugkomen? Of was dat een andere serie?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?
hoe kom je daar nou bij?quote:
beetje onbetrouwbare bronquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Dat viel me ook op in de nieuwsbriefquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Tja, zoals ik al eerder aangaf. Ik denk meer dat het allemaal een promotiestunt van RTL is, dat ze mensen nu laten denken dat Ludo echt dood is, zodat ze zeker willen weten hoe het afloopt.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef fresta het volgende:
vaak hebben ze wel gelijk...
Het is maar een tijdelijke exit. De Koning van Meerdijk gaat echt niet dood door zoiets lulligs als een moordspel.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef fresta het volgende:
ja kan ook maar ik denk toch (helaas..) dat Ludo gaat...
Hij wordt succesvol gekloond voordat zijn crematie plaatsvindt, en in seizoen 335 komt hij terug...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is maar een tijdelijke exit. De Koning van Meerdijk gaat echt niet dood door zoiets lulligs als een moordspel.Later in seizoen 17 maakt Ludo een 'verrassende' comeback... en zijn wraak zal zoet zijn!
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Aarg wat een kut site is het ook he
http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/06/nieuw_tienerido.html
Wat nou tiener idool die moedervlek is 2 sec in beeld geweest.
ja denk ik ook wel, hij en janine gaan een programma maken geloof ik voor rtlquote:Op zondag 25 juni 2006 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is maar een tijdelijke exit. De Koning van Meerdijk gaat echt niet dood door zoiets lulligs als een moordspel.Later in seizoen 17 maakt Ludo een 'verrassende' comeback... en zijn wraak zal zoet zijn!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Tobbes het volgende:Meen je dat nou? Wat grappig. Dit moet ik vertellen tegen mijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dit is wel boeiend noem die naam eensquote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Tobbes het volgende:
Ja och pin me er niet op vast. Maar ik heb het van een gtst acteur die dronken rondliep in een lokale kroeg
En hij zei meteen: "kut, dit kost met 4500 euro"
Een sterk staaltje 'method acting' van Koert-Jan de Bruijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Tobbes het volgende:
Ja och pin me er niet op vast. Maar ik heb het van een gtst acteur die dronken rondliep in een lokale kroeg
En hij zei meteen: "kut, dit kost met 4500 euro"
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Tobbes het volgende:Het zou best wel kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Ey Einstein waarom denk je dat het in spoilers staatquote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zou best wel kunnen. Mijn theorie is dat Sjors het heeft gedaan in opdracht van haar moeder. Aan de andere kant, gisteren werd er nog gezegd dat de schrijvers het zelf ook nog niet wisten. Dat verhaal lijkt me plausibeler om eerlijk te zijn.
Mijn theorie van daarnet zegt niks over de spoiler. Ik koppel het anders wel even los.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey Einstein waarom denk je dat het in spoilers staat![]()
Kijk...nu ben jij degene die direct de link legt tussen de spoiler en mijn theorie. Al moet ik wel zeggen dat je gelijk hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 13:30 schreef Canisfire het volgende:
Jij geeft je theorie na aanvang wat je in de spoiler hebt gelezen
Neequote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een sterk staaltje 'method acting' van Koert-Jan de Bruijn?
Een biertje maar?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee
Het was een ander...maar ik heb in ruil voor een biertje beloofd mn mond te houden
Geen idee..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef fresta het volgende:
is het nou waar of niet wat Tobbes zei..
Nee, J.R. kwam wel weer bij, maar vocht wel keihard voor zijn leven, en ging dus niet dood. Die gene die wel dood ging en een jaar lang afwezig was Bobby Ewing, die kreeg een auto ongeluk waarop hij stierf in het ziekenhuis, en dat Pamela alles had gedroomd het hele seizoen, maar dat was pas bij seioen 8.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was het niet zo dat JR er toen een hele tijd niet bij was? De kijkers vonden dit toen zo jammer dat de schrijvers besloten dat het gehele seizoen dat hij er niet bij was (waarin hij dus dood was) maar een droom was geweest van een van de karakters, zodat hij het seizoen daarna weer kon terugkomen? Of was dat een andere serie?
ik zou het geweldig vinden, maar denk niet dat inge ipenburg nu al terug komtquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef fresta het volgende:
is het nou waar of niet wat Tobbes zei..
Zal wel iemand zijn met wie Dennis lichaamssappen heeft uitgewisseld vóór ie naar Meerdijk kwam. Zo kan je weer een hoopje nieuwe personages eringooien.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Horsemen77 het volgende:
wie is de moeder van de zoon van dennis dan?
daantje?
Ik had dezelfde gedachtequote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn met wie Dennis lichaamssappen heeft uitgewisseld vóór ie naar Meerdijk kwam. Zo kan je weer een hoopje nieuwe personages eringooien.
En ik zit nu met een dilemma. Wat moet ik nou om 8 uur kijken de komende maanden?
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar The Bold kijken![]()
Gaby Lorentzquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Horsemen77 het volgende:
Zeg...een beetje minder generaliserend kan ook, ik geef toe dat het niet de beste optie is, maar ik was ooit een Bold kijker, simpelweg omdat vroeger als kind iedereen er naar keekquote:
Flodder is ook een optiequote:Ik blijf wel lekker achter de pc hangen, of kwak er straks een dvd'tje in.
Misschien ook Lauraquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Horsemen77 het volgende:
Ik ben Shownieuws gaan kijken en daarna blijven hangen bij Princess Diariesquote:Op maandag 26 juni 2006 19:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar The Bold kijken![]()
Het journaal. Je weet wel, dat programma waarin ze ook moorden, afpersingen en verkrachtingen laten zien, maar dan waargebeurde. Of Friends. Ook leuk.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
En ik zit nu met een dilemma. Wat moet ik nou om 8 uur kijken de komende maanden?
Oké, ik geef toe. Hééééél lang geleden keek ik ook wel eens, in den beginne. Maar volgens mij is het nu nog dezelfde verhaallijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg...een beetje minder generaliserend kan ook, ik geef toe dat het niet de beste optie is, maar ik was ooit een Bold kijker, simpelweg omdat vroeger als kind iedereen er naar keek![]()
[..]
Flodder is ook een optie![]()
Deze?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar het plaatje van stud...
Kan iemand me aub helpen? Ik heb i'net al afgezocht maar niks gevonden en eerst was er in zo'n openingspost van wie heeft het gedaan met foto's erbij en toen stond stud er ook bij
Super! Dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze?
GTST #188: Op weg naar de zomercliff.
na al die jaren ziet ze ineens in wat een klootzak het isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Wat als Janine nu zelf de kogels heeft verwisseld?! Dan kan ze nu doen van "Ieieieieie! Iemand heeft de kogels verwisseld, ik wist het niet, anders zou ik hem niet zo obvious hebben neergeschoten!", terwijl ze het gewoon wel bewust deed. Briljant, zeg ik je!![]()
Het motief is natuurlijk dat ze weer contact heeft gekregen met Ray, of dat Martine haar brieven heeft gestuurd, of dat ze iets anders gruwelijks te weten is gekomen over Ludo...![]()
Het zou zo kunnen!![]()
De onderkant van zijn hoofd is veel groter dan de bovenkantquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Sebastiaan de Ridder, de ex van Janine, heeft ook nog een appeltje te schillen met Ludo.
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef farfavour het volgende:
Ik mis het wel.
Ik heb ook niks meer om op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ookZonder ONM was nog te doen, kon ik wachten op GTST. Maar nu heb ik helemaal niks om op te wachten
Nja, Shownieuws zitten ook alleen maar B-sterren in, ook niks (meer) aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niks meer om op te wachten.En zonder ONM ging het nog wel idd.
![]()
A - Janine deed dat voor de verborgen camera's die mogelijk aanwezig zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
na al die jaren ziet ze ineens in wat een klootzak het is
tuurlijk, het is een goede verhaallijn...
ware het niet dat janine, voordat barbara binnenkwam, nog deed alsof er niets aan de hand was terwijl ludo al dood neerviel...
Ja en vergeet die Ray niet !!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:51 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/brandjan.JPG]afbeelding][/url]
Toch nog een keer de brandstapel![]()
ik denk dat dat nog wel mee viel want Ludo heeft nog de kroeg van hem overgekocht he. En daarna de andere helft van Dennis voor ¤ 1,-quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en vergeet die Ray niet !!!!
Die mog Ludo op het laatst ook niet !
Nee, ik bedoel nog van eerder terug van daarvoor !quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:54 schreef fresta het volgende:
[..]
ik denk dat dat nog wel mee viel want Ludo heeft nog de kroeg van hem overgekocht he. En daarna de andere helft van Dennis voor ¤ 1,-
Ja ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat Dennis zijn deel voor 1 euro heeft verkocht. Was hij dronken, of was het chantage, of was er iets anders?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:54 schreef fresta het volgende:
[..]
ik denk dat dat nog wel mee viel want Ludo heeft nog de kroeg van hem overgekocht he. En daarna de andere helft van Dennis voor ¤ 1,-
Nee Dennis was hartsikke dronken !quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat Dennis zijn deel voor 1 euro heeft verkocht. Was hij dronken, of was het chantage, of was er iets anders?
Marcus?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:29 schreef Zhenar het volgende:
Waarom staat Roxy niet in de verdachtenlijst?![]()
En die broer van Ludo (en dus ook van Stefano), ehm... hoe heet 'ie ook alweer?
Ja!quote:
Ik vind juist dat alleen Martine daar terecht staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:31 schreef Canisfire het volgende:
Een tijdje uit de serie
Isabella
Ray
Martine
Stefano
Marcus
Roxy
Van al deze personen staat alleen Ray er terecht
Oh op die manierquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik bedoel de rest is er al langer dan een siezoen uit dat is geen tijdje meer.
Het kan best zijn dat ze zo nu en dan eens gelijk hebben, maar over het algemeen hecht ik er ook niet zoveel waarde aan.quote:
TOch klopt het doorgaans wel hoor wat ze schrijven.quote:
GTST leent weer een verhaallijntje uit Goudkust.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Nick verdwijnt op mysterieuze wijze uit Meerdijk. In eerste instantie wordt er gedacht aan ontvoering van de zakenman, maar later blijkt dat hij is gevlucht. De zoektocht naar Nick Sanders start in Frankrijk.
Toch niet toevallig de Vlaamse verpleegster Lieve Richter uit ONM?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Als een nieuw personage, Lieve uit Belgiė, naar Meerdijk komt om haar spullen op te halen raakt ze meteen aan de praat met Charlie. Lieve is een mooie lange blonde dame en Charlie ziet haar wel als haar persoonlijke verpleegster. Roza neemt haar oude taken als huishoudster weer tot zich en Lieve gaat op het aanbod in.
Of Ludo zelf, omdat ie zoveel fouten gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Zou het kunnen dat Robin Visser de kogels heeft verwisseld in een gekke bui?
Dader: Patricia De Martoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Zou het kunnen dat Robin Visser de kogels heeft verwisseld in een gekke bui?
Misschien was het gewoon de schoonmakerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dader: Patricia De MartoDoor Ludo is de gijzeling in De Rozenboom geėscaleerd tot verkrachting, poging tot doodslag en verlamming van haar grote liefde Eric. Als schoonmaakster heeft ze toegang tot alle kamers in De Rozenboom. Het is dus een koud kunstje voor haar om de verfkogels met echte kogels te verwisselen. Door Ludo uit te schakelen probeert ze een wit voetje te halen bij Bing, die ondanks alles nog altijd smoor is op zijn gangsterliefje. Patricia was opvallend afwezig tijdens de laatste afleveringen. Het is de ideale manier om Patricia af te serveren, hoewel het natuurlijk wel sneu voor Ludo is om door zo'n nitwit uitgeschakeld te worden.
Ik denk Petra. Toen Dennis in de serie kwam, was hij getrouwd met ene Petra, die hij verliet om het te kunnen doen met Laura.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de moeder van Noud Mulder? Inez, de one night stand van Dennis in seizoen 15?
[afbeelding]
Lutein van Kranen
Omdat niet iedereen wil weten wat er allemaal gaat gebeuren. En dankzij die spoilers kunnen mensen hier gewoon lezen zonder bang te zijn dat ze iets lezen, wat ze nog niet willen weten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Beaudien het volgende:
Enne............waarom zijn er spoilers? Ik heb inmiddels door hoe ik ze moet lezen () maar ik snap niet echt waarom ze bestaan.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nja, Shownieuws zitten ook alleen maar B-sterren in, ook niks (meer) aanRTL Boulevard is dr niet
Echt helemaal niks
Tof!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef digispeed het volgende:
als dit waar is, kijk ik weer iedere dag GTST :
http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/07/inge_ipenburg_t.html
Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:08 schreef Nielsch het volgende:
Stel nou dat Ludo echt dood zal zijn, wie erft dan zijn fortuin? Zal dat Janine zijn, of Nick, of Stefano of wellicht iemand anders?
Rosa![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...
Ach, hij kan altijd nog terugkomen als de tweelingsbroer van Benjaminquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Canisfire het volgende:
Een nieuwe uitdaging
Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantaal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrasd toen de makers van Onderweg naar morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scene`s opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`
Benjamin
Ik hoop niet dat het waar is. Als alles iid in scene is gezet vind ik het een behoorlijke anti-climax. Zitten we volgend jaar weer met dezelfde gezichten en verhaallijnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Frey het volgende:
http://www.mediadagblad.nl/
Ow, laat dit waar zijn
Of proberen ze ons helemaal gek te maken?
wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef Frey het volgende:
Maar hoe kan Martine vast terugkeren? Die wordt gezocht voor moord. Ze heeft dus een levende Ludo nodig om haar onschuld te bewijzen
De vader van Isabella, toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]
en hebben ze trouwens dat mobieltje van Yasmin nooit nog gevonden??![]()
die dude van kortenaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]
Nee, daar hadden ze wel wat meer mee kunnen doen. Dat doen ze wel vaker, dat ze zonder het te weten een spannende verwijzing maken, maar het nooit uitwerken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach nog even en Victoria K. ontdekt dat ze zonder gtst eigenlijk niet heel erg ver komt, dan belt ze de schrijvers voor een rentree en wordt die foon binnen no time gevonden... [en uiteraard is Amy dan inmiddels een jaar of 8, zodat ze volgend jaar 16 is en ze dus een nieuwe puber in huis hebben]quote:Op zondag 9 juli 2006 00:18 schreef Frey het volgende:
Nee, daar hadden ze wel wat meer mee kunnen doen. Dat doen ze wel vaker, dat ze zonder het te weten een spannende verwijzing maken, maar het nooit uitwerken.
Ey jij werkt mee aan die weblog met die filmpjes van je he judasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef Frey het volgende:
Maar hoe kan Martine vast terugkeren? Die wordt gezocht voor moord. Ze heeft dus een levende Ludo nodig om haar onschuld te bewijzen
Als dat waar is, dan komt dus uit wat ik al sinds de cliffhanger heb geroepen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Frey het volgende:
Ow, laat dit waar zijn
Heb je ze al bekekenquote:Op zondag 9 juli 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey jij werkt mee aan die weblog met die filmpjes van je he judas![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach nog even en Victoria K. ontdekt dat ze zonder gtst eigenlijk niet heel erg ver komt, dan belt ze de schrijvers voor een rentree en wordt die foon binnen no time gevonden... [en uiteraard is Amy dan inmiddels een jaar of 8, zodat ze volgend jaar 16 is en ze dus een nieuwe puber in huis hebben]
Vorige week zeiden ze nog iets heel anders.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Frey het volgende:
Ow, laat dit waar zijn
vroeger had je ze gewoon hier gepostquote:
Ja, maar er werd nauwelijks of niet meer op gereageerd. En sommige dingen boeien de mensen hier ook niet zo.quote:
Smullen voor de Ludo-hatersquote:
de enige die ze nog even terug mogen halen is Sophiaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en natuurlijk een flits van alles en iedereen die hij heeft meegemaakt in Meerdijk![]()
Ben ik even blij dat jij daar niet over gaatquote:Op maandag 10 juli 2006 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
de enige die ze nog even terug mogen halen is Sophia
Komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Sinds mei 2006 kunnen de kijkers genieten van de sluwe streken van Patricia de Marto. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze maar een paar weken in de serie te zien zou zijn, maar de makers van GTST hebben besloten haar voorlopig te laten blijven. In het volgende seizoen draait het allemaal om de rechtzaak tegen Sjors. Gelukkig weet Jack chantagemateriaal te achterhalen over de rechter en zo kan hij er wellicht voor zorgen dat zijn zusje toch nog vrijkomt. In ieder geval zal Patricia in augustus én september nog te zien zijn. Het is nog niet bekend of Aldevina inmiddels een vast contract heeft gekregen, maar de komende maanden zal ze nog gewoon in Goede tijden Slechte tijden te zien zijn.
Weet je ook eens hoe dat is kut homoquote:
Da's kut. Die muts had er van mij niet eens in hoeven komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Sinds mei 2006 kunnen de kijkers genieten van de sluwe streken van Patricia de Marto. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze maar een paar weken in de serie te zien zou zijn, maar de makers van GTST hebben besloten haar voorlopig te laten blijven. In het volgende seizoen draait het allemaal om de rechtzaak tegen Sjors. Gelukkig weet Jack chantagemateriaal te achterhalen over de rechter en zo kan hij er wellicht voor zorgen dat zijn zusje toch nog vrijkomt. In ieder geval zal Patricia in augustus én september nog te zien zijn. Het is nog niet bekend of Aldevina inmiddels een vast contract heeft gekregen, maar de komende maanden zal ze nog gewoon in Goede tijden Slechte tijden te zien zijn.
Iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's kut. Die muts had er van mij niet eens in hoeven komen.![]()
Dit is slecht nieuws.Wat een vervelend personage is het.Die gast van de smaakpolitie zou zeggen: "hier word ik niet vrolijk van."quote:
Volgens mij verward je me met je vaderquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat is kut homo![]()
![]()
Haha ga weg kut kneus met je niet overnemen en eht zelf wel altijd doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Volgens mij verward je me met je vader
hoe durven ze zo'n slechte actrice een contract aan te bieden (als dat ervan komt; ik zie het wel gebeuren)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Markquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Zag Jack/de acteur die Jack speelt vorige week woensdag in de IC aankomend op Amsterdam CS uit de richting Amersfoort.
Hij had notabene een plastic koffiebekertje vast, en het deed me erg denken aan zo'n scene in het ziekenhuis of politiebureau waarin ie wel eens heeft gespeeld in GTST, met zo'n plastic bekertje. Hij zag er precies zo uit als in het echt en dronk zijn koffie met dezelfde sneaky blik!
Ik had overigens meteen de neiging "hoi" te zeggen, want als je zo vaak naar GTST kijkt en je ziet iemand dan per ongeluk in het echt, denk je even dat het een oude vriend van je is.
Ben maar doorgelopen.
Toch raar dat Bea wel in zoop kwam persoonlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/afscheidharmsen.jpg]afbeelding][/url]
Het afscheid van meneer Harmsen
±40 MB
duur: 26:49
Was hij Tim niet aan het bellen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Zag Jack/de acteur die Jack speelt vorige week woensdag in de IC aankomend op Amsterdam CS uit de richting Amersfoort.
Hij had notabene een plastic koffiebekertje vast, en het deed me erg denken aan zo'n scene in het ziekenhuis of politiebureau waarin ie wel eens heeft gespeeld in GTST, met zo'n plastic bekertje. Hij zag er precies zo uit als in het echt en dronk zijn koffie met dezelfde sneaky blik!
Ik had overigens meteen de neiging "hoi" te zeggen, want als je zo vaak naar GTST kijkt en je ziet iemand dan per ongeluk in het echt, denk je even dat het een oude vriend van je is.
Ben maar doorgelopen.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ben maar doorgelopen.
Juist niet, het bijzondere van Ludo was dat hij op essentiėle momenten een beetje mens kon zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar zo als die daar doet ik vind het nog al out of charackter.
nee, handtekeningen zijn echt domquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen handtekening gevraagd?
![]()
![]()
![]()
van Eeuwen overigens wel![]()
![]()
Ik heb die tijd van handtekeningen enzo ook wel gehad, maar als jij het leuk vindtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef fresta het volgende:
Je mag de volgende keer er wel een voor mij vragen hoorik vind het niet dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |