Dat miste ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:18 schreef Neuralnet het volgende:
Ik had op meer hectiek en actie gehoopt in een volle zaal vol mensen.
Precies...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
En het wordt dan waarschijnlijk een erg langdradige zoektocht naar de dader.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.
Kopier je nou gewoon mijn post Dizquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
Pfff, wat flauw zegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
maar die foto kan zo bij de onflatteuze celebs, want geef nou toe, er zijn elegantere manieren om op de foto te gaan. (met je mond dicht en zonder dat het lijkt dat je een enorme onderkin hebtquote:
ok, t was alleen van barbara, maar verder was ik wel in de buurtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef Torio het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het 'moordspel' van Barbara en Dennis wel eens de zomercliff kan worden
Maar alleen Barbara wist dat Janine de moordenaar was.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
het idee om ludo te laten neerschieten door zijn eigen grote liefde is zo ingenieus dat dat alleen maar door een vrouw bedacht kan zijn.
De ex man van Dian en een vroegere vriend van Ludo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:48 schreef suus21 het volgende:
wie is Huib nou?
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef bloodymary het volgende:
De dader zal iemand moeten zijn die de serie uit gaat, want die zal voor langere tijd in de gevangenis verdwijnen, of iemand die dus geen echte rol heeft in de huidige serie.
Dan zou je inderdaad kunnen denken aan Martine, Vito, die zoon van Dennis (maar dat zal wel niet, die zal wel een grote rol krijgen volgend seizoen), of iemand anders uit het verleden, wat dacht je bijvoorbeeld van Ray?
Wat was er eigenlijk met Barbara, dat die ineens weg moest?
Zou het dan Dorothea geweest zijn onder invloed van een geest?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |