Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Vorig jaar moesten we ons de hele zomer afvragen of Nick Sanders en Yasmin het auto-ongeluk zouden overleven.
Nick lag anders wel voor pampers op de stoep.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:51 schreef Neetje1981 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat Stefano en Yasmin het hadden overleefd... Nick daar was ik wel van overtuigd![]()
![]()
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.quote:Ik vond het wel geloofwaardig.
Dat miste ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:18 schreef Neuralnet het volgende:
Ik had op meer hectiek en actie gehoopt in een volle zaal vol mensen.
Precies...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, want bij jou op het werk spelen ze tijdens feestjes spellen met attributen die dodelijk kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
En het wordt dan waarschijnlijk een erg langdradige zoektocht naar de dader.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.
Kopier je nou gewoon mijn post Dizquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
Stond vandaag in de Spits of de Metro dat de schrijvers nog geen ontknoping hebben voor deze verhaallijn en dat zij zelf dus nog niet weten wie de dader wordt... dat moeten ze nog schrijven
Pfff, wat flauw zegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
maar die foto kan zo bij de onflatteuze celebs, want geef nou toe, er zijn elegantere manieren om op de foto te gaan. (met je mond dicht en zonder dat het lijkt dat je een enorme onderkin hebtquote:
ok, t was alleen van barbara, maar verder was ik wel in de buurtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef Torio het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het 'moordspel' van Barbara en Dennis wel eens de zomercliff kan worden
Maar alleen Barbara wist dat Janine de moordenaar was.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
het idee om ludo te laten neerschieten door zijn eigen grote liefde is zo ingenieus dat dat alleen maar door een vrouw bedacht kan zijn.
De ex man van Dian en een vroegere vriend van Ludo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:48 schreef suus21 het volgende:
wie is Huib nou?
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef bloodymary het volgende:
De dader zal iemand moeten zijn die de serie uit gaat, want die zal voor langere tijd in de gevangenis verdwijnen, of iemand die dus geen echte rol heeft in de huidige serie.
Dan zou je inderdaad kunnen denken aan Martine, Vito, die zoon van Dennis (maar dat zal wel niet, die zal wel een grote rol krijgen volgend seizoen), of iemand anders uit het verleden, wat dacht je bijvoorbeeld van Ray?
Wat was er eigenlijk met Barbara, dat die ineens weg moest?
Zou het dan Dorothea geweest zijn onder invloed van een geest?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dorothea verdwijnt ook voor een tijdje![]()
Teveel drankquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Maaruh, hoe is dennis nou in coma geraakt??
Alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Oh ja.. hoe kan het ook anders....quote:
Volgens mij deden ze dat vroeger ook wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:43 schreef tessie het volgende:
[..]
Oh ja.. hoe kan het ook anders....
Het zou trouwens wel enorm suf van de schrijvers zijn als ze nu zelf echt nog niet weten wie de dader is zeg! Ik d8 altijd dat ze dat soort dingen van tevoren bedachten....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kopier je nou gewoon mijn post Diz![]()
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topicquote:
Anders lees je even 5 posts terug of zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topic
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders lees je even 5 posts terug of zo. Alcogolvergiftiging.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeld![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
Morris kwam helaas iets te vroeg binnen, waardoor ze haar nog konden redden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het eigenlijk gelopen met Nina en der zelfmoordpoging?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens, wou Janine nou Ludo nep-neerschieten, waat echt (in de soap) bleek te zijn. En wie is Vincent?:?
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:26 schreef Otmed het volgende:
Wat ik even niet snapwat doet robert bij al die andere mensen? Die weten dan meteen dat hij het niet is.
![]()
Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef Dashinglonneke het volgende:
Zelf denk ik dat Bing het heeft gedaan.
Dit gedoe lijkt wel een beetje op Dallas. Daar werd JR (de Ludo Sanders van de serie) doodgeschoten en toe waren ook veel speculaties door wie er geschoten had.
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.
Maar goed, het moordspel zelf is niet het belangrijkst natuurlijk.
iemand??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Sannelie het volgende:
kan iemand dat plaatje van stud nog eens plaatsen? Ik kan 'm niet meer vinden en vind het zo'n snoezig hondje!
Ik had het natuurlijk over het moordspel.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
Hoe er ook geschoten wordt: iedereen moest op de gang wachten totdat de moord was gepleegd. Dan valt het, als je zo'n spel speelt, toch op dat er 1 persoon niet is vlak voordat je naar binnen mag en daarna ineens wel?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.
En allicht zonder geluid.
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef Gladys het volgende:
Niemand die dus weet wie die jongen was die de ziekenhuiskamer van Dennis binnen kwam![]()
![]()
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong isquote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.
dat lijkt me een zeer slaapverwekkende verhaallijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong is
Was het niet zo dat JR er toen een hele tijd niet bij was? De kijkers vonden dit toen zo jammer dat de schrijvers besloten dat het gehele seizoen dat hij er niet bij was (waarin hij dus dood was) maar een droom was geweest van een van de karakters, zodat hij het seizoen daarna weer kon terugkomen? Of was dat een andere serie?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?
hoe kom je daar nou bij?quote:
beetje onbetrouwbare bronquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Dat viel me ook op in de nieuwsbriefquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |