Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zo weet wel iedereen dat hij niet de moordenaar is in het moordspel zelf.
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef Dashinglonneke het volgende:
Zelf denk ik dat Bing het heeft gedaan.
Dit gedoe lijkt wel een beetje op Dallas. Daar werd JR (de Ludo Sanders van de serie) doodgeschoten en toe waren ook veel speculaties door wie er geschoten had.
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige die er niet bij was, was Janine, dus sowieso stak dat moordspel al slecht in elkaar. Iedereen is bij elkaar als er geschoten wordt, en later is er ineens een extra persoon. Goh, hoe moeilijk is het dan.
Maar goed, het moordspel zelf is niet het belangrijkst natuurlijk.
iemand??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Sannelie het volgende:
kan iemand dat plaatje van stud nog eens plaatsen? Ik kan 'm niet meer vinden en vind het zo'n snoezig hondje!
Ik had het natuurlijk over het moordspel.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.
Hoe er ook geschoten wordt: iedereen moest op de gang wachten totdat de moord was gepleegd. Dan valt het, als je zo'n spel speelt, toch op dat er 1 persoon niet is vlak voordat je naar binnen mag en daarna ineens wel?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar eerst werd er natuurlijk met nep kogels geschoten natuurlijk.
En allicht zonder geluid.
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:40 schreef Gladys het volgende:
Niemand die dus weet wie die jongen was die de ziekenhuiskamer van Dennis binnen kwam![]()
![]()
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong isquote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou de zoon van Dennis kunnen zijn.
dat lijkt me een zeer slaapverwekkende verhaallijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben benieuwd wie dan de moeder van dat jong is
Was het niet zo dat JR er toen een hele tijd niet bij was? De kijkers vonden dit toen zo jammer dat de schrijvers besloten dat het gehele seizoen dat hij er niet bij was (waarin hij dus dood was) maar een droom was geweest van een van de karakters, zodat hij het seizoen daarna weer kon terugkomen? Of was dat een andere serie?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar JR was niet doodgeschoten hoor, hij leefde nog! Maar het lijkt wel precies op de aflevering Who Shot JR?
hoe kom je daar nou bij?quote:
beetje onbetrouwbare bronquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Dat viel me ook op in de nieuwsbriefquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef fresta het volgende:
[..]
http://gtstclub.web-log.n(...)ogel_v.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |