Teveel drankquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Maaruh, hoe is dennis nou in coma geraakt??
Alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Oh ja.. hoe kan het ook anders....quote:
Volgens mij deden ze dat vroeger ook wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:43 schreef tessie het volgende:
[..]
Oh ja.. hoe kan het ook anders....
Het zou trouwens wel enorm suf van de schrijvers zijn als ze nu zelf echt nog niet weten wie de dader is zeg! Ik d8 altijd dat ze dat soort dingen van tevoren bedachten....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kopier je nou gewoon mijn post Diz![]()
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topicquote:
Anders lees je even 5 posts terug of zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:15 schreef tessie het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook gepost aan het einde van het vorige topic
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders lees je even 5 posts terug of zo. Alcogolvergiftiging.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik zie het nergens eerder staan dan die 2 antwoorden hoor. Maar dank dat jij het nu even voor de derde keer vermeld![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
Morris kwam helaas iets te vroeg binnen, waardoor ze haar nog konden redden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het eigenlijk gelopen met Nina en der zelfmoordpoging?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Huib is toch die met de krullen die op andre rieu leek
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens, wou Janine nou Ludo nep-neerschieten, waat echt (in de soap) bleek te zijn. En wie is Vincent?:?
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Het gaat er niet om wie Ludo heeft neergeschoten, maar wie van tevoren de kogels heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:26 schreef Otmed het volgende:
Wat ik even niet snapwat doet robert bij al die andere mensen? Die weten dan meteen dat hij het niet is.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |