"Ik wil 'm vermoorden, ik ik ik!!"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef Canisfire het volgende:
Morris en Robert willen maar al te graag die rol O.o
welke reclame ??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
Chris Jolles in een reclame, heeft BVO ook weer iets leuks
Nee hoor, de woede was al gekalmeert bij Morris.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Morris lijkt mij trouwens de aangewezen kandidaat die de kogels heeft verwisselt.
Janine is wel wat gewendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
Hoe kun je zo rustig blijven??
Dat wisten we al sukkelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef kissa het volgende:
Ehhhhh.........ik had gelijk![]()
Janine schiet Ludo dood/neer![]()
Die leeft nogwel hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
![]()
![]()
![]()
HIEP HOI
![]()
![]()
![]()
![]()
Ludo is eraan
!! Trek de champagne maar vast open
![]()
Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zettenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Ja, het is vast Barbara ofzo.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef Frey het volgende:
Chris Jolles in een reclame, heeft BVO ook weer iets leuks
Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
ja jammergenoeg welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die leeft nogwel hoor!
Oh leuke aflevering dit, dat leuke deuntje !![]()
Straks is het de binnenkomer van Kruimeltje...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten..om vervolgens te onthullen dat een 'normaal' iemand het gedaan heeft
...
Ik denk dat hij op weg naar het ziekenhuis verdwijnt op een of andere manierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef DaMart het volgende:
En na de zomerstop bellen ze 112, en als hij in al die weken nog niet doogebloed is, volgt er een spoedoperatie, krijgt hij wat bloed toegediend, ligt nog een paar maanden in coma, en komt dan weer bij.
En alsof je dat niet zelf kan bedenken zodra je hoort dat er een moordspel gespeelt wordt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig om geheim te houden, zijn er altijd wel die lekken.
heeft hij een kind? van wie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef tessie het volgende:
En hoe zat dat nou met die zoon van dennis??
Er is een jongen die hem pa noemde. Hoe dat kind ooit verwekt is, weet niemand!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft hij een kind? van wie dan?
Linda??? of Roos?? want verder heeft Arnie 't met niemand gedaan toch??
Inderdaad nu kon het me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Toch vind ik het jammer dat zoiets 2 maanden van te voren al bekend word gemaakt. Als ze het helemaal geheim hadden gehouden, was het veel mooier geweest.
Je bent zelf een sukkelquote:
Ja en toen wisten wij dat allemaal al langquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bent zelf een sukkel![]()
Ik heb enige tijd geleden ergens gelezen dat Janine Ludo neer zou schieten en dat de losse flodders verwisseld zijn voor echte kogels en dat heb ik hier in een spoiler neergezet![]()
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
Die aftiteling was ook keigoed gedaan.
Dit was mijn meest favoriete cliff, maar ook meteen een trieste![]()
Dat was met Rick en Job ook al zoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!
Wanneer heeft Dennis een kind gekregen dan? Toen hij 15 was?
jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
Die aftiteling was ook keigoed gedaan.
Dit was mijn meest favoriete cliff, maar ook meteen een trieste![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond de cliff trouwens maar saai....
Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeurenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Remzz het volgende:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:
[..]
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?
En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
Ik denk het laatste. In interviews wordt zoveel gehint dat Ludo wel eens dood zou kunnen zijn, dat hij volgens mij juist nog MOET leven. Iedereen die de hele zomer treurt, en de creamtie wil zien in het nieuwe seizoen... en dan leeft Ludo nog gewoon.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef tessie het volgende:
[..]
Wat was er speciaal aan de aftiteling dan?
En is het nou al zeker dat ludo dood is? Of kan ie ook nog gewoon buiten bewustzijn zijn en net op tijd gered worden?
Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was best gaar inderdaad, je wist eigenlijk al wat er ging gebeuren ruimschoots van te voren maar je had er geen beelden van. Blijft neppig. Echt superboeiend vond ik het ook niet, want je wist al wat er ging gebeuren.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Laura Selmhorst het heeft gedaan
Inderdaad. Wat dat betreft is internet dus niet bepaald een zegen. Of je moet alle sites met mogelijke info over wat gaat gebeuren, mijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Precies vroeger was het toch een shock vaak omdat je toen alleen uit een paar regeltjes tv gids moetst uitvogelen wat er ging gebeuren nu weet je maanden van te voren veel te veel.
ik heb 't al weken niet gezien, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Timmehhh het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Laura Selmhorst het heeft gedaan
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en toen wisten wij dat allemaal al lang![]()
Typisch GTST, ze laten Laura buiten schot omdat ze niet stoned was op het feestje waar alles besproken werd. Ze duikt op bij het hotel en wreekt dennis door de kogels te verwisselen.quote:
Hehe waarom post jij nou wat ik nou wou posten omdat het te droog vondquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot doet haar naam wel eer aan.
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Janine Elschot doet haar naam wel eer aan.
Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdt![]()
hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weetje soms heb ik het idee dat jij en van Bartolhoven meer van hem houden
zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Frey het volgende:
Uitregekend degene die zielsveel van hem houdt![]()
fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
jij bent ook nog niks aan je dramaqueen-gehalte verloren he![]()
[
]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
fijn om te merken dat sommige dingen nooit veranderen
maar goed, ik ga de topicreeks weer verlaten, als niet-kijker.....
fijne zomer en sterkte voor de zeepverslaafden
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
Volgens mij zijn de eerste afleveringen na de zomer al opgenomen hoor. Dus als de schrijvers nog niet weten of Ludo het overleeft (waarschijnlijk zeggen ze dat alleen om de spanning erin te houden), dan zou dat dus betekenen dat Ludo na de zomer in ieder geval nog blijft leven in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Ik las vandaag in de spits of metro in een mini intervieuw dat de schrijvers het ook nog niet weten
Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat Bing het heeft gedaan, die zat me toch zo raar te doen, de rest was te rustig ervoor!
Dorothea gaat er volgend seizoen toch eventjes tussenuit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dorothea heeft tijdens de huwelijksnacht met Jef in De Rozenboom een visioen gekregen waarin Bing de verfkogels met echte kogels verwisselt. Om haar zoon te behoeden voor weer een gevangenisstraf heeft ze na de verwisseling door Bing de kogels weer omgeruild met verfkogels. Dorothea wist echter niet dat er nog iemand was die Ludo wilde vermoorden.
Ik vrees dat ze het nog maanden gaan rekken.![]()
Dat zit er dik in. Die lurken hier natuurlijk mee om alle voorspelbare theorieën uit te sluiten om vervolgens met een volkomen krankzinnige verklaring te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |