Komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Sinds mei 2006 kunnen de kijkers genieten van de sluwe streken van Patricia de Marto. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze maar een paar weken in de serie te zien zou zijn, maar de makers van GTST hebben besloten haar voorlopig te laten blijven. In het volgende seizoen draait het allemaal om de rechtzaak tegen Sjors. Gelukkig weet Jack chantagemateriaal te achterhalen over de rechter en zo kan hij er wellicht voor zorgen dat zijn zusje toch nog vrijkomt. In ieder geval zal Patricia in augustus én september nog te zien zijn. Het is nog niet bekend of Aldevina inmiddels een vast contract heeft gekregen, maar de komende maanden zal ze nog gewoon in Goede tijden Slechte tijden te zien zijn.
Weet je ook eens hoe dat is kut homoquote:
Da's kut. Die muts had er van mij niet eens in hoeven komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Sinds mei 2006 kunnen de kijkers genieten van de sluwe streken van Patricia de Marto. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze maar een paar weken in de serie te zien zou zijn, maar de makers van GTST hebben besloten haar voorlopig te laten blijven. In het volgende seizoen draait het allemaal om de rechtzaak tegen Sjors. Gelukkig weet Jack chantagemateriaal te achterhalen over de rechter en zo kan hij er wellicht voor zorgen dat zijn zusje toch nog vrijkomt. In ieder geval zal Patricia in augustus én september nog te zien zijn. Het is nog niet bekend of Aldevina inmiddels een vast contract heeft gekregen, maar de komende maanden zal ze nog gewoon in Goede tijden Slechte tijden te zien zijn.
Iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's kut. Die muts had er van mij niet eens in hoeven komen.![]()
Dit is slecht nieuws.Wat een vervelend personage is het.Die gast van de smaakpolitie zou zeggen: "hier word ik niet vrolijk van."quote:
Volgens mij verward je me met je vaderquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat is kut homo![]()
![]()
Haha ga weg kut kneus met je niet overnemen en eht zelf wel altijd doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Volgens mij verward je me met je vader
hoe durven ze zo'n slechte actrice een contract aan te bieden (als dat ervan komt; ik zie het wel gebeuren)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Canisfire het volgende:
Markquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Zag Jack/de acteur die Jack speelt vorige week woensdag in de IC aankomend op Amsterdam CS uit de richting Amersfoort.
Hij had notabene een plastic koffiebekertje vast, en het deed me erg denken aan zo'n scene in het ziekenhuis of politiebureau waarin ie wel eens heeft gespeeld in GTST, met zo'n plastic bekertje. Hij zag er precies zo uit als in het echt en dronk zijn koffie met dezelfde sneaky blik!
Ik had overigens meteen de neiging "hoi" te zeggen, want als je zo vaak naar GTST kijkt en je ziet iemand dan per ongeluk in het echt, denk je even dat het een oude vriend van je is.
Ben maar doorgelopen.
Toch raar dat Bea wel in zoop kwam persoonlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/afscheidharmsen.jpg]afbeelding][/url]
Het afscheid van meneer Harmsen
±40 MB
duur: 26:49
Was hij Tim niet aan het bellen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Zag Jack/de acteur die Jack speelt vorige week woensdag in de IC aankomend op Amsterdam CS uit de richting Amersfoort.
Hij had notabene een plastic koffiebekertje vast, en het deed me erg denken aan zo'n scene in het ziekenhuis of politiebureau waarin ie wel eens heeft gespeeld in GTST, met zo'n plastic bekertje. Hij zag er precies zo uit als in het echt en dronk zijn koffie met dezelfde sneaky blik!
Ik had overigens meteen de neiging "hoi" te zeggen, want als je zo vaak naar GTST kijkt en je ziet iemand dan per ongeluk in het echt, denk je even dat het een oude vriend van je is.
Ben maar doorgelopen.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ben maar doorgelopen.
Juist niet, het bijzondere van Ludo was dat hij op essentiële momenten een beetje mens kon zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar zo als die daar doet ik vind het nog al out of charackter.
nee, handtekeningen zijn echt domquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:05 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
![]()
Heb je geen handtekening gevraagd?
![]()
![]()
![]()
van Eeuwen overigens wel![]()
![]()
Ik heb die tijd van handtekeningen enzo ook wel gehad, maar als jij het leuk vindtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef fresta het volgende:
Je mag de volgende keer er wel een voor mij vragen hoorik vind het niet dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |