Het kan best zijn dat ze zo nu en dan eens gelijk hebben, maar over het algemeen hecht ik er ook niet zoveel waarde aan.quote:
TOch klopt het doorgaans wel hoor wat ze schrijven.quote:
GTST leent weer een verhaallijntje uit Goudkust.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Nick verdwijnt op mysterieuze wijze uit Meerdijk. In eerste instantie wordt er gedacht aan ontvoering van de zakenman, maar later blijkt dat hij is gevlucht. De zoektocht naar Nick Sanders start in Frankrijk.
Toch niet toevallig de Vlaamse verpleegster Lieve Richter uit ONM?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Als een nieuw personage, Lieve uit België, naar Meerdijk komt om haar spullen op te halen raakt ze meteen aan de praat met Charlie. Lieve is een mooie lange blonde dame en Charlie ziet haar wel als haar persoonlijke verpleegster. Roza neemt haar oude taken als huishoudster weer tot zich en Lieve gaat op het aanbod in.
Of Ludo zelf, omdat ie zoveel fouten gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Zou het kunnen dat Robin Visser de kogels heeft verwisseld in een gekke bui?
Dader: Patricia De Martoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Zou het kunnen dat Robin Visser de kogels heeft verwisseld in een gekke bui?
Misschien was het gewoon de schoonmakerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dader: Patricia De MartoDoor Ludo is de gijzeling in De Rozenboom geëscaleerd tot verkrachting, poging tot doodslag en verlamming van haar grote liefde Eric. Als schoonmaakster heeft ze toegang tot alle kamers in De Rozenboom. Het is dus een koud kunstje voor haar om de verfkogels met echte kogels te verwisselen. Door Ludo uit te schakelen probeert ze een wit voetje te halen bij Bing, die ondanks alles nog altijd smoor is op zijn gangsterliefje. Patricia was opvallend afwezig tijdens de laatste afleveringen. Het is de ideale manier om Patricia af te serveren, hoewel het natuurlijk wel sneu voor Ludo is om door zo'n nitwit uitgeschakeld te worden.
Ik denk Petra. Toen Dennis in de serie kwam, was hij getrouwd met ene Petra, die hij verliet om het te kunnen doen met Laura.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is de moeder van Noud Mulder? Inez, de one night stand van Dennis in seizoen 15?
[afbeelding]
Lutein van Kranen
Omdat niet iedereen wil weten wat er allemaal gaat gebeuren. En dankzij die spoilers kunnen mensen hier gewoon lezen zonder bang te zijn dat ze iets lezen, wat ze nog niet willen weten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Beaudien het volgende:
Enne............waarom zijn er spoilers? Ik heb inmiddels door hoe ik ze moet lezen () maar ik snap niet echt waarom ze bestaan.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nja, Shownieuws zitten ook alleen maar B-sterren in, ook niks (meer) aanRTL Boulevard is dr niet
Echt helemaal niks
Tof!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef digispeed het volgende:
als dit waar is, kijk ik weer iedere dag GTST :
http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/07/inge_ipenburg_t.html
Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:08 schreef Nielsch het volgende:
Stel nou dat Ludo echt dood zal zijn, wie erft dan zijn fortuin? Zal dat Janine zijn, of Nick, of Stefano of wellicht iemand anders?
Rosa![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...
Ach, hij kan altijd nog terugkomen als de tweelingsbroer van Benjaminquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Canisfire het volgende:
Een nieuwe uitdaging
Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantaal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrasd toen de makers van Onderweg naar morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scene`s opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`
Benjamin
Ik hoop niet dat het waar is. Als alles iid in scene is gezet vind ik het een behoorlijke anti-climax. Zitten we volgend jaar weer met dezelfde gezichten en verhaallijnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Frey het volgende:
http://www.mediadagblad.nl/
Ow, laat dit waar zijn
Of proberen ze ons helemaal gek te maken?
wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef Frey het volgende:
Maar hoe kan Martine vast terugkeren? Die wordt gezocht voor moord. Ze heeft dus een levende Ludo nodig om haar onschuld te bewijzen
De vader van Isabella, toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]
en hebben ze trouwens dat mobieltje van Yasmin nooit nog gevonden??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |