abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39380816
Ik had dat stuk gemist,

wat was er nou gebeurt met Linda uiteindelijk?
pi_39392259
op de gtst club staat dat Nick vlucht in het volgende seizoen, kan hij niet de dader zijn??
pi_39392501
Gtst club
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_39392671
Als Noud Mulder en Florien Fischer elkaar voor het eerst ontmoeten zijn ze op slag verliefd op elkaar. Het duurt dan ook niet lang voor zij een relatie aangaan. Florien's broertje Fos weet echter van aanpakken. Hij legt een liefdesverklaring aan Nina af, waarop zij hem in een dronken bui zoent.

Nick verdwijnt op mysterieuze wijze uit Meerdijk. In eerste instantie wordt er gedacht aan ontvoering van de zakenman, maar later blijkt dat hij is gevlucht. De zoektocht naar Nick Sanders start in Frankrijk. Ondertussen moet Charlie meer rusten en gezonder eten, omdat dat beter is voor de baby in haar buik. Roza houdt zich strikt aan deze voorschriften en beveelt Charlie dan ook op de aangewezen tijden te rusten. Ze gedraagt zich als een verpleegstertje en Charlie is er niet echt blij mee. Als een nieuw personage, Lieve uit België, naar Meerdijk komt om haar spullen op te halen raakt ze meteen aan de praat met Charlie. Lieve is een mooie lange blonde dame en Charlie ziet haar wel als haar persoonlijke verpleegster. Roza neemt haar oude taken als huishoudster weer tot zich en Lieve gaat op het aanbod in.

Maar dan wel de terugkeer van Roza *o*
En die Lieve word dan natuurlijk Charlie der nieuwe liefde en blijkt dan het pleegzusje van Nick te zijn
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:56:12 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39392677
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef Canisfire het volgende:
Gtst club
Het kan best zijn dat ze zo nu en dan eens gelijk hebben, maar over het algemeen hecht ik er ook niet zoveel waarde aan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39393690
Rosa met een z? :S
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:39:14 #207
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39393792
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef Canisfire het volgende:
Gtst club
TOch klopt het doorgaans wel hoor wat ze schrijven.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39394050
daarom, ik dacht laat ik het even melden wie weet hebben ze gelijk toch?
pi_39394741
Is het niet Daniël Daniël?
pi_39395338
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Nick verdwijnt op mysterieuze wijze uit Meerdijk. In eerste instantie wordt er gedacht aan ontvoering van de zakenman, maar later blijkt dat hij is gevlucht. De zoektocht naar Nick Sanders start in Frankrijk.
GTST leent weer een verhaallijntje uit Goudkust.
In seizoen 4 werd Nick (!) Sterman verdacht van de moord op de man van Hannah van Duynhoven. Hij had geen zin om in een politiecel te zitten, dus vluchtte hij naar Frankrijk. Het schrijversteam volgt Ludo's goede raad op: "Beter goed gejat dan slecht verzonnen."
pi_39395597
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
Als een nieuw personage, Lieve uit België, naar Meerdijk komt om haar spullen op te halen raakt ze meteen aan de praat met Charlie. Lieve is een mooie lange blonde dame en Charlie ziet haar wel als haar persoonlijke verpleegster. Roza neemt haar oude taken als huishoudster weer tot zich en Lieve gaat op het aanbod in.
Toch niet toevallig de Vlaamse verpleegster Lieve Richter uit ONM?
pi_39405709
In soaps heten dus alle vlamerinnetjes lieve...
Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_39407613
Zou het kunnen dat Robin Visser de kogels heeft verwisseld in een gekke bui ?
pi_39409573
Volgens mij heeft George W. Bush Ludo nog vaker gezien dan Robin
Een heer met stijl
pi_39414026
Schandalig Frey hoe jij mee werkt aan die boulevard site.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_39417091
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Of Ludo zelf, omdat ie zoveel fouten gemaakt heeft.
pi_39420862
Wie is de moeder van Noud Mulder? Inez, de one night stand van Dennis in seizoen 15?

Lutein van Kranen
pi_39420911
Het is allemaal een leugen zeg ik je!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_39421397
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Dader: Patricia De Marto
  • Door Ludo is de gijzeling in De Rozenboom geëscaleerd tot verkrachting, poging tot doodslag en verlamming van haar grote liefde Eric.
  • Als schoonmaakster heeft ze toegang tot alle kamers in De Rozenboom. Het is dus een koud kunstje voor haar om de verfkogels met echte kogels te verwisselen.
  • Door Ludo uit te schakelen probeert ze een wit voetje te halen bij Bing, die ondanks alles nog altijd smoor is op zijn gangsterliefje.
  • Patricia was opvallend afwezig tijdens de laatste afleveringen.
  • Het is de ideale manier om Patricia af te serveren, hoewel het natuurlijk wel sneu voor Ludo is om door zo'n nitwit uitgeschakeld te worden.
  • pi_39422723
    bedankt hoor,was ik haar bijna vergeten.Het meest irritante personage in de serie.Patricia
    Ja en amen.
    pi_39424658
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dader: Patricia De Marto
  • Door Ludo is de gijzeling in De Rozenboom geëscaleerd tot verkrachting, poging tot doodslag en verlamming van haar grote liefde Eric.
  • Als schoonmaakster heeft ze toegang tot alle kamers in De Rozenboom. Het is dus een koud kunstje voor haar om de verfkogels met echte kogels te verwisselen.
  • Door Ludo uit te schakelen probeert ze een wit voetje te halen bij Bing, die ondanks alles nog altijd smoor is op zijn gangsterliefje.
  • Patricia was opvallend afwezig tijdens de laatste afleveringen.
  • Het is de ideale manier om Patricia af te serveren, hoewel het natuurlijk wel sneu voor Ludo is om door zo'n nitwit uitgeschakeld te worden.
  • Misschien was het gewoon de schoonmaker .
    pi_39425135
    Rosa is volgend siezoen wel opeens terug ...
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39425343
    Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan.
    pi_39427898
    Heeft Rosa daar reden toe dan?
    pi_39428233
    Uiteraard. Ludo poetste nooit zijn schoenen na het paardrijden .
    Kon Rosa weer de vloer opnieuw boenen.
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39429051
    Heeft ze een reden nodig dan? Ze is toch een soort butler en de butler heeft het altijd gedaan.
    pi_39431974
    Haha, ja oke zit wat in (beetje )
    pi_39436340
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef Iwan1976 het volgende:
    Wie is de moeder van Noud Mulder? Inez, de one night stand van Dennis in seizoen 15?
    [afbeelding]
    Lutein van Kranen
    Ik denk Petra. Toen Dennis in de serie kwam, was hij getrouwd met ene Petra, die hij verliet om het te kunnen doen met Laura.
    Age is something you grow on
    pi_39436421
    Tobbes, ik vind dat je gewoon even moet zeggen wie die dronken acteur is.
    Wie A zegt, zegt ook B. Anders had er er niet over moeten beginnen!

Enne............waarom zijn er spoilers? Ik heb inmiddels door hoe ik ze moet lezen ( ) maar ik snap niet echt waarom ze bestaan.
    Age is something you grow on
    pi_39436887
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 23:18 schreef Beaudien het volgende:
    Enne............waarom zijn er spoilers? Ik heb inmiddels door hoe ik ze moet lezen ( ) maar ik snap niet echt waarom ze bestaan.
    Omdat niet iedereen wil weten wat er allemaal gaat gebeuren. En dankzij die spoilers kunnen mensen hier gewoon lezen zonder bang te zijn dat ze iets lezen, wat ze nog niet willen weten.
    pi_39439520
    Ik vind het een beetje flauw allemaal. De meeste mensen hebben een motief van niks. Het merendeel is opgekropte emotie dat in een ruzie even is geroepen.
    Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
    pi_39464169
    Het is raar dat als Nick de dader is, hij zou vluchten. Daarmee zou hij zichzelf alleen nog maar meer verdacht maken lijkt me zo.
      maandag 3 juli 2006 @ 14:15:03 #233
    122567 Cheesecake
    Is het Sjors?
    pi_39473812
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 22:06 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Nja, Shownieuws zitten ook alleen maar B-sterren in, ook niks (meer) aan RTL Boulevard is dr niet Echt helemaal niks
    Ik ook Echt alle series/soaps die ik volg zijn afgelopen..GTST, ONM, Greys Anatomy (wel herhalingen, maar geen nieuwe afleveringen), Rozengeur en Wodka Lime....
      dinsdag 4 juli 2006 @ 00:12:11 #234
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_39492867
    als dit waar is, kijk ik weer iedere dag GTST :

http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/07/inge_ipenburg_t.html
    De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
      dinsdag 4 juli 2006 @ 00:39:08 #235
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_39493694
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef digispeed het volgende:
    als dit waar is, kijk ik weer iedere dag GTST :

http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/07/inge_ipenburg_t.html
    Tof!
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      dinsdag 4 juli 2006 @ 00:44:59 #236
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39493846
    Alsof Ludo echt doodgaat Ik geloof er niks van .

Of lezen ze bij GTST toch echt mee hier? GTSTclub hebben vaak veel dingen goed
    Friends don't let friends remain beardless...
      dinsdag 4 juli 2006 @ 00:52:06 #237
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39494009
    Oh en uiteraard zal Ludo nooit doodgaan. Als hij dood gaat, dan zal hij het wel hebben overleefd en is ondergedoken.. voor een jaartje...
    pi_39494385
    Stel nou dat Ludo echt dood zal zijn, wie erft dan zijn fortuin? Zal dat Janine zijn, of Nick, of Stefano of wellicht iemand anders?

Rosa

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2006 01:08:19 ]
      dinsdag 4 juli 2006 @ 01:15:33 #239
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39494528
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 01:08 schreef Nielsch het volgende:
    Stel nou dat Ludo echt dood zal zijn, wie erft dan zijn fortuin? Zal dat Janine zijn, of Nick, of Stefano of wellicht iemand anders?

Rosa
    Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...
      dinsdag 4 juli 2006 @ 01:24:21 #240
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_39494676
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 01:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nina... en geeft dan alles uit aan kleertjes voor Stud...
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
    pi_39499671
    Martine dat is toch die hypocriet die er met het geld van Sjors vandoor wou gaan en zag dat Ludo haar voor was?
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39499715
    Een nieuwe uitdaging
    Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantaal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrasd toen de makers van Onderweg naar morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scene`s opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`

Benjamin
    Mijn Snape wat doe je !
    Asperger and proud !
    pi_39500576
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Canisfire het volgende:
    Een nieuwe uitdaging
    Jarenlang speelde hij de rol van Benjamin Borges. Na de zomercliffhanger van seizoen 14 kwam hier echter een bruut einde aan. Benjamin overleed en Winston Post verliet - na een aantaal maanden te hebben rondgespookt in Meerdijk - de soapserie. Winston vindt het echter nog steeds heerlijk om te acteren in een soapserie en was dan ook blij verrasd toen de makers van Onderweg naar morgen hem vroegen voor een nieuwe rol in de succesvolle BNN-soapserie. Een comeback in GTST zou namelijk erg onrealistisch overkomen bij de kijkers, dus dat was absoluut uitgesloten. Komend najaar zal hij voor het eerst in ONM te zien zijn. Over zijn personage is nog niets bekend. Wél heeft hij inmiddels al enkele scene`s opgenomen en heeft hij het erg naar zijn zin met zijn nieuwe collega`

Benjamin
    Ach, hij kan altijd nog terugkomen als de tweelingsbroer van Benjamin
      dinsdag 4 juli 2006 @ 21:46:13 #244
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
      zaterdag 8 juli 2006 @ 23:23:22 #245
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39644933
    http://www.mediadagblad.nl/

Ow, laat dit waar zijn
    Of proberen ze ons helemaal gek te maken?
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 23:31:25 #246
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39645132
    exit Ludo, enter Frodo [de goeie, blootvoetige tweelingbroer]?
    pi_39645219
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef Frey het volgende:
    http://www.mediadagblad.nl/

Ow, laat dit waar zijn
    Of proberen ze ons helemaal gek te maken?
    Ik hoop niet dat het waar is. Als alles iid in scene is gezet vind ik het een behoorlijke anti-climax. Zitten we volgend jaar weer met dezelfde gezichten en verhaallijnen.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 23:37:49 #248
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_39645327
    Maar hoe kan Martine vast terugkeren? Die wordt gezocht voor moord. Ze heeft dus een levende Ludo nodig om haar onschuld te bewijzen
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 23:43:12 #249
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_39645523
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 23:37 schreef Frey het volgende:
    Maar hoe kan Martine vast terugkeren? Die wordt gezocht voor moord. Ze heeft dus een levende Ludo nodig om haar onschuld te bewijzen
    wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]

en hebben ze trouwens dat mobieltje van Yasmin nooit nog gevonden??
      zaterdag 8 juli 2006 @ 23:54:41 #250
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_39645879
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 23:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

wie zou zij ook alweer vermoord hebben? [slecht geheugen... of weinig indruk gemaakt]

en hebben ze trouwens dat mobieltje van Yasmin nooit nog gevonden??
    De vader van Isabella, toch?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')