Zeg...een beetje minder generaliserend kan ook, ik geef toe dat het niet de beste optie is, maar ik was ooit een Bold kijker, simpelweg omdat vroeger als kind iedereen er naar keekquote:
Flodder is ook een optiequote:Ik blijf wel lekker achter de pc hangen, of kwak er straks een dvd'tje in.
Misschien ook Lauraquote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef Horsemen77 het volgende:
wie is de moeder van de zoon van dennis dan?
Ik ben Shownieuws gaan kijken en daarna blijven hangen bij Princess Diariesquote:Op maandag 26 juni 2006 19:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ga maar weer naar The Bold kijken![]()
Het journaal. Je weet wel, dat programma waarin ze ook moorden, afpersingen en verkrachtingen laten zien, maar dan waargebeurde. Of Friends. Ook leuk.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
En ik zit nu met een dilemma. Wat moet ik nou om 8 uur kijken de komende maanden?
Oké, ik geef toe. Hééééél lang geleden keek ik ook wel eens, in den beginne. Maar volgens mij is het nu nog dezelfde verhaallijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg...een beetje minder generaliserend kan ook, ik geef toe dat het niet de beste optie is, maar ik was ooit een Bold kijker, simpelweg omdat vroeger als kind iedereen er naar keek![]()
[..]
Flodder is ook een optie![]()
Deze?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar het plaatje van stud...
Kan iemand me aub helpen? Ik heb i'net al afgezocht maar niks gevonden en eerst was er in zo'n openingspost van wie heeft het gedaan met foto's erbij en toen stond stud er ook bij
Super! Dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze?
GTST #188: Op weg naar de zomercliff.
na al die jaren ziet ze ineens in wat een klootzak het isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Wat als Janine nu zelf de kogels heeft verwisseld?! Dan kan ze nu doen van "Ieieieieie! Iemand heeft de kogels verwisseld, ik wist het niet, anders zou ik hem niet zo obvious hebben neergeschoten!", terwijl ze het gewoon wel bewust deed. Briljant, zeg ik je!![]()
Het motief is natuurlijk dat ze weer contact heeft gekregen met Ray, of dat Martine haar brieven heeft gestuurd, of dat ze iets anders gruwelijks te weten is gekomen over Ludo...![]()
Het zou zo kunnen!![]()
De onderkant van zijn hoofd is veel groter dan de bovenkantquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Sebastiaan de Ridder, de ex van Janine, heeft ook nog een appeltje te schillen met Ludo.
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef farfavour het volgende:
Ik mis het wel.
Ik heb ook niks meer om op te wachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ookZonder ONM was nog te doen, kon ik wachten op GTST. Maar nu heb ik helemaal niks om op te wachten
Nja, Shownieuws zitten ook alleen maar B-sterren in, ook niks (meer) aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niks meer om op te wachten.En zonder ONM ging het nog wel idd.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |