Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..quote:
JA, inderdaad. Ik zat al van : "Nieuwe reeks:?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, je dacht natuurlijk al iets voor WGR ofzo..
Vooral voor het W gedeelte dan.
uitlaat is verroest gek!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Tof !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, als het hier zo stil blijft zal ik maar wat vertellen.
Hier ga ik zondag naar kijken:
Klik!
Als hij gewoon nog fatsoenlijk loopt en alles dan neem ik hem gelijk mee, mooi ding als je het mij vraagt.
Euhm, hij moet zo rond de 1200 kosten..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Tof !Eindelijk word je verstandig !
![]()
Roest op de bocht geeftniet, is een exuus om der een mooi uitlaatje onder te hangen!![]()
Moettie kosten btw? of is dat privaat![]()
Post jij je TZR ook eens een keer, of doe maar nadat je je kappen terughebt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hotsee, kappen zijn naar de spuiter en alles is bestelt, wachten tot het af is en dan monteren
En dan kannik weer scheuren met mijn iets te snelle TZR![]()
Chinese imitatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Devolution het volgende:
Over 1 a 2 weken een nieuwe minibike halen, wordt waarschijnlijk de Sendai Aikido.
[afbeelding]
Deze OP is er altijd al?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef no1uknow het volgende:
Zozo wat een mooie OP, voor het eerst?
De echtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Chinese imitatie?
Of gewoon echte italiaanse? Want die chinese kan ik je écht afraden..
Maar als je wordt aangehouden moet je die toch meteen inleveren? Dus zou je aangehouden mogen worden met je Sendai ben je toch evengoed de lul?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
De echteIk heb ook een imitatie staan hier, maar die gebruik ik meer voor het toeren. Die was namelijk nogal goedkoop dus mocht ik een keer worden aangehouden, dan hoef ik niet zo'n dure Sendai in te leveren
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef C2C het volgende:
jarno gaat even naar de dealer om de vario ring er uit te laten halen
(garantie)
Haal zelf die varioring er dan uit!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef C2C het volgende:
wil ik hem net weg gaan brengen heeft ie pas volgende week donderdag weer plaats..
hij zij wel dat er kwa vermogen bijna niks bij kwam dus dat is dan wel weer mooi, hij zij dat hij niet over de 1 kw heen kwam
k hoop het maar, scheeld me weer veel geld.. k laat hem in de vakantie ff zo rijen, misschien er na nog wel gameboy tunen voor een maandje ofzo ff kijke hoe hard ie gaat
like duh alleen dan heb ik geen garantie meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Haal zelf die varioring er dan uit!
Dude, dat is zo simpel.
Fuck garantie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:57 schreef C2C het volgende:
[..]
like duh alleen dan heb ik geen garantie meerloller k weet prima hoe je een vario ring er uit haalt hoor
Ja, daarom juist. Die imitatie is niet zo duur geweest (100 euro) dus als ik daarmee wordt aangehouden ben ik maar 100 euro kwijt (ja en de boete dan, maar het gaat even om het inleveren van de minibike bij de aanhouding). Als ik met de Sendai wordt aangehouden, moet ik die Sendai inleveren en die Sendai kost heel wat meer duitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar als je wordt aangehouden moet je die toch meteen inleveren? Dus zou je aangehouden mogen worden met je Sendai ben je toch evengoed de lul?
Of ga je er niet mee rijden/ toeren?
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Waar ergens in de uitlaat zit 'de' prop trouwens?
great minds think alikequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.
Tenminste, dat dacht ik.
Thanksquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die zit aan het uiteinde van de cilinder,daar zit een klein vernauwingkje, en dat is de flens, ofwel prop.
Tenminste, dat dacht ik.
Klopt.quote:
Nee, hij zit bij de cilinder, waar je uitlaat begint dus..quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef no1uknow het volgende:
Hoe kan ik die prop eruit/weghalen?
En hij zit dus in het laatste stukje van de uitlaat, dat dunne stukje?![]()
![]()
wtf hoezoquote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
Vanaf komende week elke dag op de brommer naar Spakenburg![]()
Ja van die stationairschroef en alles wist ik wel, maar toch bedankt.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef mister_dog het volgende:
@ dimitrie (ofzo) stationairschroefdas dus die met dat veertje ( edit: dat weet je natuutlijk zelf ook wel
je pa met die motoren enz.. )
en over die prop... flens is gewoon pakking tussen uitlaat en cilinder(toch
) prop is verdikking in de uitlaat mond zodat er minder lucht doorheen kan, je hebt ook nog andere uitlaten die hebben geen prop maar zo'n buisje gewoon een loos pijpje naast de uitlaat wat uit de boch komt 20cm ofo als je die dicht knijpt/mept/stampt/wegsloopt en dichtlast dan ga je ook harder
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef mister_dog het volgende:
@ dimitrie (ofzo) stationairschroefdas dus die met dat veertje ( edit: dat weet je natuutlijk zelf ook wel
je pa met die motoren enz.. )
en over die prop... flens is gewoon pakking tussen uitlaat en cilinder(toch
) prop is verdikking in de uitlaat mond zodat er minder lucht doorheen kan, je hebt ook nog andere uitlaten die hebben geen prop maar zo'n buisje gewoon een loos pijpje naast de uitlaat wat uit de boch komt 20cm ofo als je die dicht knijpt/mept/stampt/wegsloopt en dichtlast dan ga je ook harder
Geyl, trouwens, als je een beetje plezier wilt houden van die DT, moet je er een gewone simoni(ofzo)uitlaat op kwakken, want nu heb je geen expansie en da's niet gezond voor je cilinderquote:Op zondag 18 juni 2006 16:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja van die stationairschroef en alles wist ik wel, maar toch bedankt.
Maar dat zou dan wel kunnen eigenlijk., ik dacht altijd van dat dat de vernauwing was, maar even gegoogeld, en toch niet idd, je hebt gelijk.
Maar de Speedfight 1 heeft gewoon zo'n buisje in de cilinder zitten, die heb ik er wel uitgeslagen, en dan loopt ie gelijk een stuk beter, sneller, en in principe ook zuiniger..
En vanavond hoogstwaarschijnlijk een Gilera SMT uit 2004 halen!![]()
okquote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef fs180 het volgende:
[..]nee
je flens is het stuk waarmee je uitlaat aan je cillinder zit, dus het begin van je uitlaat.. en daar zit dan een buisje of ring in,.. die eruit slijpen met dremel, of misschien eruit slaan ofzo..
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Alleen is de achterband nu al lek, dus kan ik niet rijden.
Zéér lekker, vind hem persoonlijk fijner rijden dan mijn jetforce, maar dat komt denk ik door het schakelen.. Mooi geluidje, en rond de 80 op de 9000 toeren..quote:
definetly cheylquote:Op zondag 18 juni 2006 22:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zéér lekker, vind hem persoonlijk fijner rijden dan mijn jetforce, maar dat komt denk ik door het schakelen.. Mooi geluidje, en rond de 80 op de 9000 toeren..
En het is veel wendbaarder, lekker hard en plat door de bochtjes.
7.50!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme, heb ik me scooter nodig... is me band lek...
Ging er eerst nog iemand mee wegbrengen toen zei die al "he wat is dat psssssst geluid?"
toen lette ik er niet op... maar het bleek dus een lekke band te zijnnu weer 7.50 uitgeven om er een prop in te laten schieten
Hangt er vanaf natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:03 schreef no1uknow het volgende:
En hoeveel gaat m'n puch dan harder als die 'prop' eruit is?
en je blijft ermee rijden dus?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme, heb ik me scooter nodig... is me band lek...
Ging er eerst nog iemand mee wegbrengen toen zei die al "he wat is dat psssssst geluid?"
toen lette ik er niet op... maar het bleek dus een lekke band te zijnnu weer 7.50 uitgeven om er een prop in te laten schieten
Uhm het is niet 'de' standaard uitlaat, voor zover ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:41 schreef fs180 het volgende:![]()
puch heeft geen begrenzing
(of washet sarcasme?)
Passief gekoeld?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
net wou me scooter starten![]()
startkabels er aan
maarja toen liep ie dus ik denk ik zet em ff in de tuin dan laat die accu weer een beetje op dus ik stukje ijzerdraad zodat ie niet uitvalt tussen me gas...zit ik aan tafel zeg ik voor de gein is het normaal dat m'n scooter rookt...loop 5 minuten later naar buiten staat temp. meter in het rood lampje knipperen en echt rook (naja damp) er uit
...das nooit leuk
naja niks kapot ff open gehad droog gemaakt nieuwe vloeistof er in...
Zo hoort hetquote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Vandaag pliesie te fiets gepest
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
Hun gebaren van; ''stop'' ik schud nee en scheur zo weer weg![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
Ik ga heel leuk naast ze rijden(heb geen kenteken) op een fietspad waar ik niet hoor
![]()
Op de plek laten staan en gewoon stationair laten lopen is nooit echt goed ervoor, de lucht waarmee de radiateur wordt gekoeld is na een tijdje ook redelijk warm, waardoor de koelvloeistof niet goed meer gekoeld wordt, en dan wordt ie idd warm.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
net wou me scooter starten![]()
startkabels er aan
maarja toen liep ie dus ik denk ik zet em ff in de tuin dan laat die accu weer een beetje op dus ik stukje ijzerdraad zodat ie niet uitvalt tussen me gas...zit ik aan tafel zeg ik voor de gein is het normaal dat m'n scooter rookt...loop 5 minuten later naar buiten staat temp. meter in het rood lampje knipperen en echt rook (naja damp) er uit
...das nooit leuk
naja niks kapot ff open gehad droog gemaakt nieuwe vloeistof er in...
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:56 schreef C2C het volgende:
Bij de ene scooter helpt de vario bijna niks (lees: 5/15 km/u) en bij de andere 30 km/u (m'n ouwe jetforce)
en bij de andere scooter helpt de prop weer heel veel dit verschilt gewoon per merk
ja true, neem een appie of geen scooterquote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lekker dan.
![]()
puch is altijd langzaamquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uhm het is niet 'de' standaard uitlaat, voor zover ik weet.
Van Techno ofzo.
Zit daar geen prop in dan?
truequote:Op maandag 19 juni 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij bent de lul als je weer joden tegenkomt..![]()
[..]
puch is altijd langzaam![]()
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.quote:
ach voor mij is een scooter gewoon veel praktischerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, nu ben ik natuurlijk wel een echte brommer fanboy opeens.
Pff, V snaar en vario's zijn voor pussy's!
Een ketting, en schakelen zul je!![]()
Wehehe,
Maar nu vind ik het wel echt véél fijner rijden eigenlijk, nu doe je nog wat op je brommer, op een scooter zit je ook maar zo dom je pols naar beneden te houden..Nu heb ik er gewoon veel meer plezier in enzo, maarja.. Iedereen zijn meuk natuurlijk.
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef junkiesietze het volgende:
precies, op een schakel zit je veel minder confortabel. en als je lange stukken gaan toeren dan is een scooter gewoon fijner, hoef je niet zo op te letten bij wat je doet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
schakel zit veeeel beter, betere houding, tank tussen je benen, plus je valt niet in slaap van de saaiheid
Bij mij doet ie 't niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://media.putfile.com/tz50-driving-100kmh
Daar reed ik net 100 op de teller![]()
injectie wel...'gewone' carb. blokken van peugeot zijn goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar JS heeft een SF II en ik een SF I.. best raar dat dat dan zo weinig scheelt.. Njah, zal wel.
Maargoed, peugeot is gewoon kut, wehehe.![]()
nee echte mannen rijden harder dan 55quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Plastic is voor mietjes. Echte mannen rijden een stalen ros.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat tof is van een tomos he.
Als je je zijkapjes eraf haalt heb je een frameracer
Frameraceres zijn echt tiefuslelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef C2C het volgende:
[..]bij die van mij moeten er wat meer kapjes af
Voel ik hier een rel aankomen?quote:
als je aan het inrijden bent telt het niet meequote:
Nou, dan gaan we donderdag je barmitswa vieren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:49 schreef C2C het volgende:
[..]
als je aan het inrijden bent telt het niet mee
zowiezo rijd ik na donderdag iets harder dan 55
Neeheej, je moest dat andere topic hebben gek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat nou puchno1uknow
zometeen gekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neeheej, je moest dat andere topic hebben gek.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat nou puchno1uknow
Nee, en nog eens tiefuslelijk.quote:
think alike.quote:
Die roest onder je kont vandaan als je hem boos aankijkt.. Niet doen dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Turbokit Cromada - Uitlaten voor Derbi Senda SM / Senda 2000 / Senda DRD Turbokit Cromada
Zeer Snelle uitlaat met veel trekkracht en een hoge topsnelheid is geschikt voor de originele cilinder, maar ook voor 70 of 80cc cilinders. Deze verchroomde uitlaat is compleet met een zeer mooie Carbon demper. Voor alle Senda t/m bouwjaar 1999
Gratis verzending binnen Nederland!
[afbeelding]![]()
Zoiets bestel ik denk ik, niet zo heel duur, en toch ook wel mooi..
kappenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat tof is van een tomos he.
Als je je zijkapjes eraf haalt heb je een frameracer
Ja, dat zuigt zeker hard! Eigenlijk had je gewoon keihard aan moeten komen rijden en dan helemaal zwaaien met je handen en gebaren dat je remmen het niet doen en dan gewoon die politieauto in rijden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef mister_dog het volgende:![]()
![]()
ik zo slapen vannacht sms c2c me om 9.26 van ja we heben om 10 uur mondeling duits...ik lag nog te pitten dus ik GVD kut dag ik snel kleren aan kop wassen blikje redbull drinken
op de scooter
start dat ding bijna niet...naja door gegaan net zo lang dat ie het wel deel ik zo scheuren naar school was onderhand iets van 9.45 over het fiets pad en zo ik bij het stoplicht bij een fiets pad scheuren springt ie op oranje
gewoon doorgereden kijk ik om TYFUS, STERVENDEHOEREKANKER POLITIE
ik netjes 50 rijden hopend dat ze het niet gezien hadden ik reed dus weer op het fiets pad ( dit keer een stuk waar ik wel mocht rijden )en zij op de weg rijden ze naast me kijkend van zooo jou gaan we is ff lekker naaien staan ze een km veder midden op het fiets pad midden in de polder ik kon nergens heen vluchten...stap af alles bij me ik zo ja hoeveel is het zij kijken in dat boekje 90 euro GODVERREDOMME 90 EURO????? ja jongen eigen fout...ik zo ja ik heb haast heb zo mondeling duits (bleef wel vriendelijk want ja je weet maar nooit) begint die agent duits te praten
toen wou ik echt z'n pistool pakken en hem dood schieten naja hij zo tegen dat wijf schiet ff een beetje op want hij heeft haast...ok asjeblieft...hmmz oke zegt ie mag je blij zijn dat ik je niet mee neem naar de rollerbank... da was dan wel weer mooi uiteindelijk 10.00 precies op school en een 6,1 gehaald voor me duits...kk zooi
kan em wel bijna betalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:41 schreef Alvilon het volgende:
Diemietuhriej, eindelijk verstandig![]()
Voor fs180:
[afbeelding]
![]()
ga lekker neuken ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
interpunctie.
Met de uitlaat van moeders Z3, doh.quote:
'Jij hier werk woellen?"quote:
Hai hir achmed van porto G'oro die pitsja besorreger goed betaald kraige hier, ies niette grappquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
'Jij hier werk woellen?"
-Ja?
"Eko, jij hard rijden kunt?"
-Ja
"Isj goed, 1 euro per uur jij hier werken mag"
![]()
ik krijg 3,20quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
'Jij hier werk woellen?"
-Ja?
"Eko, jij hard rijden kunt?"
-Ja
"Isj goed, 1 euro per uur jij hier werken mag"
![]()
PostIcon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik krijg 3,20![]()
![]()
stelletje homos, in de kas vediende ik meer dan een euro meer
![]()
![]()
maar nu krijg ik wel fooi![]()
en wat is een pi?
Ik heb je vader in elkaar gemept.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
PI's zijn relaxt gek!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt niet ik had het al veel langer![]()
Ja ik kan er nog een bijkopen voor 50 euro.. Maar ik heb er nu eentje voor 50 euro..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef fs180 het volgende:
heyman.. ik bedacht me net.. je had 2 DT's voor 100.. dus heb je dr nu een over right ?
Wehehe, ja idd. Ik woon in Noord Limburg..quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef fs180 het volgende:
zoek een schakel, en dt's zijn best te doen
dus als je hem kan kopen nog.. graag!
ow.. err.. je woont aan de andere kant van ned.. kut err.. vervoer wordt dan wel lastig gek
Euhm ja, van zo'n vriend van mij die hier vlakbij woont.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:23 schreef fs180 het volgende:
OMG!11 diemietrieieieidie dude..een gozert met busje wil wel rijden
dus vertel me hoe en wat je eraan komt
Hmm, hij wou die van hem misschien houden maar dat wist hij nog niet zeker dusja.. Ik zal het hem nog eens vragen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:43 schreef fs180 het volgende:
nou vraag ff wat voor staat, gebreken en dat soort dingen
Scooter? Ik gebruik die DT om te crossen heur, en ik heb toch een brommert waar ik mee naar school ga.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
als ie maar rijdik knap em toch op.. maar het scheelt dat ik teminste ff mee kan tuffen
en anders jat ik die van jou welmaarja liever van die gozert, anders kun je weer op je scooter
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef C2C het volgende:
jarno heeft het 85 gehaald met alleen vario ring er uit, binnenkort miss nog gameboy tunen maar dat zie ik dan wel... hij rijd nou al erg leuk iig
hehehquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooter? Ik gebruik die DT om te crossen heur, en ik heb toch een brommert waar ik mee naar school ga.
Alsof ik op mijn DT gezien wil worden op school.
Is dit bij scooters standaard niet zo? Want in de turkenbuurt hier hoor ik alle scooters ook zo rijden. Gas open, gas dicht, gas open, gas dicht. Het lijken net schakelbrommers!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Zoals gewoonlijk bij mij heb ik weer eens problemen.
Zodra ik gas geef met mijn scooter gaat mijn wiel draaien en hoor je de motor hard draaien, tot zover nog allemaal logisch.
Maar hij slaat elke keer terug (minder hard draaien van de motor en wielen) en slaat daarna weer aan (harder draaien van de motor en wielen).
Wat kan het probleem zijn?
En nee ik laat niet elke keer het gas los
Wat een kutreactie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit bij scooters standaard niet zo? Want in de turkenbuurt hier hoor ik alle scooters ook zo rijden. Gas open, gas dicht, gas open, gas dicht. Het lijken net schakelbrommers!
Ik heb geen flauw idee.
Euhm, maakt hij verder geen rare piepende geluiden vanuit je vario ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Zodra ik gas geef met mijn scooter gaat mijn wiel draaien en hoor je de motor hard draaien, tot zover nog allemaal logisch.
Maar hij slaat elke keer terug (minder hard draaien van de motor en wielen) en slaat daarna weer aan (harder draaien van de motor en wielen).
Geen piepende geluiden gehoortquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, maakt hij verder geen rare piepende geluiden vanuit je vario ofzo?
Want opzich zou ik daar aan denken..
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij weer aanslaat?
Hmm, ik zou het zonet eigenlijk ook niet weten.. Anders post het eens op Scooter Freaks? Daar zitten de wat meer professionals.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef Razorback het volgende:
[..]
Geen piepende geluiden gehoort
Hij slaat niet af ofzo maar hij gaat gewoon minder toeren maken en denk na 2 a 3 seconde gaat hij weer volluit en dan zakt hij weer.
half verrotte bougiequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Het is een standaard scooter (yamaha neo's)quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:33 schreef fs180 het volgende:
iets mis in de ontsteking of te grote sproeier..
welke kleur is je bougie, en welke kleur je vonk?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef Razorback het volgende:
[..]
Is dat dat ding die je zo kan los koppelen en dat je dan de motor niet kan starten?
De kosten ervan? Als iemand je bougiedop gewoon eraf heeft gehaald kost dit niets, gewoon weer erop duwen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Razorback het volgende:
Dan weet ik weer genoeg,
Iemand heeft voor de grap dat ding dus los gehaald van mijn scooter zonder dat ik dat zag en een aantal uren later wou ik naar huis, dat ging dus niet alleen dacht ik toen nog dat het de benzine lees was waardoor die misschien niet kon starten maar het bleek dat ding dus te zijn die los zat.
Morgen zal ik is bellen waar de scooter vandaan komt om het te laten repareren en dan maar hopen dat dat het is.
Wat zijn ongeveer de kosten (het onderdeel)
En als dat het niet is wat zijn dan nog meer de mogelijkheden.
Kheb hem er al weer een keer op en af gehaald zonder een of ander resultaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef fs180 het volgende:
kosten
serieus man.. als iemand daar geld voor durft te vragen
draai gewoon je bougie er weer goed in, desnoods vraag je even een vriend of buurman
binnen 10sec klaar.. als iemand die los had gehaald is dat waarschijnlijk het probleem
en verder wat diemietrie zegt, als je je bougie in je bougiedop(dat zwarte ding) duw/draait, en dan het zwarte (bougiedop vasthoud) en de bougie zelf tegen een stuk (kaal) metaal houd, moet je vonken zien, redelijk regelmatig en ongeveer blauw van kleur
sterf diemietrie![]()
![]()
Kijk even naar de kleur van je bougie anders? Ik weet niet of je een bougiesleutel hebt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kheb hem er al weer een keer op en af gehaald zonder een of ander resultaat.
Ik denk dat die vonken gewoon niet regelmatig meer zijn.
Je geeft gas alles draait op volle toeren en daarna zakt hij weer en stijgt en zakt en stijgt en zakt enz...
Wehehehe!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef fs180 het volgende:
ok.. welke kleur is je bougie?
*ff site zoeken voor je*
http://www.puchmaxi.nl/carburateur_afstellen.php
tadaa..
moet je bougie ff checke..
ik denk dat ie erg donker is, wat zou wijzen op grote sproeier of te weinig luhct (filtrer verstopt?)
gvd dienidude weer..![]()
![]()
Wehehe, ik doe mijn best voor je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
als jij die dt regelt vergeten we dit akkefietje![]()
Maar kun je hem gewoon erin 'duwen'?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:33 schreef Razorback het volgende:
Ik denk laat ik toch nog even een keer die bougie aanduwen, hij kon idd nog iets verder dus ik meteen testen maar helaas hij valt elke keer weer weg en dan komt hij terug en valt weer weg.
Kheb hem daarna nog is losgehaald en toen opnieuw erin maar nu is hij helemaal overleden, hij start helemaal niet meer...![]()
![]()
![]()
Ik heb zo hard geduwt als ik kon en ik kon voelen dat hij ergens over heen ging (soort van ribbeltjes) en daarna echt niet verder kon.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar kun je hem gewoon erin 'duwen'?
Heb je geen schroefdraad ofzo?
Die moet je echt strak aandraaien met een bougiesleutel, normaal gesproken, en ook goed opletten dat je bougiedop er goed opzit..
Hmm, raar dat je kon duwen dan opzich..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:40 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb zo hard geduwt als ik kon en ik kon voelen dat hij ergens over heen ging (soort van ribbeltjes) en daarna echt niet verder kon.
Dat (laten we het een stekkertje noemen) stekkertje heb ik zo hard mogelijk aangeduwt op het blok en ik kon echt niet verder duwen meer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, raar dat je kon duwen dan opzich.., aangezien er aardig wat druk op komt, dan zou hij meteen gelanceerd moeten worden..
Heel de druk van het motorblok, van die explosies er binnenin gaan via de bougie, komt erop, dus die moet goed vastzitten, anders wil ie niet zo.
Bougiedop denk ik, dat ding aan een klein slangetje dat je ergens aan moet duwenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Duwen, ribeltjes... je haalt de bougiedop en de bougie zelf niet door elkaar??
Dat ding dat aan een kabeltje zit is de bougiedop. Dat ding waar dit geval op gaat, dát is je bougie. Deze kun je eruit halen met een dopsleutel of een speciale bougiesleutelquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:47 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bougiedop denk ik, dat ding aan een klein slangetje dat je ergens aan moet duwen
Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ding dat aan een kabeltje zit is de bougiedop. Dat ding waar dit geval op gaat, dát is je bougie. Deze kun je eruit halen met een dopsleutel of een speciale bougiesleutel
waarom zijn het dan altijd ouderen die brikker rijdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef Alvilon het volgende:
Verstand komt met de jaren!![]()
Dus ik stop altijd me vinger in de dop, jezelf goed aan de scooter aarden, en dan starten!![]()
boeiendquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef fs180 het volgende:
verstand heb je niet nodig ervoor..
als je doet wat we hier verteld hebben doet ie het zo weer, dr is een kands van 0.03 dat je wat sloopten dat is als je toavallig je benzineslang raakt.. de benzine via de vloer naar de open haard komt en dan daar verbrand..
dus dr is niets aan de hand.. en anders ben je weer geld kwijt
Woon je in Ysselsteyn bij Venray?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, raar dat je kon duwen dan opzich.., aangezien er aardig wat druk op komt, dan zou hij meteen gelanceerd moeten worden..
Heel de druk van het motorblok, van die explosies er binnenin gaan via de bougie, komt erop, dus die moet goed vastzitten, anders wil ie niet zo.
Vol er tegenaan of geschampt? Scheur in je kap is niet erg, met duck-tape is het wel te fixenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef mister_dog het volgende:![]()
tegen een paaltje op gereden ik nam de bocht te strak...scheur in me kap
jij kan niet sturen ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef mister_dog het volgende:![]()
tegen een paaltje op gereden ik nam de bocht te strak...scheur in me kap
geschampt met de zijkant, en verder hou je muil!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vol er tegenaan of geschampt? Scheur in je kap is niet erg, met duck-tape is het wel te fixen
Ja daar woon ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Woon je in Ysselsteyn bij Venray?Zou wel grappig zijn, ken daar wel een aantal mensen in de buurt
![]()
Nee, ben vandaag met school naar de efteling geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:53 schreef fs180 het volgende:
dienineieniemietrietjuh!en en en heb je die gozert gesproken?
Ik ging ook maar 40 ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Dan heb je wel geluk dat je een crossbrommer reed, een slomos is dan total-loss.
Alleen de moeite om met mijn vinger het zand van mijn standaard af te doen, is al meer moeite dan een slomos kapotmaken. Zoiets?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel mee zo van: Alleen de zeep al om het standaard schoon te maken is meer waard dan gemiddelde slomos
had ik ook alleen ik hoefde niet te schakelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, gisteren was ik even lekker op het gras aan het crossen, beetje vochtig enzo.. Ik kom de bocht uit, schakel op naar z'n twee, en ineens komt rond de 7000 toeren het ding he-le-maal los, schiet dus keihard in z'n powerband, achterband slipt weg, vette 180 en op men plaat.
Wehehhe
Gelukkig wel op het gras, geen schade ofzo, alleen zat er gras op mijn standaard.
Jij snapt hoe je slomosen moet bashenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alleen de moeite om met mijn vinger het zand van mijn standaard af te doen, is al meer moeite dan een slomos kapotmaken. Zoiets?
..aan mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja daar woon ik.
Wie ken je daar dan?
[..]
Nee, ben vandaag met school naar de efteling geweest.![]()
Maar er zijn meerdere gegadigden voor die brommer moet ik zeggen, vandaag belde een vriend van me op om te zeggen dat hij 80 euro bood op die van mij, en een jongen uit mijn klas wil misschien dan die andere DT kopen, die die jongen nog thuis heeft staan.. Maar ik zal het hem eens duidelijk maken dat je die ook goed kunt verkopen..
Hmm, slecht nieuws..quote:
Ja moet je over de 75 bieden, maarja, ik heb 2 mensen die er nog meer achteraan zitten dusja. dat kan nog hoog oplopen. Niet dat ik het erg vind, in tegendeel zelfs.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:45 schreef fs180 het volgende:
yamaha fs1, lijkt beetje op kreidlers.. maar veel zeldzamer
naja kut..
en jouwe (A)
Wehehe, geen idee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:38 schreef fs180 het volgende:
76 (Y)
welke jaar komt ie? en is ie te verzekeren?
Wehehe, dat is inderdaad lullig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:18 schreef Devolution het volgende:
Godverdomme. Zag een mooie minibike op marktplaats, helemaal goed enzo. Dus ik mail die aanbieder en zeg van ja ik wil em wel kopen voor de vraagprijs, maar dan wel maandag pas. En die aanbieder zegt van dat dat goed is. Ik vandaag weer mailen, zegt ie dat de minibike verkocht is.
Leuk man, zulke adverteerders.
nouja is het leesbaar?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, geen idee.
En verzekeren, tsja, er zit wat roest op het framenummer bij het stuur, ik weet niet of dat de enige plek is waar het framenummer is ingeslagen, het kan zijn dat je hem niet kan verzekeren dusja..
Maar er zit niet eens een slot op ofzo.Als je ermee naar school wilt gaan enzo raad ik je deze sterk af.
Wehehe, ja het is mij goed maarja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef fs180 het volgende:
Oo *gaat zoek*
mmhh.. ik verkoop die pech van me wel.. daar wil ie wem nooit voor ruilen
diemienienienei swa.. ikke jou geef heel mooie bedrag voor brommer.. je weet toch.. ik gefe jou 100 heel euruu je weet![]()
Mandy Brom kent je zei ze alquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja daar woon ik.
Wie ken je daar dan?
[..]
Nee, ben vandaag met school naar de efteling geweest.![]()
Maar er zijn meerdere gegadigden voor die brommer moet ik zeggen, vandaag belde een vriend van me op om te zeggen dat hij 80 euro bood op die van mij, en een jongen uit mijn klas wil misschien dan die andere DT kopen, die die jongen nog thuis heeft staan.. Maar ik zal het hem eens duidelijk maken dat je die ook goed kunt verkopen..
Ja kijk, wat het probleem is, heel veel mensen kennen mij, maar ik ken er heel veel niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mandy Brom kent je zei ze alEn verder ken ik nog wat mensen van raayland, die zij ook wel kent.
lekker hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:12 schreef C2C het volgende:
vandaag met iemand achterop 76 geredenwind van de zijkant met windje mee haal ik de 78 wel denk ik..
in me 1tje windje mee 84 gereden vandaag weer
En fucking hard dat ie rijdtquote:Op maandag 26 juni 2006 17:51 schreef snollic het volgende:
Nouja mijne dan maar:
http://www.collinkicken.nl/P1010056.jpg
Kleuren zijn in het echt stuk mooier. Metallic groen en wit-groen parelmoer.
Wat denken jullie ervan, hijs nog niet helemaal klaar maar het begint ergens op te lijken![]()
Ziet er netjes uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:51 schreef snollic het volgende:
Nouja mijne dan maar:
http://www.collinkicken.nl/P1010056.jpg
Kleuren zijn in het echt stuk mooier. Metallic groen en wit-groen parelmoer.
Wat denken jullie ervan, hijs nog niet helemaal klaar maar het begint ergens op te lijken![]()
yesquote:Op maandag 26 juni 2006 18:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
Senda? Volgensmij wel ofniet?
Ja, maarja, die is dusdanig verroest dat die toch niet meer goedgekeurd wordt.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef fs180 het volgende:
diemienienetrietjuh wat ik je hoogste bod nu dan? mijne staat nog steeds
hebje gekeken naar frame/goedkeuringsnummer?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:24 schreef snollic het volgende:
[..]
Hehe hij rijd lekker ja. 97 digitaal.
Maare rooytjuh de 70 is onderweg![]()
geen id, 110 lukt wel denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]motherfucker!
Gaat ie dan niet de 110/120 aantikken?![]()
doh.. dan kan ik em niet verzekeren.. of ik zou ander framemoeten zoeken ect..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, maarja, die is dusdanig verroest dat die toch niet meer goedgekeurd wordt.En een andere kon ik niet ontdekken..
Maarja, om eerlijk te zijn denk ik niet echt dat het de moeite is om dat ding vanuit Zoetermeer ( was het toch?) op te komen halen.. Don't get me wrong, maar zo geweldig ziet dat ding er echt niet uit enzo..
![]()
Er moeten gewoon nog wat dingen aan gedaan worden, die meer kosten dan dat hij daarna op zal brengen ben ik bang..
En ik heb van een vriend een bod gekregen van 80..
Doe er eens wat aan, koop een nieuwe brommer ofzo, of ga keihard op je bek, film het, kortom, vermaak ons!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:17 schreef no1uknow het volgende:
De laatste paar pagina´s is dit topic retesaai geworden
Wehehe, kben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:14 schreef fs180 het volgende:
ja gekmorgen.. ga ik proberen te burnen met mn andere halve puch
![]()
![]()
en neem het op.. als het mooi weer is en lukt..
Nog meer?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef snollic het volgende:
[..]
geen id, 110 lukt wel denk ik.
Maar ik wil heel veel trek kracht, vandaar
Ja, laatst gedaan op die Senda van de vorige pagina.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:33 schreef no1uknow het volgende:
Rijden jullie trouwens wel eens zonder helm?
En dan niet op een snorfiets/snorbrommer hé.
Ja, als ik even wat veranderd heb aan de afstelling, of de rem of het schakelpedeaal anders heb afgesteld.. Maar dat is dan een rondje hier door de wijk en weer terug.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:33 schreef no1uknow het volgende:
Eehm Lian Vullings, Emma Weijs, Jessie Berkers, Maaike Tijmensen, Jenny Achten, Meggie Geurts en nog wel een paar denk ik, maar kan zo effe niet opkomen. Deze mensen zitten als het goed is allemaal op het raayland, ofja zaten, veel zijn er net geslaagdquote:Op maandag 26 juni 2006 14:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja kijk, wat het probleem is, heel veel mensen kennen mij, maar ik ken er heel veel niet.
Ik heb echt geen flauw idee wie Mandy Brom is..
Ik ken wel enkele Mandy's maarja, ik weet ook weer niet of die mij kennen.
Maar wie ken je nog meer dan?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:33 schreef no1uknow het volgende:
Die ken ik wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Eehm Lian Vullings, Emma Weijs, Jessie Berkers, Maaike Tijmensen, Jenny Achten, Meggie Geurts en nog wel een paar denk ik, maar kan zo effe niet opkomen. Deze mensen zitten als het goed is allemaal op het raayland, ofja zaten, veel zijn er net geslaagd![]()
Maaike ligt nu op bed met dr vriendje staat heel groot in de msn naam LOLquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die ken ik wel.
Jenny werkt hier in de frietkraam, dus die zie ik ieder weekend.
Boeie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:41 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Maaike ligt nu op bed met dr vriendje staat heel groot in de msn naam LOL![]()
En met Meggie kun je ook vet lachenEn Jenny kom ik zowat alleen maar aangeschoten/zat tegen in 'de vlies' af en toe
![]()
Toen ik toenstraks jouw Fobo zat te bekijken dacht ik al dat ik je ergens van kende..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:41 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Maaike ligt nu op bed met dr vriendje staat heel groot in de msn naam LOL![]()
En met Meggie kun je ook vet lachenEn Jenny kom ik zowat alleen maar aangeschoten/zat tegen in 'de vlies' af en toe
![]()
Hehe wie zijn "ze" ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nog meer?
Ze vragen trouwens om filmpjes, dus die gaan we vanmiddag even maken
[..]
Ja, laatst gedaan op die Senda van de vorige pagina.
Begon spontaan te janken
De vlies is idd bagger, kom er ook haast nooit meer. Bier idd malt, of noem het maar waterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Toen ik toenstraks jouw Fobo zat te bekijken dacht ik al dat ik je ergens van kende..
Ik kom / kwam nl ook wel eens in de Vlies, paar keer geweest maarja, dat bier is malt volgensmij, en dat het om 12 uur al sluit, triestheid ten top.
En dat van Maaike, zag het net ja.Wehehe..
ik reed altijd scooters volbij op mn mtb.. als mn nieuwe binnnen is zal ik het weer doen, leuk is dat..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een andere slomos ingehaald!
Op mijn omafiets.!
tis ook nog niet echt veel warm geweest, als het warm is ga je meer fietsen en dan schiet het wel op..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben nog niet goed in conditie om zo hard te fietsen met mijn MTB
dat heb ik 4jaar lang gefietst elke weekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Op vlakke grond ga ik max 35 (zo gegokt dan he), naar beneden tik ik de 40 aan. Gegokt, dat wel. Binnenkort maar eens een fietscomputertje kopen.
Ik fiets eigenlijk ook alleen maar als het warm is. 2 weken terug heb ik over de 100km in een weekje gefietst
nee joh van fietsen krijg je een goede conditiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan ook naar Amersfoort verhuizen. Dat doen er meer
moet wel zeggen dat je op een mtb het niet te lang vol kan houden, op mn oude racefiets wel.. heel zon zware vertandingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Op vlakke grond ga ik max 35 (zo gegokt dan he), naar beneden tik ik de 40 aan. Gegokt, dat wel. Binnenkort maar eens een fietscomputertje kopen.
Ik fiets eigenlijk ook alleen maar als het warm is. 2 weken terug heb ik over de 100km in een weekje gefietst
jij weet ook niet wat je wil he...laatst zat je nog te zeiken dat je moet fietsen want dat is wel zo gezond...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan ook naar Amersfoort verhuizen. Dat doen er meer
Dat van dat verhuizen was een incrowd-grapje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:20 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil he...laatst zat je nog te zeiken dat je moet fietsen want dat is wel zo gezond...
Dat deed ik op mijn skelter, maar dan kon ik niet meer trappenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef fs180 het volgende:
ik zie wel is mensen die een puchzadel op hun fiets zetten
Wat? Het is maar een camera hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |