waarom zijn het dan altijd ouderen die brikker rijdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef Alvilon het volgende:
Verstand komt met de jaren!![]()
Dus ik stop altijd me vinger in de dop, jezelf goed aan de scooter aarden, en dan starten!![]()
boeiendquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef fs180 het volgende:
verstand heb je niet nodig ervoor..
als je doet wat we hier verteld hebben doet ie het zo weer, dr is een kands van 0.03 dat je wat sloopten dat is als je toavallig je benzineslang raakt.. de benzine via de vloer naar de open haard komt en dan daar verbrand..
dus dr is niets aan de hand.. en anders ben je weer geld kwijt
Woon je in Ysselsteyn bij Venray?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, raar dat je kon duwen dan opzich.., aangezien er aardig wat druk op komt, dan zou hij meteen gelanceerd moeten worden..
Heel de druk van het motorblok, van die explosies er binnenin gaan via de bougie, komt erop, dus die moet goed vastzitten, anders wil ie niet zo.
Vol er tegenaan of geschampt? Scheur in je kap is niet erg, met duck-tape is het wel te fixenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef mister_dog het volgende:![]()
tegen een paaltje op gereden ik nam de bocht te strak...scheur in me kap
jij kan niet sturen ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef mister_dog het volgende:![]()
tegen een paaltje op gereden ik nam de bocht te strak...scheur in me kap
geschampt met de zijkant, en verder hou je muil!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vol er tegenaan of geschampt? Scheur in je kap is niet erg, met duck-tape is het wel te fixen
Ja daar woon ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Woon je in Ysselsteyn bij Venray?Zou wel grappig zijn, ken daar wel een aantal mensen in de buurt
![]()
Nee, ben vandaag met school naar de efteling geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:53 schreef fs180 het volgende:
dienineieniemietrietjuh!en en en heb je die gozert gesproken?
Ik ging ook maar 40 ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Dan heb je wel geluk dat je een crossbrommer reed, een slomos is dan total-loss.
Alleen de moeite om met mijn vinger het zand van mijn standaard af te doen, is al meer moeite dan een slomos kapotmaken. Zoiets?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel mee zo van: Alleen de zeep al om het standaard schoon te maken is meer waard dan gemiddelde slomos
had ik ook alleen ik hoefde niet te schakelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, gisteren was ik even lekker op het gras aan het crossen, beetje vochtig enzo.. Ik kom de bocht uit, schakel op naar z'n twee, en ineens komt rond de 7000 toeren het ding he-le-maal los, schiet dus keihard in z'n powerband, achterband slipt weg, vette 180 en op men plaat.
Wehehhe
Gelukkig wel op het gras, geen schade ofzo, alleen zat er gras op mijn standaard.
Jij snapt hoe je slomosen moet bashenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alleen de moeite om met mijn vinger het zand van mijn standaard af te doen, is al meer moeite dan een slomos kapotmaken. Zoiets?
..aan mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja daar woon ik.
Wie ken je daar dan?
[..]
Nee, ben vandaag met school naar de efteling geweest.![]()
Maar er zijn meerdere gegadigden voor die brommer moet ik zeggen, vandaag belde een vriend van me op om te zeggen dat hij 80 euro bood op die van mij, en een jongen uit mijn klas wil misschien dan die andere DT kopen, die die jongen nog thuis heeft staan.. Maar ik zal het hem eens duidelijk maken dat je die ook goed kunt verkopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |