Ik heb je vader in elkaar gemept.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
PI's zijn relaxt gek!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt niet ik had het al veel langer![]()
Ja ik kan er nog een bijkopen voor 50 euro.. Maar ik heb er nu eentje voor 50 euro..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef fs180 het volgende:
heyman.. ik bedacht me net.. je had 2 DT's voor 100.. dus heb je dr nu een over right ?
Wehehe, ja idd. Ik woon in Noord Limburg..quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef fs180 het volgende:
zoek een schakel, en dt's zijn best te doen
dus als je hem kan kopen nog.. graag!
ow.. err.. je woont aan de andere kant van ned.. kut err.. vervoer wordt dan wel lastig gek
Euhm ja, van zo'n vriend van mij die hier vlakbij woont.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:23 schreef fs180 het volgende:
OMG!11 diemietrieieieidie dude..een gozert met busje wil wel rijden
dus vertel me hoe en wat je eraan komt
Hmm, hij wou die van hem misschien houden maar dat wist hij nog niet zeker dusja.. Ik zal het hem nog eens vragen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:43 schreef fs180 het volgende:
nou vraag ff wat voor staat, gebreken en dat soort dingen
Scooter? Ik gebruik die DT om te crossen heur, en ik heb toch een brommert waar ik mee naar school ga.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
als ie maar rijdik knap em toch op.. maar het scheelt dat ik teminste ff mee kan tuffen
en anders jat ik die van jou welmaarja liever van die gozert, anders kun je weer op je scooter
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef C2C het volgende:
jarno heeft het 85 gehaald met alleen vario ring er uit, binnenkort miss nog gameboy tunen maar dat zie ik dan wel... hij rijd nou al erg leuk iig
hehehquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooter? Ik gebruik die DT om te crossen heur, en ik heb toch een brommert waar ik mee naar school ga.
Alsof ik op mijn DT gezien wil worden op school.
Is dit bij scooters standaard niet zo? Want in de turkenbuurt hier hoor ik alle scooters ook zo rijden. Gas open, gas dicht, gas open, gas dicht. Het lijken net schakelbrommers!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Zoals gewoonlijk bij mij heb ik weer eens problemen.
Zodra ik gas geef met mijn scooter gaat mijn wiel draaien en hoor je de motor hard draaien, tot zover nog allemaal logisch.
Maar hij slaat elke keer terug (minder hard draaien van de motor en wielen) en slaat daarna weer aan (harder draaien van de motor en wielen).
Wat kan het probleem zijn?
En nee ik laat niet elke keer het gas los
Wat een kutreactie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit bij scooters standaard niet zo? Want in de turkenbuurt hier hoor ik alle scooters ook zo rijden. Gas open, gas dicht, gas open, gas dicht. Het lijken net schakelbrommers!
Ik heb geen flauw idee.
Euhm, maakt hij verder geen rare piepende geluiden vanuit je vario ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Razorback het volgende:
Zoals gewoonlijk bij mij heb ik weer eens problemen.
Zodra ik gas geef met mijn scooter gaat mijn wiel draaien en hoor je de motor hard draaien, tot zover nog allemaal logisch.
Maar hij slaat elke keer terug (minder hard draaien van de motor en wielen) en slaat daarna weer aan (harder draaien van de motor en wielen).
Wat kan het probleem zijn?
En nee ik laat niet elke keer het gas los
Geen piepende geluiden gehoortquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, maakt hij verder geen rare piepende geluiden vanuit je vario ofzo?
Want opzich zou ik daar aan denken..
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij weer aanslaat?
Hmm, ik zou het zonet eigenlijk ook niet weten.. Anders post het eens op Scooter Freaks? Daar zitten de wat meer professionals.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef Razorback het volgende:
[..]
Geen piepende geluiden gehoort
Hij slaat niet af ofzo maar hij gaat gewoon minder toeren maken en denk na 2 a 3 seconde gaat hij weer volluit en dan zakt hij weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |