kappenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je wat tof is van een tomos he.
Als je je zijkapjes eraf haalt heb je een frameracer
Ja, dat zuigt zeker hard! Eigenlijk had je gewoon keihard aan moeten komen rijden en dan helemaal zwaaien met je handen en gebaren dat je remmen het niet doen en dan gewoon die politieauto in rijden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef mister_dog het volgende:![]()
![]()
ik zo slapen vannacht sms c2c me om 9.26 van ja we heben om 10 uur mondeling duits...ik lag nog te pitten dus ik GVD kut dag ik snel kleren aan kop wassen blikje redbull drinken
op de scooter
start dat ding bijna niet...naja door gegaan net zo lang dat ie het wel deel ik zo scheuren naar school was onderhand iets van 9.45 over het fiets pad en zo ik bij het stoplicht bij een fiets pad scheuren springt ie op oranje
gewoon doorgereden kijk ik om TYFUS, STERVENDEHOEREKANKER POLITIE
ik netjes 50 rijden hopend dat ze het niet gezien hadden ik reed dus weer op het fiets pad ( dit keer een stuk waar ik wel mocht rijden )en zij op de weg rijden ze naast me kijkend van zooo jou gaan we is ff lekker naaien staan ze een km veder midden op het fiets pad midden in de polder ik kon nergens heen vluchten...stap af alles bij me ik zo ja hoeveel is het zij kijken in dat boekje 90 euro GODVERREDOMME 90 EURO????? ja jongen eigen fout...ik zo ja ik heb haast heb zo mondeling duits (bleef wel vriendelijk want ja je weet maar nooit) begint die agent duits te praten
toen wou ik echt z'n pistool pakken en hem dood schieten naja hij zo tegen dat wijf schiet ff een beetje op want hij heeft haast...ok asjeblieft...hmmz oke zegt ie mag je blij zijn dat ik je niet mee neem naar de rollerbank... da was dan wel weer mooi uiteindelijk 10.00 precies op school en een 6,1 gehaald voor me duits...kk zooi
kan em wel bijna betalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:41 schreef Alvilon het volgende:
Diemietuhriej, eindelijk verstandig![]()
Voor fs180:
[afbeelding]
![]()
ga lekker neuken ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
interpunctie.
Met de uitlaat van moeders Z3, doh.quote:
'Jij hier werk woellen?"quote:
Hai hir achmed van porto G'oro die pitsja besorreger goed betaald kraige hier, ies niette grappquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
'Jij hier werk woellen?"
-Ja?
"Eko, jij hard rijden kunt?"
-Ja
"Isj goed, 1 euro per uur jij hier werken mag"
![]()
ik krijg 3,20quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
'Jij hier werk woellen?"
-Ja?
"Eko, jij hard rijden kunt?"
-Ja
"Isj goed, 1 euro per uur jij hier werken mag"
![]()
PostIcon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik krijg 3,20![]()
![]()
stelletje homos, in de kas vediende ik meer dan een euro meer