Stond een bericht op winkelweb dat dit dus niet de bedoeling is omdat er nog maar 'zoveel' wuppen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
Ik doe daar zeer makkelijk over, wel stilletjes en kijkend naar de volgende klant alvast als die er moeilijk om gaat doen.
Distrifood bericht er overquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Brammie1 het volgende:
we hadden het over het feit dat de mensen van 't DC misschien gingen staken omdat ze 2% meer loon willen.
En wie mogen het aan de klanten uit gaan leggen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef Webgangster het volgende:
Nou das lekker weer zeg...
Mag voor Albert Heijn niet hopen dat het zover komt want dan zijn ze de sjaak
En zonder staking is het al zo'n armoede in de winkelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef waterreus23 het volgende:
DC gaan staken
![]()
3 Dagen lang wordt AH dan niet geleverd, wat zou dat een lege ruimtes gaan opleveren zeg![]()
Becel Pro activ halvarine is nu 4,79. Scheelt dus 70 cent.quote:AH lanceert eigen cholesterolverlager
15-06-2006 13:00
ZAANDAM – Albert Heijn komt als eerste Nederlandse supermarkt met een huismerk-variant van cholesterolverlagende producten. Dat heeft de supermarktketen donderdag bekendgemaakt.
De producten liggen vanaf aanstaande maandag 19 juni bij AH in de koeling het gaat, om AH Cholesterolverlagende halvarine, AH Cholesterolverlagende yoghurt en AH Cholesterolverlagend yoghurtdrink. De halvarine-variant van AH gaat ¤4,09 kosten, de yoghurtdrink (4 keer 100ml) ¤2,55 en de yoghurt (4 keer 125ml) ¤2,09.
Wetenschappelijk
De werking van AH Cholesterolverlagende is net als bij de A-merken gebaseerd op de cholesterol verlagende werking van plantensterolen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat die het LDL-cholesterol verlagen, aldus Albert Heijn. Een te hoog LDL-cholesterolgehalte is een risicofactor voor hart- en vaatziekten. De plantensterol Redu-col in de AH-producten is ontwikkeld door het Canadese biofarmaceutische bedrijf For-bes Medi-Tech Inc.
Ik werk standaard op vrijdag...wat is er op vrijdag dat er niemand wil werken dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
hoeveel zijn er al gebeld om te werken op vrijdag>
Welke Konmar werk je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
Binnenkort-mederwerker houdt het topic in de gaten.
Bij onze Konmar is dinsdag een bouwtechnisch team van Ahold geweest om te kijken naar de mogelijkheden, urgentie en hoeveelheid van verbouwen. Nog niks over gehoord, maar ik neem aan dat alles plat gaat, want de winkelindeling is op z'n zachtst gezegd kut.
Bij ons begint de vulploeg later en gaan ze vanaf zes uur in de kantine voetbal kijken, met een paar biertjes (waarop geantwoord werd "Stuur de rekening maar naar Ahold"quote:
Altijd spannend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
Binnenkort-mederwerker houdt het topic in de gaten.
Bij onze Konmar is dinsdag een bouwtechnisch team van Ahold geweest om te kijken naar de mogelijkheden, urgentie en hoeveelheid van verbouwen. Nog niks over gehoord, maar ik neem aan dat alles plat gaat, want de winkelindeling is op z'n zachtst gezegd kut.
Er was iets voor bij de koffie. Alleen niet toen ik moest werken, dus ik zag enkel het briefje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Altijd spannend.
Klopt het dat jullie een tijdje terug oranjetompoucen hebben gekregen van AH voor het personeel?
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Er was iets voor bij de koffie. Alleen niet toen ik moest werken, dus ik zag enkel het briefje.
Waarschijnlijk wel. Ik had het leuker gevonden als Dick Boer ze ook op zaterdag had neergezet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.
Die over warenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.
JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ JIJquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En wie mogen het aan de klanten uit gaan leggen?
Ik wist niet dat ik in m'n ééntje een meervoudsvorm ben.quote:
ik was maandag ofzo al gebeld maar heb vriendelijk geweigerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
hoeveel zijn er al gebeld om te werken op vrijdag>
En de toevallig aanwezige klanten worden zowat de winkel uitgekeken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Brammie1 het volgende:
ik werd ook gebeld of ik vrijdag van 17 tot 21 wil werken. Ik ga wel, omdat we in de winkel een TV gaan neerzetten voor Nederland - Ivoorkust![]()
Examenuitslagen worden bij ons gewoon doorgebeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik was maandag ofzo al gebeld maar heb vriendelijk geweigerdik werk overigens elke vrijdag van 9 tot 13, daarna moet ik weg. zou ik dus weer smiddags terug moeten komen en dat zag ik niet zo zitten
vandaag weer gebeld dat ze heel erg omhoog zaten vanavond omdat vanavond de examen uitslagen zijn en heel veel dus niet komen werkendat soort dingen kan je toch aan zien komen of ligt dat aan mij
![]()
nouja ik heb me helaas overlaten halen om van 17 tot 19 uur te komen assisteren
dit worden mijn eerste uren tijdens de wuppie actie, ben benieuwd
Volgens mij heb ik bij jou afgerekend vandaag!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:39 schreef Renesite het volgende:
Jup, van 16:00 tot 18:00 werkte ik bij de diepvries.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef tazman89 het volgende:
Kut ah:( 200 collie in 2 en een half uur erin gegooid, terwijl de vulploeg er al weer vandoor wasik ga ook staken! voor dat honger loontje!
trouwens Dries, jij werkte vandaag toch? ik had je gezien, maar vergat het te zeggen, was vorige week ook al zovorige week een keer flink staan schelden..misschien opgevallen ? haha...vooral in het magazijn hoor....
Heel erg herkenbaar, erger me er ook altijd dood aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef tazman89 het volgende:
Kut ah:( 200 collie in 2 en een half uur erin gegooid, terwijl de vulploeg er al weer vandoor wasik ga ook staken! voor dat honger loontje!
trouwens Dries, jij werkte vandaag toch? ik had je gezien, maar vergat het te zeggen, was vorige week ook al zovorige week een keer flink staan schelden..misschien opgevallen ? haha...vooral in het magazijn hoor....
ik ga volgende week met Ian(VM hb) en Sweder(vks hb) praten dat ik er zo geen zin meer in heb, en dat ik altijd de dupe ben van de luiheid van andere, de hardwerkende zijn altijd de dupe van de slome, das een feit, maar om dan de rest maar naar huis te sturen en mij door te laten zwoegen, terwijl ik mijn deel allang klaar had(ik had 2 uur wijn(105 collie) om 20.30 mee klaar, toen naar fris in 1 uur 100 collie erin gegooid...om 20.15 was iedereen al weg, en stond ik nog met 2 andere van houdbaar nog over...ik kon wel moorden.
was heel dichtbij moorden.
Uhm, die jongen met die rode (of blauwe..) 3/4 broek?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tazman89 het volgende:
heb ik je weg zien gaan![]()
weet je al wie ik ben ? muhahaha
heb je al een vermoede?
Wacht je spreekt me al aan op msn!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef tazman89 het volgende:
no way duddde! ik in een korte broek haha, dat weiger ik sowieso!
euh 185 lang/kort, donker haar. meestal fris/bier vandaag wijn...
spijkerbroek aan...bijna nooit een naambordje op..euh...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij jou afgerekend vandaag!
Ja, niet te geloooooooven hè? Dat je dat nog eens mocht overkomen.quote:
Boeiend.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, niet te geloooooooven hè? Dat je dat nog eens mocht overkomen.
Maar, met 8 euro nog wat hoor je toch geen wuppie te geven?.
ja ze zijn echt goed in emotionele chantagequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef Webgangster het volgende:
Word ik net uit me bed gebeld.
- Kan je extra werken ?
Na eigenlijk liever niet he, met voetbal.
- Kom op, het moet gewoon, we hebben te weinig mensen. De rest gaat ook van half 4 tot half 6.
Na doe maar 3 tot 5 dan.
En zo gaat het altijd, als je nee zegt dan loopt diegene die je hebt gebeld met een hoofd waar je niet vrolijk van wordopeens is hij ook niet meer zo aardig tegen je....
Maar je gaf 'm aan m'n vriendje, niet aan mij hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeiend.Omatjes zeiken al met 5 euro. Toffe studenten (zo kwam je voor) die regelmatig de 10 eu niet halen en niet zeuren mogen er een van mij
![]()
Renesite houd denk ik meer van jongetjes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je gaf 'm aan m'n vriendje, niet aan mij hoor.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:11 schreef o-fiel het volgende:
Ik mag zodadelijk lekker 13-21 werken. Wat een rustig dagje zal het zijn vandaag...
Op dat moment rekende die vriend af, of weet ik veel. leek het een voetbalfanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Renesite houd denk ik meer van jongetjes.
Ja, maar dat meisje zag er toch veel mooier uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op dat moment rekende die vriend af, of weet ik veel. leek het een voetbalfanDunno..
weet je dat ik daar dus enorm weinig aandacht aan geef als ik alleen maar denk aan het feit dat ik naar huis wilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar dat meisje zag er toch veel mooier uit
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
weet je dat ik daar dus enorm weinig aandacht aan geef als ik alleen maar denk aan het feit dat ik naar huis wil
quote:Albert Heijn biedt klant alternatief voor op rakende Wup
'Rage is overweldigend' ZAANDAM, 16 juni 2006 - De Wuppie WK actie van Albert Heijn is zo'n grote rage, dat de vele miljoenen Wuppies en de honderdduizenden Mega Wuppen nu snel op kunnen zijn. Als alternatief voor de pluchen Wup zet Albert Heijn Wuppie stickers in. Oranjefans kunnen op die manier toch nog Wuppies plakken.
Nederland is in de ban van de Wup; het kleine pluchen bolletje in rood, wit, blauw of oranje. De kleine Wuppies worden vooral geplakt op kleding. Op menige vensterbank en autohoedenplank prijkt inmiddels een Mega Wup. "Natuurlijk vinden we het jammer dat we binnenkort niet genoeg Wuppies en Mega Wuppen meer zullen hebben", aldus Leontine de Groot, als AH Thema manager verantwoordelijk voor de Wuppie WK actie. "Je houdt er van tevoren rekening mee dat de actie een succes kan worden, maar wanneer een rage zo groot wordt als nu, heb je nooit genoeg Wuppen. Als alternatief gaan we onze klanten Wuppie stickers aanbieden." Speciaal voor het WK Voetbal startte Albert Heijn op dinsdag 6 juni de spaaractie 'Wup Holland Wup'. Klanten krijgen bij besteding van 15 euro een gratis pluchen Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten en bijbetaling van 2,49 euro ontvangen klanten een Mega Wup. Albert Heijn informeert zijn klanten zaterdag 17 juni in een advertentie en in de winkel over het vervolg van de actie, als de Wuppen op zijn. In dat geval ontvangen klanten bij iedere 15 euro aan boodschappen een Wuppie sticker en voor wie nog een volle spaarkaart heeft, is er dan een gratis Wuppie stickervel. ,,Zo kunnen Oranjefans toch nog Wuppies blijven plakken", aldus De Groot.
Niet lang meer dus.quote:
Heb ik ook last van, best frustrerend.. aan de directie om daar wat aan te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tazman89 het volgende:
ik werk te hard denk ik.
mijn grootste klacht is dat iemand anders de helft van mijn werk doet, en net zoveel betaald krijgt.
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat. Ik heb gewoon 2 volle spaarkaarten hoor.![]()
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.
Zijn ze zo kinderachtig mee dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...
Nou, een collega van mij werd zoooo kwaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik ben dan wel geen medewerker, maar ik moest gister wel ff lachen. Ik wilde ook nog 2 megawups (kansloos) en ik stond op het punt om een medewerkster te vragen of ze ze nog hadden, maar iemand was me net voor:
"Hallo, mag ik u wat vragen?"
"ZOLANG HET MAAR NIET OVER WUPPIES GAAT!"
""
""
Ze had het een beetje gehad geloof ik.
zga.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Werd die collega pissed en smeet 'ie dat omaatje die wuppies in het gezicht, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?
Kreeg ze óók nog een megaWup?quote:
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info baliequote:
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info balie![]()
*kijkt naar zijn wupquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:
Wij hebben ze nogquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop zoooo dat ik een relaxte SMer krijg![]()
![]()
![]()
Zouden ze eens bij ons moeten doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heet![]()
niet allemaal . alle AH in de stad zijn openquote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is de AH eigenlijk op zondag gesloten?
je hebt wel geluk als de AH open is op Zondag dan bij de dure avondwinkelsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Hier in Tilburg is de Appie XL op zondag dichtquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Beetje te ver wegquote:
Alleen AH ziekenhuis hierquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
niet allemaal . alle AH in de stad zijn open
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen AH ziekenhuis hierDat is ToGo
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef michael2- het volgende:
[..]
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?![]()
Kan niet. Zijn we de helft van vers kwijt.quote:
DC kan er ook niet veel aan doen. Komt allemaal door de invoering van CELLS.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:18 schreef Rudy-F1 het volgende:
Maar wel weer een prachtige omzet vorige week.![]()
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.
Onze SM ja. Een schitterende kerel, met ook veel verstand van zakenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef pimtenbrinke het volgende:
jullie zijn wel onder de indruk van jullie wim ofniet? wat is die kerel SM?
klopt: Zuivel zou eigenlijk twee keer zo breed moeten zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 17:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.
nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
Bij ons is het wel zo dat je alleen verkoper B kan worden als je kassa kan draaien. Mensen uit de vulploeg die verkoper B willen worden zullen dus de kassacursus moeten doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
5000 maar? Afgelopen week was de beste week na Kerstquote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef Brammie1 het volgende:
mèn wat een drukke dag vandaagwij draaien nu elke week zowat 5000 euro meer aan omzet. We hebben deze week net zoveel omzet gedraait als de week voor Pasen
Waardeloos ja. Elke versrit heeft vertraging tot 2 uurquote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Moet je eens wat vaker Winkelweb lezen, dat is handig johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Duvel is niet meer...nu een ander vaag Belgisch merk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
bij ons zijn ze een dag of 5 TUS geweest, nu weer volledig op voorraad
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Prachtig spul,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:36 schreef Meki het volgende:
ES Bier is nu binnen gekomen
33 cent niet aan te slepen
Wat doe je dan dat je daar niet eens tijd voor hebt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:56 schreef Mip1988 het volgende:
enne Ringiho, ik wou dat ik daar tijd voor had![]()
Wij zijn ook maar een AH-4 met (voor AH gezien) lage omzetdruk per vierkante meter! Weekomzet post ik niet, concurrenten kunnen ook meelezenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
5000 maar? Afgelopen week was de beste week na Kerst
Nieuwe VM hier is wel gaaf. SM is een vrouw en nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:57 schreef stevenp het volgende:
Pff ook leuk hoor.. De 2 VM's (deli/kassa/bali en productie) zijn nu weg, nog iemand uit het kaderteam (weet de functie niet precies) en nu is dus de SM de nieuwe VM's aan het inwerken, een grote &@#^@#$*(& zooi in de winkel
Maarja, hopelijk kan ik het een beetje met hun vinden, na een jaar met die andere te hebben gewerkt ging dat echt perfect, kon het goed met ze vinden en waren met alles heel reëel enzo!
Heb je foto van?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningen
Hanzeplein.
Ja nu moet hij het zelf vullen met nog iemand anders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef CryptoKnight het volgende:
En bedankt... lekker hoor zo'n houding van je leidinggevende... moest hij/zij nu zelf vullen ofzo?
SM is hij volgens mij hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef juriaan het volgende:
Kent iemand hier "Edwin De groot"
Het schijnt dat er bij een AH in nieuwegein er met de bezem doorheen is geweest
En hij is nu onze nieuwe VM
Hoe heet `ie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heetHelemaal mee eens dat zulke slapelingen waar ik een erge hekel aan heb de deur word gewezen binnenkort. Ik hoorde ook dat ze van sommige mensen weten dat ze stellen, gaan ze binnenkort een plan opstellen om die gast te betrappen
Edwin de Groot? Heeft idd op Nieuwegein gezeten, en daarvoor op Kanaleneiland in Utrecht ... Daar was ìe niet zo in zijn sas omdat z`n medewerkers hem niet bepaald mochten, en er geregeld een ruit van z`n Passat uitlag ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef juriaan het volgende:
Kent iemand hier "Edwin De groot"
Het schijnt dat er bij een AH in nieuwegein er met de bezem doorheen is geweest
En hij is nu onze nieuwe VM
Edwin de Grootquote:
Maar maar maarquote:
Neh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef tazman89 het volgende:
die van ons heeft geloof ik 1x de camera bekeken toen iemand laats Wuppies had gejat :p
voor de rest werkti hard en loopt regelmatig in de winkel.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Brammie1 het volgende:
want er wordt maar heel af en toe gejat bij ons
Dat spiegelglasquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Brammie1 het volgende:
onze SM kijkt volgens mij maar sporadisch naar de camera's. Wij hebben ook niet zo'n hok met spiegelglas bij de kassa's. Verder hebben wij ook geen beveiligingspersoneel, want er wordt maar heel af en toe gejat bij ons
Wij hadden nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:50 schreef kmaestro het volgende:
Ik was net ff in mijn AH. Wat bleek, we hadden kleine oranje wuppies binnen gekregen!
waarschijnlijk lagen er nog een paar zakken op het DC en hebben ze die naar ons gestuurd
nopequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:51 schreef blrrrt het volgende:
Zijn er nog geen leveringsproblemen met de Amstel-aanbieding?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die daarop gaan solliciterenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
iemand al gelezen over die nieuwe functie, 'de kwaliteitsmedewerker' ?
a.k.a. schoonmaker![]()
Zijn er een aantal bij onsquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
a.k.a. schoonmaker![]()
bij ons elke avond in de kantine wc's/klantenwc enzo - 2 uur = 12 uur in de week.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Bij ons zal er 100 uur per week gebruikt gaan worden.. 2 mensen 32 uur en 1 24 uur...
Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds 1 januari...mijn SM loopt graag voorop met dat soort dingen, hij heeft 3 weken terug nog een presentatie gehouden voor de directie over HACCP.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
a.k.a. schoonmaker![]()
Dweilen en het schoonmaken van bijv. wc's was volgens mij niet iets wat door een kwaliteitsmedewerker gedaan zou worden. Een kwaliteitsmedewerker was iemand die de hele dag de winkel gaat schoonmaken en bijhouden dmv een schema.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij ons elke avond in de kantine wc's/klantenwc enzo - 2 uur = 12 uur in de week.
Zaterdags ook nog + 6 uur omdat overdag onze henk nog wat rondloopt = 18 uur
8 uur in de week kassa's schoonmaken = 26 uur
En verder iemand op de groente afdeling. Elke ochtend word er met de dweilmachine rond gereden en worden de hallen wat bijgehouden door kassamedewerkers.
Die SM van ons ook. Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds November 2005. Hij maakt de hele dag schoon, maakt (nutteloze) dingen voor in het magazijn, moet rond de AH afgedwaalde winkelwagens ophalen, iedere ochtend kauwgom krabben en de meest vieze plekken van de winkel schoonmaken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds 1 januari...mijn SM loopt graag voorop met dat soort dingen, hij heeft 3 weken terug nog een presentatie gehouden voor de directie over HACCP.
of onze kassadozen zijn nog dommer dan dat ze er af en toe uitzienquote:
Bij ons loopt er eentje die denkt dat de toko van haar isquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
of onze kassadozen zijn nog dommer dan dat ze er af en toe uitzien
Vakantiegeld is 8% van je totale jaarloon.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel bedraagt het vakantiegeld eigenlijk voor een 17-jarige? Ik werk deze vakantie 10 weken full time á 3,59, maar ik vroeg me nog af wat daar bovenop komt. Sowieso dus vakantiegeld en ik spaar vrije dagen.
10 weken fulltime?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel bedraagt het vakantiegeld eigenlijk voor een 17-jarige? Ik werk deze vakantie 10 weken full time á 3,59, maar ik vroeg me nog af wat daar bovenop komt. Sowieso dus vakantiegeld en ik spaar vrije dagen.
Wij 'verkopen' dit ook alleen maar omdat we XL zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:13 schreef Webgangster het volgende:
Wij verkopen niet eens make-up.
Alleen drogmetica zooi en geen cosmetica....
Beetje matige vakantie ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
10 weken fulltime?400 uur?
![]()
das een leuke vakantie zeg
maar goed dat vakantiegeld krijg je pas over 11 maanden, heb je nu nog niet echt wat aan. en je ziet altijd rechtsonder op je loonstrook hoeveel je al hebt opgebouwd
Vanavond kwam houdbaar iig om 7 uur/half 8.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef highway101 het volgende:
@ Renesite: Jullie worden ook beleverd door DC Zwolle. Hebben jullie ook last van veel vertragingen? Ik schat dat bij vers 70% van de ritten een half uur of meer vertraging heeft bij ons![]()
Heb je dus 7 mensen van 7.00 - 8.15 (daarna moeten ze naar school), komt die wagen pas om 8.15 aanzetten->8.45 leeg, dus kan je fijn met zn tweeen 600 colli vullen...
Wij hebben gister namelijk weer een paar karren binnen gekregen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:42 schreef Mip1988 het volgende:
foe yong hai lees eens een krant ofzo..
Ik ben de dag na m'n laatste examen begonnen en stop de dag voor de introducties, maar goed. Wel nog een weekje vakantie op het laatst trouwens. Er moeten natuurlijk wel centjes verdiend worden, hè.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
10 weken fulltime?400 uur?
![]()
das een leuke vakantie zeg
maar goed dat vakantiegeld krijg je pas over 11 maanden, heb je nu nog niet echt wat aan. en je ziet altijd rechtsonder op je loonstrook hoeveel je al hebt opgebouwd
Kleinequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef highway101 het volgende:
grote of kleine?
Er waren vorige week trouwens meer transacties dan de week voor kerst!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kleine![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste rottige kut tiefus oma die zegt dat ze 20 kleinkinderen heeft krijgt de complete inhoud in dr kar![]()
![]()
Word er zoo moe vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:51 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je zou bijna hopen dat nederland zondag verliest he
Op den duur werd ik zeeeer kribbigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef -Sum- het volgende:
ik moet morgen weer eens een keertje werken: 8 tot 5.
ben benieuwd, ik ga zeker niet zo vriendelijk blijvenik zeg gewoon eerlijk dat ik er niets aan kan doen en dat ik al die acties stom vind omdat AH het slecht regelt en wij op de werkvloer al het geklaag over ons heen krijgen en daar zeg ik niets verkeerds mee
![]()
Balenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
Als cadeautje mag ik morgen om 07.15 uur beginnen
Wij hebben nog zat oranje wuppiesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op den duur werd ik zeeeer kribbig
"Meneer, zijn er ook wup..."
"Nee"
"En komen die nog ter.."
"Geloof het niet"
"En die gro..."
"Nee."
ik neem altijd de 2 weken rond mn verjaardag vrijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
2 weken..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:36 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik neem altijd de 2 weken rond mn verjaardag vrij(lekker riant vieren dus
)
en das gelukkig nog maar 3 weken
Gefeliciteerd Bart!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Tof!
Mag ik op je verjaardag komen? Ik heb namelijk nog wat appels en chips nodig.
Nee, gebak van de regiomanager omdat de omzetten van vorige week onwijs waren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hebben jullie ook elke dag afgeschreven oranje tompoucen in de pauze?![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hebben jullie ook elke dag afgeschreven oranje tompoucen in de pauze?![]()
En dat is klote.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:51 schreef highway101 het volgende:
bejaarden zie je verhoudingsgewijs ook veel meer in AH winkels dan andere supermarkten.
Die zijn tenminste trouw aan hun winkel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:51 schreef highway101 het volgende:
bejaarden zie je verhoudingsgewijs ook veel meer in AH winkels dan andere supermarkten.
Je word dik betaald voor je baantje, dus toon een beetje service jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op den duur werd ik zeeeer kribbig
"Meneer, zijn er ook wup..."
"Nee"
"En komen die nog ter.."
"Geloof het niet"
"En die gro..."
"Nee."
Dik betaald? Que?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je word dik betaald voor je baantje, dus toon een beetje service ja
De vuilnisman vind zijn baan ook niet tof, maar die noemt me toch geen klootzak als ik een plastic papiertje in mijn GFT-bak gooi?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dik betaald? Que?
Service, kom op, normaal gaat een zo geheten aanbieding keisnel van mond tot mond, maar dit wil niemand horen
Moet je niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De vuilnisman vind zijn baan ook niet tof, maar die noemt me toch geen klootzak als ik een plastic papiertje in mijn GFT-bak gooi?
That's the spiritquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen.
Ik blijf altijd netjes, onthoud dat! Maar ik heb gewoon stiekem mezelf alleen aan het opvreten aan de kassa.
Nee echt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
That's the spirit
Ik vind het gewoon asociaal om je frustraties op de klant te botvieren :-)
Ik vind jou heel schattig altijd!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt.
Ik blijf altijd netjes, die enorme frustraties kan een klant niet zo heel snel bij mij vinden. Ik ben iemand die altijd lachend een klant ontvangt vind de kassaploeg leidster![]()
Ik heb het nog nooit door als je langs komtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind jou heel schattig altijd!
1 uur teveel volgens de officiele normen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:52 schreef DeTolk het volgende:
Was vandaag eigelijk vrij. Belt m'n baas op om 10 uur op, ik zit nog lekker een broodje te eten en de krant te lezen.
Of ik van 11 tot 17 wilde werken, meisje van de AGF was ziek.
Tuurlijk komt DeTolk wel weer, 46 uur gewerkt deze week.
Die worden bij ons niet echt gehanteerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 uur teveel volgens de officiele normen.
Nee, in het weekend werk ik zelf nog in m'n oude woonplaats, dus dan ga ik terug naar m'n ouders. Zal ik volgende keer een soort codepraatje tegen je houden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit door als je langs komt![]()
![]()
Was je er toevallig vandaag ook?!
Ik denk, ik zeg het ffquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die worden bij ons niet echt gehanteerd![]()
Schrijft m'n baas wel een paar uren van deze week bij volgende week
Ik heb wel eens 60 uur in 1 week gewerkt, en met creatief boekhouden kun je dat over het algemeen gewoon verwerken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 uur teveel volgens de officiele normen.
Weetjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, in het weekend werk ik zelf nog in m'n oude woonplaats, dus dan ga ik terug naar m'n ouders. Zal ik volgende keer een soort codepraatje tegen je houden?
Haha ok!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
WeetjeVaak houd ik het internet gescheiden van mijn leven er buiten
!
Mijn beste vriend weet niet echt dat ik gezellig dagelijks een aantal uur hier doorbreng![]()
60 uurquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 60 uur in 1 week gewerkt, en met creatief boekhouden kun je dat over het algemeen gewoon verwerken.
Tijdens onze verbouwing in 2001 (pitstop ) werkte er ook velen 60 uur terwijl ze een 15 uur contract haddenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 60 uur in 1 week gewerkt, en met creatief boekhouden kun je dat over het algemeen gewoon verwerken.
Toen was z'n winkel ook gewoon openquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
60 uur10 uur op een dag, hoe was je op die zondag?
Plaats dan geen foto's onlinequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
WeetjeVaak houd ik het internet gescheiden van mijn leven er buiten
!
Mijn beste vriend weet niet echt dat ik gezellig dagelijks een aantal uur hier doorbreng![]()
Zal dat?quote:
Moah.quote:
Best wel, ik heb afgelopen 2 weken alle afdelingen gehad, 's ochtends Deli/Bake-off. 's Middags Kassa/HB en vandaag AGFquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal dat?
dan ben je brak op maandag, kapot.
Ik iig, maar ik doe alleen kassa, dat is geestdodend..
Zo ongeveer mijn hele klas weet mijn nickname. En door sommige word ik aangesproken als fok-kneusje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah.
Andersom klopt dat dan weer niet, men mag mij wel aanspreken, maar het betekend niet dat het meteen over fok moet gaan.
Ik kom Sebasser ook wel geregeld tegen.
Ze willen me niet zo allround hebben, jammer is dat...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Best wel, ik heb afgelopen 2 weken alle afdelingen gehad, 's ochtends Deli/Bake-off. 's Middags Kassa/HB en vandaag AGF
Vooralsnog geen last van...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zo ongeveer mijn hele klas weet mijn nickname. En door sommige word ik aangesproken als fok-kneusje.
Ik ging die zaterdagavond gewoon stappen, en volgens mij heb ik die gehele zondag in bed gelegenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
60 uur10 uur op een dag, hoe was je op die zondag?
wij hebben ruzie op kassa.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ging die zaterdagavond gewoon stappen, en volgens mij heb ik die gehele zondag in bed gelegen
Maar ik zit nu de vakantieplanningen te maken voor AGF, en als ik er ben heb 3 man (inclusief mezelf) en ik moet 120 uur opvullen(en die andere 2 kunnen niet eens een HT bedienen
)
Wellicht een idee'tje voor je VM om die 4 uur per week mensen het contract niet te verlengen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij hebben ruzie op kassa.
De vaste bende kan de uren niet meer krijgen waar ze recht op hebben, en iedereen wil wel wat meer uren (We hebben sterfensveel mensen die normaal net op de 4 uur p/w komen)
Beeeetje jammer.
Moet nu dus:
Week 27: Ma 13/18 Di 14/17 Wo 15/17 Do 17/20 Vr niets Za 15/18
Beeeetje kut wel...
Er gaan er wel een hoop uit binnenkort, maar nu moeten we dus weer nieuwe mensen opleiden tot countermedewerker (ik ben een gewillig persoon)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef febster het volgende:
[..]
Wellicht een idee'tje voor je VM om die 4 uur per week mensen het contract niet te verlengen?
8 hele uren, wowquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er gaan er wel een hoop uit binnenkort, maar nu moeten we dus weer nieuwe mensen opleiden tot countermedewerker (ik ben een gewillig persoon)
Ik moet dus blij zijn met mijn minimaal 8 uur in de week
Minimaal. De laatste tijd: do 17 tot 20 vr 12 tot 17 en vr óf 15 tot 18 óf 11 tot 16.quote:
quote:Klasgenoot van me uit de AH klas moest laatst werken van 13 tot 07:15. Koelprobleem wat zich heel de nacht voortsleepte, dat lijkt me dus echt zwaar kut
Iemand vraagt wat ze er mee moestquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef Clauw het volgende:
Ik ben die wuppies nu ook helemaal zathet feit dat ze op zijn dan..
Blijkbaar hebben sommige kleine AH's nog wel wat wuppies? Klanten waren ook totaal niet blij met die stickers..
"wat moet je daarmee doen dan?"
" Sparen voor een stickervel"
""
volgens mij heeft renesite in een vorig topic verteld wat ie verdiende en dat was niet echt dik betaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je word dik betaald voor je baantje, dus toon een beetje service ja
mijn ex-collega Camoth had een keer een reactie in dr fotoboek van iemand met: heej jij bent die cassiere van de AH waar ik kom die altijd zo sjagrijnig uit dr doppen kijktquote:
Wij zijn een AH 5 en wij hadden nog wel kleine wups, alleen geen rood meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef Clauw het volgende:
Ik ben die wuppies nu ook helemaal zathet feit dat ze op zijn dan..
Blijkbaar hebben sommige kleine AH's nog wel wat wuppies? Klanten waren ook totaal niet blij met die stickers..
Het is aan de ene kant heel handig om Allrounder te zijn, aan de andere kant ben je steeds de pineut als er niemand anders kanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze willen me niet zo allround hebben, jammer is dat...
Hoe oud is je cheffin ? En is ze SM of VS ?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:14 schreef -Sum- het volgende:
owja nog weer wat leuks over mn cheffin: ze schijnt te rommelen met 4/5 jaar jongere gozer van houdbaar die net van de middelbare school is en hangt daarom nu altijd bij houdbaar rond en is maar weinig op onze kassa afdeling te bekennen![]()
en ze heeft een 16 jarig meisje aangenomen die net van de MAVO komt om binnen een paar weken op te leiden tot haar vervanging als zij op vakantie gaat
she cracks me up everytime
Gelukkig kan je altijd nog 'nee' zeggen...werkt perfect, en je zakt niet in de rankingquote:Op zondag 25 juni 2006 11:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant heel handig om Allrounder te zijn, aan de andere kant ben je steeds de pineut als er niemand anders kan
Ik bedoel, ik ben gewillig om ja te zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 03:52 schreef Excess_All het volgende:
wij hebben nog een aantal kleine wuppies jah
trouwens renesite, counter is harstikke leuk
whahaha tenminste nu vind ik het nog leuk
ik heb 3 jaar deli gedaan
en ben 8 weken geleden overgeplaatst naar de counter op eigen verzoek
en moet zeggen is leuk werktot nu toe hahah
al heb ik wel stress als ik moet sluiten, ik denk altijd dat ik wat vergeet, maar denk dat dat wel ophoudt na een tijdje als je wat meer routine hebt
1 afdeling lijkt me wel okay voor erbij.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant heel handig om Allrounder te zijn, aan de andere kant ben je steeds de pineut als er niemand anders kan
Daarom: Que?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:14 schreef -Sum- het volgende:
[..]
volgens mij heeft renesite in een vorig topic verteld wat ie verdiende en dat was niet echt dik betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |