Wij hebben ze nogquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop zoooo dat ik een relaxte SMer krijg![]()
![]()
![]()
Zouden ze eens bij ons moeten doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heet![]()
niet allemaal . alle AH in de stad zijn openquote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is de AH eigenlijk op zondag gesloten?
je hebt wel geluk als de AH open is op Zondag dan bij de dure avondwinkelsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Hier in Tilburg is de Appie XL op zondag dichtquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Beetje te ver wegquote:
Alleen AH ziekenhuis hierquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
niet allemaal . alle AH in de stad zijn open
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen AH ziekenhuis hierDat is ToGo
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef michael2- het volgende:
[..]
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?![]()
Kan niet. Zijn we de helft van vers kwijt.quote:
DC kan er ook niet veel aan doen. Komt allemaal door de invoering van CELLS.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:18 schreef Rudy-F1 het volgende:
Maar wel weer een prachtige omzet vorige week.![]()
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.
Onze SM ja. Een schitterende kerel, met ook veel verstand van zakenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef pimtenbrinke het volgende:
jullie zijn wel onder de indruk van jullie wim ofniet? wat is die kerel SM?
klopt: Zuivel zou eigenlijk twee keer zo breed moeten zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 17:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.
nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
Bij ons is het wel zo dat je alleen verkoper B kan worden als je kassa kan draaien. Mensen uit de vulploeg die verkoper B willen worden zullen dus de kassacursus moeten doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
5000 maar? Afgelopen week was de beste week na Kerstquote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef Brammie1 het volgende:
mèn wat een drukke dag vandaagwij draaien nu elke week zowat 5000 euro meer aan omzet. We hebben deze week net zoveel omzet gedraait als de week voor Pasen
Waardeloos ja. Elke versrit heeft vertraging tot 2 uurquote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Moet je eens wat vaker Winkelweb lezen, dat is handig johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Duvel is niet meer...nu een ander vaag Belgisch merk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
bij ons zijn ze een dag of 5 TUS geweest, nu weer volledig op voorraad
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Prachtig spul,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:36 schreef Meki het volgende:
ES Bier is nu binnen gekomen
33 cent niet aan te slepen
Wat doe je dan dat je daar niet eens tijd voor hebt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:56 schreef Mip1988 het volgende:
enne Ringiho, ik wou dat ik daar tijd voor had![]()
Wij zijn ook maar een AH-4 met (voor AH gezien) lage omzetdruk per vierkante meter! Weekomzet post ik niet, concurrenten kunnen ook meelezenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
5000 maar? Afgelopen week was de beste week na Kerst
Nieuwe VM hier is wel gaaf. SM is een vrouw en nog niet gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:57 schreef stevenp het volgende:
Pff ook leuk hoor.. De 2 VM's (deli/kassa/bali en productie) zijn nu weg, nog iemand uit het kaderteam (weet de functie niet precies) en nu is dus de SM de nieuwe VM's aan het inwerken, een grote &@#^@#$*(& zooi in de winkel
Maarja, hopelijk kan ik het een beetje met hun vinden, na een jaar met die andere te hebben gewerkt ging dat echt perfect, kon het goed met ze vinden en waren met alles heel reëel enzo!
Heb je foto van?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningen
Hanzeplein.
Ja nu moet hij het zelf vullen met nog iemand anders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef CryptoKnight het volgende:
En bedankt... lekker hoor zo'n houding van je leidinggevende... moest hij/zij nu zelf vullen ofzo?
SM is hij volgens mij hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef juriaan het volgende:
Kent iemand hier "Edwin De groot"
Het schijnt dat er bij een AH in nieuwegein er met de bezem doorheen is geweest
En hij is nu onze nieuwe VM
Hoe heet `ie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heetHelemaal mee eens dat zulke slapelingen waar ik een erge hekel aan heb de deur word gewezen binnenkort. Ik hoorde ook dat ze van sommige mensen weten dat ze stellen, gaan ze binnenkort een plan opstellen om die gast te betrappen
Edwin de Groot? Heeft idd op Nieuwegein gezeten, en daarvoor op Kanaleneiland in Utrecht ... Daar was ìe niet zo in zijn sas omdat z`n medewerkers hem niet bepaald mochten, en er geregeld een ruit van z`n Passat uitlag ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef juriaan het volgende:
Kent iemand hier "Edwin De groot"
Het schijnt dat er bij een AH in nieuwegein er met de bezem doorheen is geweest
En hij is nu onze nieuwe VM
Edwin de Grootquote:
Maar maar maarquote:
Neh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef tazman89 het volgende:
die van ons heeft geloof ik 1x de camera bekeken toen iemand laats Wuppies had gejat :p
voor de rest werkti hard en loopt regelmatig in de winkel.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Brammie1 het volgende:
want er wordt maar heel af en toe gejat bij ons
Dat spiegelglasquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Brammie1 het volgende:
onze SM kijkt volgens mij maar sporadisch naar de camera's. Wij hebben ook niet zo'n hok met spiegelglas bij de kassa's. Verder hebben wij ook geen beveiligingspersoneel, want er wordt maar heel af en toe gejat bij ons
Wij hadden nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:50 schreef kmaestro het volgende:
Ik was net ff in mijn AH. Wat bleek, we hadden kleine oranje wuppies binnen gekregen!
waarschijnlijk lagen er nog een paar zakken op het DC en hebben ze die naar ons gestuurd
nopequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:51 schreef blrrrt het volgende:
Zijn er nog geen leveringsproblemen met de Amstel-aanbieding?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die daarop gaan solliciterenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
iemand al gelezen over die nieuwe functie, 'de kwaliteitsmedewerker' ?
a.k.a. schoonmaker![]()
Zijn er een aantal bij onsquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
a.k.a. schoonmaker![]()
bij ons elke avond in de kantine wc's/klantenwc enzo - 2 uur = 12 uur in de week.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Bij ons zal er 100 uur per week gebruikt gaan worden.. 2 mensen 32 uur en 1 24 uur...
Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds 1 januari...mijn SM loopt graag voorop met dat soort dingen, hij heeft 3 weken terug nog een presentatie gehouden voor de directie over HACCP.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Mip1988 het volgende:
a.k.a. schoonmaker![]()
Dweilen en het schoonmaken van bijv. wc's was volgens mij niet iets wat door een kwaliteitsmedewerker gedaan zou worden. Een kwaliteitsmedewerker was iemand die de hele dag de winkel gaat schoonmaken en bijhouden dmv een schema.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij ons elke avond in de kantine wc's/klantenwc enzo - 2 uur = 12 uur in de week.
Zaterdags ook nog + 6 uur omdat overdag onze henk nog wat rondloopt = 18 uur
8 uur in de week kassa's schoonmaken = 26 uur
En verder iemand op de groente afdeling. Elke ochtend word er met de dweilmachine rond gereden en worden de hallen wat bijgehouden door kassamedewerkers.
Die SM van ons ook. Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds November 2005. Hij maakt de hele dag schoon, maakt (nutteloze) dingen voor in het magazijn, moet rond de AH afgedwaalde winkelwagens ophalen, iedere ochtend kauwgom krabben en de meest vieze plekken van de winkel schoonmaken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Wij hebben al een kwaliteitsmedewerker sinds 1 januari...mijn SM loopt graag voorop met dat soort dingen, hij heeft 3 weken terug nog een presentatie gehouden voor de directie over HACCP.
of onze kassadozen zijn nog dommer dan dat ze er af en toe uitzienquote:
Bij ons loopt er eentje die denkt dat de toko van haar isquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:49 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
of onze kassadozen zijn nog dommer dan dat ze er af en toe uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |