Heb ik ook last van, best frustrerend.. aan de directie om daar wat aan te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tazman89 het volgende:
ik werk te hard denk ik.
mijn grootste klacht is dat iemand anders de helft van mijn werk doet, en net zoveel betaald krijgt.
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat. Ik heb gewoon 2 volle spaarkaarten hoor.![]()
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.
Zijn ze zo kinderachtig mee dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...
Nou, een collega van mij werd zoooo kwaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik ben dan wel geen medewerker, maar ik moest gister wel ff lachen. Ik wilde ook nog 2 megawups (kansloos) en ik stond op het punt om een medewerkster te vragen of ze ze nog hadden, maar iemand was me net voor:
"Hallo, mag ik u wat vragen?"
"ZOLANG HET MAAR NIET OVER WUPPIES GAAT!"
""
""
Ze had het een beetje gehad geloof ik.
zga.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Werd die collega pissed en smeet 'ie dat omaatje die wuppies in het gezicht, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?
Kreeg ze óók nog een megaWup?quote:
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info baliequote:
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info balie![]()
*kijkt naar zijn wupquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:
Wij hebben ze nogquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop zoooo dat ik een relaxte SMer krijg![]()
![]()
![]()
Zouden ze eens bij ons moeten doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heet![]()
niet allemaal . alle AH in de stad zijn openquote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is de AH eigenlijk op zondag gesloten?
je hebt wel geluk als de AH open is op Zondag dan bij de dure avondwinkelsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Hier in Tilburg is de Appie XL op zondag dichtquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Beetje te ver wegquote:
Alleen AH ziekenhuis hierquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
niet allemaal . alle AH in de stad zijn open
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen AH ziekenhuis hierDat is ToGo
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef michael2- het volgende:
[..]
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?![]()
Kan niet. Zijn we de helft van vers kwijt.quote:
DC kan er ook niet veel aan doen. Komt allemaal door de invoering van CELLS.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:18 schreef Rudy-F1 het volgende:
Maar wel weer een prachtige omzet vorige week.![]()
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de omzet was geweest als we een volle winkel gehad hadden.
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ja idd; helemaal omdat vooral vlees, groente en zuivel veelvuldig heeft leeg gestaan. Dan was zelfs de volgende afgeronde ton in zicht geweest.
Onze SM ja. Een schitterende kerel, met ook veel verstand van zakenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef pimtenbrinke het volgende:
jullie zijn wel onder de indruk van jullie wim ofniet? wat is die kerel SM?
klopt: Zuivel zou eigenlijk twee keer zo breed moeten zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 17:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens Wim komen wij 41 meter koeling te kort als je het naar omzetdruk meet.
nee.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
Bij ons is het wel zo dat je alleen verkoper B kan worden als je kassa kan draaien. Mensen uit de vulploeg die verkoper B willen worden zullen dus de kassacursus moeten doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:55 schreef Game_Error het volgende:
ik hoorde net van me broertje dat je als kassadraaier meer verdient dan als vakkenvuller, is dit waar?
5000 maar? Afgelopen week was de beste week na Kerstquote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef Brammie1 het volgende:
mèn wat een drukke dag vandaagwij draaien nu elke week zowat 5000 euro meer aan omzet. We hebben deze week net zoveel omzet gedraait als de week voor Pasen
Waardeloos ja. Elke versrit heeft vertraging tot 2 uurquote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Moet je eens wat vaker Winkelweb lezen, dat is handig johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Duvel is niet meer...nu een ander vaag Belgisch merk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Mip1988 het volgende:
bij ons zijn ze een dag of 5 TUS geweest, nu weer volledig op voorraad
weet iemand wat er met de Duvel aan de hand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |