Wij hebben ze nogquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik hoop zoooo dat ik een relaxte SMer krijg![]()
![]()
![]()
Zouden ze eens bij ons moeten doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:45 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een nieuwe SM erbij, gaat hij opeens met mij laden&lossen :S.
Zit ik te eten met mij leidinggevende hoor ik dat hij iedereen aan het inspecteren is.
Me leidinggevende zei dat hij in zijn vorige filliaal waar ik de naam niet van noem 28 mensen heeft ontslagen. Dat belooft nog is wat, niet dat ik het erg inzie, maar ik hoor wel in de wandelgangen dat hij er al weeer paar op het oog heeft die de boel verzieken en het gewoon niet waard zijn om bij het team te mogen horen dat AH heet![]()
niet allemaal . alle AH in de stad zijn openquote:Op zondag 18 juni 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is de AH eigenlijk op zondag gesloten?
je hebt wel geluk als de AH open is op Zondag dan bij de dure avondwinkelsquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Hier in Tilburg is de Appie XL op zondag dichtquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Ooo dat is mooi. Want ik had laatst op zondagavond vet honger, dus ik zo naar de Albert Heijn hier in de buurt, en die was dacht ik gesloten.
Beetje te ver wegquote:
Alleen AH ziekenhuis hierquote:Op zondag 18 juni 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
niet allemaal . alle AH in de stad zijn open
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen AH ziekenhuis hierDat is ToGo
http://www.ah.nl/alberthe(...)p?cityName=Groningenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef michael2- het volgende:
[..]
ToGo in een ziekenhuis?? Waarheen?? Drive-in voor de ambulance ofzo?![]()
Kan niet. Zijn we de helft van vers kwijt.quote:
DC kan er ook niet veel aan doen. Komt allemaal door de invoering van CELLS.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mip1988 het volgende:
kut kut kut DC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |