Heb ik ook last van, best frustrerend.. aan de directie om daar wat aan te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tazman89 het volgende:
ik werk te hard denk ik.
mijn grootste klacht is dat iemand anders de helft van mijn werk doet, en net zoveel betaald krijgt.
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat. Ik heb gewoon 2 volle spaarkaarten hoor.![]()
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O. Ik dacht dat je een AH-medewerker was en je er gewoon 2 mee naar huis nam.
Zijn ze zo kinderachtig mee dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat kan niet. Diefstal, ontslag enzo...
Nou, een collega van mij werd zoooo kwaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik ben dan wel geen medewerker, maar ik moest gister wel ff lachen. Ik wilde ook nog 2 megawups (kansloos) en ik stond op het punt om een medewerkster te vragen of ze ze nog hadden, maar iemand was me net voor:
"Hallo, mag ik u wat vragen?"
"ZOLANG HET MAAR NIET OVER WUPPIES GAAT!"
""
""
Ze had het een beetje gehad geloof ik.
zga.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Werd die collega pissed en smeet 'ie dat omaatje die wuppies in het gezicht, of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?
Kreeg ze óók nog een megaWup?quote:
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info baliequote:
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die waren op, ze kwam met volle boekjes later bij de info balie![]()
*kijkt naar zijn wupquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn ze überhaupt nog ergens te krijgen, of is het beest inmiddels écht uitgestorven?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |