Waarschijnlijk wel. Ik had het leuker gevonden als Dick Boer ze ook op zaterdag had neergezet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.
Die over warenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.
JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ JIJquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
En wie mogen het aan de klanten uit gaan leggen?
Ik wist niet dat ik in m'n ééntje een meervoudsvorm ben.quote:
ik was maandag ofzo al gebeld maar heb vriendelijk geweigerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
hoeveel zijn er al gebeld om te werken op vrijdag>
En de toevallig aanwezige klanten worden zowat de winkel uitgekeken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Brammie1 het volgende:
ik werd ook gebeld of ik vrijdag van 17 tot 21 wil werken. Ik ga wel, omdat we in de winkel een TV gaan neerzetten voor Nederland - Ivoorkust![]()
Examenuitslagen worden bij ons gewoon doorgebeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik was maandag ofzo al gebeld maar heb vriendelijk geweigerdik werk overigens elke vrijdag van 9 tot 13, daarna moet ik weg. zou ik dus weer smiddags terug moeten komen en dat zag ik niet zo zitten
vandaag weer gebeld dat ze heel erg omhoog zaten vanavond omdat vanavond de examen uitslagen zijn en heel veel dus niet komen werkendat soort dingen kan je toch aan zien komen of ligt dat aan mij
![]()
nouja ik heb me helaas overlaten halen om van 17 tot 19 uur te komen assisteren
dit worden mijn eerste uren tijdens de wuppie actie, ben benieuwd
Volgens mij heb ik bij jou afgerekend vandaag!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:39 schreef Renesite het volgende:
Jup, van 16:00 tot 18:00 werkte ik bij de diepvries.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef tazman89 het volgende:
Kut ah:( 200 collie in 2 en een half uur erin gegooid, terwijl de vulploeg er al weer vandoor wasik ga ook staken! voor dat honger loontje!
trouwens Dries, jij werkte vandaag toch? ik had je gezien, maar vergat het te zeggen, was vorige week ook al zovorige week een keer flink staan schelden..misschien opgevallen ? haha...vooral in het magazijn hoor....
Heel erg herkenbaar, erger me er ook altijd dood aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef tazman89 het volgende:
Kut ah:( 200 collie in 2 en een half uur erin gegooid, terwijl de vulploeg er al weer vandoor wasik ga ook staken! voor dat honger loontje!
trouwens Dries, jij werkte vandaag toch? ik had je gezien, maar vergat het te zeggen, was vorige week ook al zovorige week een keer flink staan schelden..misschien opgevallen ? haha...vooral in het magazijn hoor....
ik ga volgende week met Ian(VM hb) en Sweder(vks hb) praten dat ik er zo geen zin meer in heb, en dat ik altijd de dupe ben van de luiheid van andere, de hardwerkende zijn altijd de dupe van de slome, das een feit, maar om dan de rest maar naar huis te sturen en mij door te laten zwoegen, terwijl ik mijn deel allang klaar had(ik had 2 uur wijn(105 collie) om 20.30 mee klaar, toen naar fris in 1 uur 100 collie erin gegooid...om 20.15 was iedereen al weg, en stond ik nog met 2 andere van houdbaar nog over...ik kon wel moorden.
was heel dichtbij moorden.
Uhm, die jongen met die rode (of blauwe..) 3/4 broek?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tazman89 het volgende:
heb ik je weg zien gaan![]()
weet je al wie ik ben ? muhahaha
heb je al een vermoede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |