Op den duur werd ik zeeeer kribbigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef -Sum- het volgende:
ik moet morgen weer eens een keertje werken: 8 tot 5.
ben benieuwd, ik ga zeker niet zo vriendelijk blijvenik zeg gewoon eerlijk dat ik er niets aan kan doen en dat ik al die acties stom vind omdat AH het slecht regelt en wij op de werkvloer al het geklaag over ons heen krijgen en daar zeg ik niets verkeerds mee
![]()
Balenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
Als cadeautje mag ik morgen om 07.15 uur beginnen
Wij hebben nog zat oranje wuppiesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op den duur werd ik zeeeer kribbig
"Meneer, zijn er ook wup..."
"Nee"
"En komen die nog ter.."
"Geloof het niet"
"En die gro..."
"Nee."
ik neem altijd de 2 weken rond mn verjaardag vrijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
2 weken..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:36 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik neem altijd de 2 weken rond mn verjaardag vrij(lekker riant vieren dus
)
en das gelukkig nog maar 3 weken
Gefeliciteerd Bart!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef blrrrt het volgende:
Jeej, ben morgen jarig!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Tof!
Mag ik op je verjaardag komen? Ik heb namelijk nog wat appels en chips nodig.
Nee, gebak van de regiomanager omdat de omzetten van vorige week onwijs waren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hebben jullie ook elke dag afgeschreven oranje tompoucen in de pauze?![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hebben jullie ook elke dag afgeschreven oranje tompoucen in de pauze?![]()
En dat is klote.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:51 schreef highway101 het volgende:
bejaarden zie je verhoudingsgewijs ook veel meer in AH winkels dan andere supermarkten.
Die zijn tenminste trouw aan hun winkel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:51 schreef highway101 het volgende:
bejaarden zie je verhoudingsgewijs ook veel meer in AH winkels dan andere supermarkten.
Je word dik betaald voor je baantje, dus toon een beetje service jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op den duur werd ik zeeeer kribbig
"Meneer, zijn er ook wup..."
"Nee"
"En komen die nog ter.."
"Geloof het niet"
"En die gro..."
"Nee."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |