Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Verkapt is dat je het doel van je actie zeg maar verbergt, dus je doet net alsof je het ergens anders voor doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:33 schreef Tommy__ het volgende:
lol
wat is verkapt? en dat van die tvp snap ik nog altijd niet![]()
ik weet wat je verkeerd doet, één Newton is 0,1 kg, dus 100grquote:Op maandag 12 juni 2006 13:39 schreef synthesix het volgende:
Omfg, ze hebben bij de fancytrendy drogist hier in apeldoorn nog een fatburner met ephedra liggen (wtf!), bij de tuinen is het, die hebben 68 winkels door het land, kan haast niet dat ze daar nog een oude voorraad verkopen zou je denken.. Maarja, het is in ieder geval fat & burn, er staat op dat er ephedra sinica in zit, en dat er per cap 12mg efedrine in zit
Ze hadden daar ook nog creatine in de aanbieding, 60 caps van 700mg voor 5,49, huismerk van de tuinen. Is niet zo duur toch, ik weet alleen niet of het zin heeft om nu al aan de creatine te beginnen.
Ik heb overigens nog ff uitgerekent hoeveel energie het kost om een kilo te verplaatsen blabla..
Het komt er op neer iig, dat in een wrijvingsloze omgeving, het ong. 50 Kj kost, om 50 kilo, 10 cm omhoog te tillen. Dus als je met 50 kg squat, en je beweegt de bar 40 cm, en je maakt 8 reps, ben je 400 KCal kwijt, 4 sets is dus 1600. Dat kan gewoon nooit, maar ik weet ook niet wat ik fout doe:
1 N bewegen over 1 m = 1 j
1g bewegen over 1 m = 10 j
1Kg over 1 m = 10 Kj
1 Kg over 10 cm = 1 Kj
50 Kg over 10 cm = 50 Kj
50 Kg over 40 cm = 200 Kj = 50 KCal
Dus 50 KCal per rep -> x8 x4 = 1600 KCal
1g is niet gelijk aan 1N. 10N=1kg.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:39 schreef synthesix het volgende:
Omfg, ze hebben bij de fancytrendy drogist hier in apeldoorn nog een fatburner met ephedra liggen (wtf!), bij de tuinen is het, die hebben 68 winkels door het land, kan haast niet dat ze daar nog een oude voorraad verkopen zou je denken.. Maarja, het is in ieder geval fat & burn, er staat op dat er ephedra sinica in zit, en dat er per cap 12mg efedrine in zit
Ze hadden daar ook nog creatine in de aanbieding, 60 caps van 700mg voor 5,49, huismerk van de tuinen. Is niet zo duur toch, ik weet alleen niet of het zin heeft om nu al aan de creatine te beginnen.
Ik heb overigens nog ff uitgerekent hoeveel energie het kost om een kilo te verplaatsen blabla..
Het komt er op neer iig, dat in een wrijvingsloze omgeving, het ong. 50 Kj kost, om 50 kilo, 10 cm omhoog te tillen. Dus als je met 50 kg squat, en je beweegt de bar 40 cm, en je maakt 8 reps, ben je 400 KCal kwijt, 4 sets is dus 1600. Dat kan gewoon nooit, maar ik weet ook niet wat ik fout doe:
1 N bewegen over 1 m = 1 j
1g bewegen over 1 m = 10 j
1Kg over 1 m = 10 Kj
1 Kg over 10 cm = 1 Kj
50 Kg over 10 cm = 50 Kj
50 Kg over 40 cm = 200 Kj = 50 KCal
Dus 50 KCal per rep -> x8 x4 = 1600 KCal
Je mag NU zeggen hoeveel je drukt hoor...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:15 schreef Sloper het volgende:
[..]
* Sloper is net terug van de gym, héééérlijk rustig met dit weerRecord dumbell drukken verbeterd, mijn dag is weer goed
![]()
45 red ik never... 30 misschien, maar dan geen setjes van 3 x 8.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Sloper het volgende:
Offtopic: Bert, heb jij ooit op SF.net gezeten met een Alfa en Ducati motor? Je hebt dezelfde nick
Ik begin ook bij 35x12 40x10 42x8 45x7. Had doordat het zo rustig was ook geen spotter. 45kg is ook het max wat ze daar aan dumbells hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:49 schreef BertV het volgende:
[..]
45 red ik never... 30 misschien, maar dan geen setjes van 3 x 8.
Ik heb wel een ducati gehad, maar nooit een alfa, ben het ook niet geweest.
Bij mij gaan ze tot 32kgquote:Op maandag 12 juni 2006 17:00 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik begin ook bij 35x12 40x10 42x8 45x7. Had doordat het zo rustig was ook geen spotter. 45kg is ook het max wat ze daar aan dumbells hebbenMja, ze hebben van die fancy enkelbanden gevuld met grind van 2,5kg tot 7,5kg die je om de dumbell kan doen zegmaar. Toch maar eens uitkijken naar een andere gym...
Tja, dat doen veel gym's om van die AAS monsters als Mr J je mijdenquote:Op maandag 12 juni 2006 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze tot 32kg![]()
Daarna kan je ze zelf in elkaar knutselen, maar 1 of andere grapjas heeft die vleugelmoertjes vastgelast, heel handig! Dus de max is 40kg, die ik nu al eitje duw!
Dat zei de eigenaar serieus! Ik vertelde dat ik nu weer 2 maandjes bezig was en nu al door de gewichten heen ben, toen vertelde hij mij dat hij ze wel zwaarder heeft gehad, toen er "grote" kerels kwamen en daardoor de andere mensen wegbleven.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:27 schreef Sloper het volgende:
[..]
Tja, dat doen veel gym's om van die AAS monsters als Mr J je mijden![]()
Jep, in de gym waar ik zit ook. Die hadden eerst ook een langere reeks gewichten...Mja deze gym zit voor mij op loopafstand, 150m ofzoquote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat zei de eigenaar serieus! Ik vertelde dat ik nu weer 2 maandjes bezig was en nu al door de gewichten heen ben, toen vertelde hij mij dat hij ze wel zwaarder heeft gehad, toen er "grote" kerels kwamen en daardoor de andere mensen wegbleven.
Je kunt ze beter niet omhoog slingeren. Ik heb er een keer me schouder mee geknakt. Beste is op je bovenbenen leggen. Met zware dumbels ga ik eerst voor het bankje staan met de dumbels in me hand trek ze op me bovenbenen, ga zitten en schop dan me benen in de lucht. Probeer maar is met lichte gewichten om te testen, werkt perfect.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Je mag NU zeggen hoeveel je drukt hoor...
* BertV doet setjes met 26kg...
(maar als iemand de dumbell's netjes aangeeft ipv dat ik ze zelf omhoog zwaai wordt dat veel meer)
Ik kan het me wel goed voorstellen, je zou toch niet willen dat mensen denken dat je progressie kunt maken dmv trainen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat zei de eigenaar serieus! Ik vertelde dat ik nu weer 2 maandjes bezig was en nu al door de gewichten heen ben, toen vertelde hij mij dat hij ze wel zwaarder heeft gehad, toen er "grote" kerels kwamen en daardoor de andere mensen wegbleven.
Afwisseling, dumbels pakken nog meer spiervezels aan omdat je het nu per hand in balans moet houden.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef synthesix het volgende:
Waarom gebruiken jullie dumbells dan, en niet gewoon de barbell?
Netjes, en je lengte en gewicht? Zijn je blokjes al goed zichtbaar? Ik ga mijne proberen maandag op te laten meten.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
BF% vandaag laten opmeten en zit nu bijna onder de 10![]()
Ik ga mijne ook eens meten, ook al ben ik bang dat dat apparaatje 18% gaat weergeven oidquote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Netjes, en je lengte en gewicht? Zijn je blokjes al goed zichtbaar? Ik ga mijne proberen maandag op te laten meten.
Zijn die klemmetjes allemaal zuiver of moet ik wel een redelijk geprijsde kopen?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:00 schreef ivosnivo het volgende:
Je moet ook niet met een apparaatje gaan lopen kloten. Dat heeft toch geen zin, gewoon met een klemmetje. Toen ik nog een paar maanden geleden 115 kilo was gaf ie 36% aan.
Zijn er oefeningen zonder cardio om er wat cm kwijt te raken?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef LedZep het volgende:
92 buikomvang is inderdaad gemiddeld genomen aan de hoge kant. Zo heb ik rond de 80.
1.82 cm, 80 kg. De blokjes beginnen nu wel zichtbaar te worden jaquote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Netjes, en je lengte en gewicht? Zijn je blokjes al goed zichtbaar? Ik ga mijne proberen maandag op te laten meten.
Stackers...quote:Op maandag 12 juni 2006 20:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zijn er oefeningen zonder cardio om er wat cm kwijt te raken?
Ik ben ook 23, dat speelt ook een rol, toen ik jouw leeftijd was had ik denk ik ook wel 80quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef LedZep het volgende:
92 buikomvang is inderdaad gemiddeld genomen aan de hoge kant. Zo heb ik rond de 80.
Wat is er mis met stackers icm. met cardio?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:
Bah het wordt weer zomer hoor.
Stackers
Ga eens rennen ofzo met jullie luie donders!
Appels met peren vergelijken maar goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef LedZep het volgende:
Wat is er mis met AAS icm trainen?
Oke als je naar 4% wil zeg ik ja, maar verder vind ik stackers zware onzin.
Definieer hulpmiddelenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het appels met appels vergelijken. Hulpmiddelen zijn hulpmiddelen. En hulpmiddelen sucken bigtime.
Dingen die mensen nemen omdat ze te lui zijn hun aars van de bank af te halen en wat te gaan doenquote:
Goh vertelquote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef chawa_goochem het volgende:
Wisten jullie dat je van AAS een onwijs klein piemeltje krijgt en waarschijnlijk nooit kinderen zal kunnen verwekken?
Nee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Mr.J het volgende:
Is dan je voeding afstemmen op hetgeen je lichaam nodig heeft ook een hulpmiddel?
Zo nee, eiwitpoeder wel?
Zo nee, welke supplementen dan wel precies?
Waarom niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee.
Nee, maar dat heb je in principe niet nodig.
Creatine
Geen idee of je vriendin zwanger is, maar ze moest bijna janken toen ik haar laatst neukte. Zo groot was ze niet gewent zei ze.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef chawa_goochem het volgende:
Wisten jullie dat je van AAS een onwijs klein piemeltje krijgt en waarschijnlijk nooit kinderen zal kunnen verwekken?
Omdat veel vreten gewoon noodzakelijk is.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom niet? En jij vind whey en dextrose pwo overbodig?
Maar 1kg biefstuk eten om dezelfde hoeveelheid crea binnen te krijgen is dan geen hulpmiddel?
Als je weer met AAS stopt, sukkel. Dan schrompelt de hele zooi omdat je lichaam minder (eigen) testosteron aanmaakt. Je kunt er ook onvruchtbaar van worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen idee of je vriendin zwanger is, maar ze moest bijna janken toen ik haar laatst neukte. Zo groot was ze niet gewent zei ze.![]()
Dat is juist het probleem, je ziet sommigen al na 6 maanden trainen gebruiken. Daardoor krijgt het ook een slechte naam.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef LedZep het volgende:
Oh ik heb in principe niks tegen AAS, maar, niet ten nadele van MrJ, ik vind het een beetje raar om ze te gebruiken als je nog LANG niet aan je fysieke limiet zit (als je daar ooit al aan komt).
Het was meer bedoeld als voorbeeldquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef LedZep het volgende:
Niemand zit na 4 jaar trainen aan zijn plafond.
Oke, dan snappen we elkaar welquote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als voorbeeld![]()
Eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Omdat veel vreten gewoon noodzakelijk is.
Omdat je veel eiwitten nodig hebt, though die kan je prima uit gewone voeding halen (ja ook die 300gr van jou). PWO is handig, niet per se bewezen noodzakelijk, though voor een pwo heb je imo evenmin whey-shakes nodig.
Je zegt het zelf al, je kan net zo goed een kilo biefstuk wegwerken. Mijn punt is dat 99% vd supplementen overbodig en geldrovend zijn, want uit gewone voeding valt vrijwel alles te halen (muv vitamines en mineralen)
Helemaal mee eens. Eerst maar eens wat jaren trainen en goed eten.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef LedZep het volgende:
Oh ik heb in principe niks tegen AAS, maar, niet ten nadele van MrJ, ik vind het een beetje raar om ze te gebruiken als je nog LANG niet aan je fysieke limiet zit (als je daar ooit al aan komt).
Meid toch.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Als je weer met AAS stopt, sukkel. Dan schrompelt de hele zooi omdat je lichaam minder (eigen) testosteron aanmaakt. Je kunt er ook onvruchtbaar van worden.
Ja he.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Die AAS discussie hebben we toch al 15 topics niet gehad
Hammer curls voor je tricepsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij was dat in deeltje 11 toen ik nog niet postte maar wel meelas. Del_Toro
Ik heb nog nooit stackers genomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef Tommy__ het volgende:
daar heeft ivo wel ervaring mee denk ik..
hoe zit het trouwens, ivo, om die stackers voor een avond ofzo te nemen?
Dat was toch een kloon van jou of niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij was dat in deeltje 11 toen ik nog niet postte maar wel meelas. Del_Toro
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..quote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dingen die mensen nemen omdat ze te lui zijn hun aars van de bank af te halen en wat te gaan doen.
Bij afvallen is het net als bij spieropbouw. Geen tijd? Geen zin? Niet na een maandje hardlopen stoppen omdat je geen resultaat ziet. 5 uur per dag cardio? Beter 3 maal per week een half uur hardlopen en volhouden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..
Mja, ik stop er niet mee omdat ik geen resultaat zie, ik wil gewoon dat het op tijd gebeurt in verband met zomer en strand enzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:13 schreef BertV het volgende:
[..]
Bij afvallen is het net als bij spieropbouw. Geen tijd? Geen zin? Niet na een maandje hardlopen stoppen omdat je geen resultaat ziet. 5 uur per dag cardio? Beter 3 maal per week een half uur hardlopen en volhouden.![]()
Je bent gewoon ordinair te laat begonnen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:43 schreef synthesix het volgende:
[..]
Mja, ik stop er niet mee omdat ik geen resultaat zie, ik wil gewoon dat het op tijd gebeurt in verband met zomer en strand enzo![]()
![]()
Bingoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef BertV het volgende:
[..]
Je bent gewoon ordinair te laat begonnen...![]()
hej ik heb nog een tip, draag een lekkere sweater voor te gaan trainen/cardiotoestanden, lekker met dit weerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..
Om hard te lopen heb je geen sportschool nodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef synthesix het volgende:
[..]
Bingo![]()
Maarja, twas zo moeilijk om een goede sportschool te vinden.![]()
Ik ben blij dat je je zo goed ingelezen hebt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Meid toch.
Maar goed, na je kuur ga je nog voordat de steroiden uit je lichaam verdwenen zijn aan de SERMs, die de neg. feedback richting je hypothalumus weghalen waardoor je HPTA (GnRH --> LH/FSH --> test.) weer 'online' komt.
De hele zooi verschrompeld niet. Althans, niet je lul zelf, die wordt volgens mij zelfs iets groter door AAS gebruik (gok op de verhoogde IGF spiegels). Testikels kunnen wel tijdelijk krimpen vanwege het feit dat je geen LH meer krijgen om test. aan te maken. Dat is echter tijdens of je na je kuur makkelijk te ondervangen met HCG wat je lichaam voor LH aan zal zien.
Onvruchtbaar worden van AAS? Joh, vandaar dat er zat top bb'ers zijn met kinderen.Zal niet ontkennen dat extreem gebruik van AAS invloed kan hebben op je vruchtbaarheid, maar voor de 'normale' gebruiker is dit niet aan de orde.
Sukkel.
Ik gok zo dat Mr.J een stuk meer verstand ervan heeft dan jou, dus no offense, maar ik zou de discussie maar stoppen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:42 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je zo goed ingelezen hebt!
Het is voor jou trouwens Mevrouw Sukkel.![]()
Maar wat is echt het nut?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hej ik heb nog een tip, draag een lekkere sweater voor te gaan trainen/cardiotoestanden, lekker met dit weerje zweet je kapot, maar, dat doe je zonder sweater toch ook al
en als je dan toch zweet, doe het dan ineens goed
(vergeet wel geen handdoek(ken))
Ik denk dat je mij dan kan opvegen! Ik zweet me normaal altijd al de pleuris!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef synthesix het volgende:
[..]
Maar wat is echt het nut?
Dat je een harstilstand krijgt ofzoWordt je hard van
![]()
Nee, je krijgt er een mooie gladde huid van en zweet afvalstoffen uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef synthesix het volgende:
Maar wat is echt het nut?
Dat je een harstilstand krijgt ofzoWordt je hard van
![]()
Gerechtigheid voor de benentrainers...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:08 schreef LedZep het volgende:
Wat bodybuilding heb ik weinig te melden behalve dat ik toch behoorlijk blij met mezelf ben, als ik zo die schrale lichaampjes van leeftijdsgenoten zie.
Ga er maar niet vanuit, ik weeg maar 68kg en fitness sinds 1 jaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef LedZep het volgende:
Het zal me niks verbazen als jij groter ben dan ik.
zoals ik al zei een paar topics terug, het is hier geen afslankingsforum dat om kilo's draait, als je je te pleuris zweet met die trui aan moet je OFC massa's water drinken -zoals ik een paar topics terug al heb aangehaald- ik wou die jonge gewoon nog een tip geven voor zijn vetafslankingskuurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er een mooie gladde huid van en zweet afvalstoffen uit.
Maar ik vind dit geen topic voor in de BBthread.
Ohw...degene die het voorstelde meent dat je ermee kan afvallen?
Tja....ieder gewicht dat je kwijtreaakt kun je afvallen noemen.....vet, water, spieren.....hersenweefsel.
LZ is een powerlifter achtig iets. Die zijn toch allemaal dik en lelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:30 schreef Life het volgende:
Ik ga echt een minderwaardigheidscomplex krijgen als LedZep foto's gaat posten
Toch houden we van je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
Ik ben niet gespierd, niet sterk en niet dik. Kut man, ik ben eigenlijk helemaal niets![]()
Ik vind het ook niks deze warmte, maar ik had net me record met romanian deadlift. 140 kg 8 x normaal kom ik nooit boven de 120 uit omdat ik last van me rug krijgquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef McGilles het volgende:
Net terug van trainen, ging matig, met deze temperaturen ben ik niet echt gemotiveerd![]()
Hopelijk binnenkort weer temperaturen rond de 20graden, dan ben ik op mijn top![]()
Achja, ik probeer me er doorheen te slaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BertV het volgende:
Veel water drinken is echt niet goed
ivosnivo, ik wist niet dat jij groeiachterstand had? lol
zoals ik zei, vanaf 6L per dag maanden aan een stuk is niet meer gezond (afhangend van je gewicht, en heel je systeem ofc)quote:
ja man zo'n mensen zijn irriterend, 'k krijg er 't vliegend schijt vanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef LedZep het volgende:
Tering wat heb ik een hekel aan dat soort popi-jopie-lifestyle topics
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Achja, ik probeer me er doorheen te slaan.
LOL, de BB-knokploeg maakt entreequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BertV het volgende:
Veel water drinken is echt niet goed
ivosnivo, ik wist niet dat jij groeiachterstand had? lol
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef BertV het volgende:
"zolang je borst maar verder uitsteekt dan je buik" hoorde ik laatst.
Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te jankenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:46 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.
Van grootte van dingen gesproken......is het normaal dat sommige mannen echt zichtbare schouderspieren krijgen van sets met 3kg dumbbells?
En dat ze vrij grote biceps hebben en dan toch maar bezig zijn met 8kg per arm?
Ik heb nou al een paar keer redelijk gespierde mensen met zulke rammelaars zijn heffen en ze maken echt 3 sets van ong. 12 en gaan tot failure.
Of ik krijg waanvoorstellingen of ik weet niet waar het spierweefsel bij mij blijft.
Aan de andere kant zag ik onlangs een licht gespierd iemand bijna jongleren met de 30kg dumbbells en bijna aan het cardio'en met een 250kg legpress.
Lichamen zijn mysterieuze dingen...
Mogûh!quote:
Misschien had ie zijn schouders al 2 maanden niet getraind door een blesure. En was ie blij met zijn setje van 4 kg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 04:14 schreef J-Will het volgende:
jup, ik trainde laatst ook naast een kerel die mijn lichaam keer 5 had. Deed side-raises met 4 kg dumbells. Ik denk: die warmt op. Maar na 4 setjes legt hij die dingen moe en zichtbaar voldaan weg. Volgens mij is het om een training 'af te werken' ofzo.
Mwehehe inderdaad:quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te janken![]()
Toch zal je niet gauw een vrouw zien die zoveel gewicht pakt dat de oefening slecht uitgevoerd wordt. De meesten trainen veel te licht. Er loopt een enkele vrouw die 90kg bankdrukt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Spacehamster het volgende:
De meeste jongemannen bij de gym waar ik kom vermoeien zich niet zo.
Ze doen wat oefeningetjes en rusten dan een half uur uit met hun gezicht op "Oh, wat heb ik het zwaar!" en dan doen ze hun haar ff goed in de spiegels.
Ze zijn heus wel goed uitgerust maar bijna 50% van dat soort tilt niet zwaarder dan dat ik, klein vrouwtje, doe.
En dat hun er wel gespierd uitzien en ik niet vind ik NIET eerlijk!
Hij heeft zich vast kapot-gesquatquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Sloper het volgende:
Jongens, ik begin me een beetje ongerust te maken, Ledzep heeft al bijna een hele dag niet gepost. Hebben we een vermissing?![]()
![]()
Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de restquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:02 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Mwehehe inderdaad:
vorige week maakte zo'n gast echt een halve draai met zijn arm (vanuit de schouder) om die barbell maar omhoog te krijgen, met een barbell van 40 kg, zag er heel kansloos uit..deed verder ook alleen maar biceps. En maar denken dat je de man bent![]()
Ik kom meestal niet verder dan 20 kg barbell, maar dat is waarschijnlijk doordat ik al helemaal dood ben door de rugtraining (chinnen etc).
Met míjn techniek is anders niets mis hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de rest
Als de techniek eenmaal perfect is kun je altijd zwaarder gaan trainen, misschien even iemand vragen om te spotten voor de zekerheid.
Ik vind het wel netjes hoor! Zo zie ik er zelf ook ongeveer uit. (al ben ik dan 82kg bij 1.95m) Ik zal perhaps ook komende week foto's posten, ff kijken hoe het uitkomt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ben nu 1,5 jaar lid van de sportschool, maar ik heb een halfjaar geen bovenlijf kunnen trainen door een dikke polsblessure.
Foto's
props: 1.95m @ 78 kilo (ik schat zo'n 11% BF)
Doel: Breder worden dan de gemiddelde Nederland, maar niet te breed (beachboy dus)![]()
![]()
Ik heb een keer een meisje gezien die 120 kg legpressde. Ze deed hele korte herhalingen, en was totaal niet gespierd, maar ik vond het wel dapper lijken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef BertV het volgende:
[..]
Toch zal je niet gauw een vrouw zien die zoveel gewicht pakt dat de oefening slecht uitgevoerd wordt. De meesten trainen veel te licht. Er loopt een enkele vrouw die 90kg bankdrukt.![]()
Netjes hoor, ondanks je blesure.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef ConQuestador het volgende:
hmmmmm, om mezelf alvast ff in te dekken: Ik ben nog LANG niet tevreden, maar ik ben allang blij dat ik geen vetpercentage van > 20 meer heb. Na de zomer ga ik maar eens serieus beginnen met BBen en dus ook bulken en dat soort dingen (doe ik dus nog niet).
Ik ben nu 1,5 jaar lid van de sportschool, maar ik heb een halfjaar geen bovenlijf kunnen trainen door een dikke polsblessure.
Ff wat fototjes gemaakt met de webcam, niet erg duidelijk, maar het geeft een goede indicatie van mijn huidige gesteldheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doel: Breder worden dan de gemiddelde Nederland, maar niet te breed (beachboy dus)![]()
![]()
Ben jij een kloon van mij?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef Life het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort zal ik Jack Bauer inhalen!
En als je dan ook nog een ecto bent... Ook al beginnen mannen nog maar net met trainen, ze hebben toch al grotere biceps dan ik!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:46 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.
Van grootte van dingen gesproken......is het normaal dat sommige mannen echt zichtbare schouderspieren krijgen van sets met 3kg dumbbells?
En dat ze vrij grote biceps hebben en dan toch maar bezig zijn met 8kg per arm?
Ik heb nou al een paar keer redelijk gespierde mensen met zulke rammelaars zijn heffen en ze maken echt 3 sets van ong. 12 en gaan tot failure.
Of ik krijg waanvoorstellingen of ik weet niet waar het spierweefsel bij mij blijft.
Aan de andere kant zag ik onlangs een licht gespierd iemand bijna jongleren met de 30kg dumbbells en bijna aan het cardio'en met een 250kg legpress.
Lichamen zijn mysterieuze dingen...
Dat is maar goed ook toch? Of wil je de vrouwelijke ronny worden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
En als je dan ook nog een ecto bent... Ook al beginnen mannen nog maar net met trainen, ze hebben toch al grotere biceps dan ik!![]()
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef ConQuestador het volgende:
hmmmmm, om mezelf alvast ff in te dekken: Ik ben nog LANG niet tevreden, maar ik ben allang blij dat ik geen vetpercentage van > 20 meer heb. Na de zomer ga ik maar eens serieus beginnen met BBen en dus ook bulken en dat soort dingen (doe ik dus nog niet).
Ff wat fototjes gemaakt met de webcam, niet erg duidelijk, maar het geeft een goede indicatie van mijn huidige gesteldheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ook heurquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:28 schreef LedZep het volgende:
Zo kerels, zijn jullie lekker aan het slapen en jullie spieren aant herstellen?Want ik zit hier nog vrolijk te computeren heur
.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:42 schreef LedZep het volgende:
Ach dat herstelverhaal slaat toch nergens op. Slaap is niet voor herstel.
O?quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:42 schreef LedZep het volgende:
Ach dat herstelverhaal slaat toch nergens op. Slaap is niet voor herstel.
Ik ben bijna 24, vrij laat om nu nog eens een perfect lichaam te gaan creeren, maar ach: laten we het erop houden dat ik het licht gezien hebquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Sloper het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Als basis is dit prima, flink bulken bulken en nog eens bulken. Zelf was ik ooit ook zo (1.85m@69kg).
Wat is dan het nu van slaap?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:13 schreef LedZep het volgende:
Kijk slapen is iets interessants..want je besteedt er ontzettend veel tijd aan terwijl het gewoon bewezen is dat zowel je hersens, spieren of wat dan ook geen herstel nodig hebben en dus ook niet herstellen (tenslotte leef je gewoon door, alleen doe je niet zoveel).
True, de kwaliteit is van doorslaggevend belang. Maar dat is dus je REM slaap?quote:Waarom zou je tijdens je slaap wél herstellen (van wat dat dan ook maar is) en niet als je op een zondag de hele dag op de bank discovery aant kijken bent? Naast het feit dat studies hebben aangetoond dat de kwaliteit van je slaap niet wordt bepaald door de kwantiteit (of niet grotendeels) maar door de kwaliteit van je sleep cycles (gedurende je slaap heb je steeds cycles die bij de gemiddelde mens 90 minuten duren..65 minuten "inslapen", 5 minuten REM en 20 "uitslapen".)
Wanneer je het goed doet kan je je nachtelijke slaapperiode inkorten tot sowieso 6 uur, maar doe je 's middags / 's avonds ook nog een middagdutje (deze moet dan natuurlijk wel effectief zijn, dus rel. veel REM) kan je in principe redelijk easy tot 4-5 uur 's nachts komen.
Dat heet dat bifasisch slapen. Polyfasisch slapen kan ook, dan slaap je gewoon 6x per dag 20 mins. Maar dat is niet echt te combineren met een normaal leven
Ik heb hetzelfde mailtje ontvangen. Niet op ingaan en je centen investeren in eiwit en /of desnoods creatine. Ik ben niet bepaald heilig en ben een keer in een soortgelijk testosteron-iets getrapt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef ConQuestador het volgende:
Ik kreeg zonet een mailtje van body&fitshop, dat ze testosting in de aanbieding hadden. Uit verveling heb ik het reclame mailtje ff gelezen, en eigenlijk klinkt het wel veelbelovend
Meer info: http://www.bodystore.nl/testo_sting/testo_sting.php
Iemand ervaring mee, of een bepaalde mening?
Hoezo? Ik ben 26, bijna 27, en ik ben ook pas sinds een half jaartje echt goed bezig om een goed lichaam op te bouwen. 24 lijkt mij een prima leeftijd om te beginnen. Leer nu goed te trainen, eten, etc, en stel je dan eens voor hoe je eruitziet over een jaar a 2 of 4, mits je constant goed doortraint.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:43 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ben bijna 24, vrij laat om nu nog eens een perfect lichaam te gaan creeren, maar ach: laten we het erop houden dat ik het licht gezien heb
Grootste nut van slaap is verwerking van je belevenissen. Niet voor niets worden mensen gek als ze >3/4 dagen niet slapen. Je hoofd kan het allemaal niet meer verwerken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat is dan het nu van slaap?
[..]
True, de kwaliteit is van doorslaggevend belang. Maar dat is dus je REM slaap?
Thanks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Grootste nut van slaap is verwerking van je belevenissen. Niet voor niets worden mensen gek als ze >3/4 dagen niet slapen. Je hoofd kan het allemaal niet meer verwerken.
Nou ja, in principe is de hele sleep cycle wel van belang. REM slaap wordt alles verwerkt dus dat is dan wel eht belangrijkste. Afijn, ik raad je aan de volgende link eens te lezen:
http://glenrhodes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=9
Met een beetje pech, gaat dat gevoel niet weg. Al wordt het wel wat minder nu ik bruin begin te wordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef BertV het volgende:
Gaat in vlagen... zoek maar 's naar bigorexia.
Vaak denk ik wat een schriemel, wat weinig resultaat voor zoveel inspanning.
De andere keren denk ik, gaat aardig de goede kant op.
Zoals jullie weten draai in onregelmatige diensten, maar voor het slapen gaan zet ik me wekker. En daarna denk ik even aan de tijd dat ik wakker moet worden. En 75% (ofzo) van de keren word ik 5 min voor me wekker af gaat wakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef LedZep het volgende:
Maar ik ben 's avonds niet moe hoor, zeker niet. 's Morgens nu wel wat, maar dat was ik ook toen ik 8-9 uur sliep. + je moet in een ritme komen natuurlijk. Maar als je lichaam gewent is aan korte nachten, dan ben je binnen!
Geen wekker zetten is idd wel het beste, maar dan moet je wel een perfect ritme hebben en dat had/heb ik (nog) niet. Komt wel though.
"Oh meneer wat doet u nu?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag trouwens weer is uit een werkpantalon gescheurd tijdens het fouilleren
Op zich best relaxed, ze hadden mijn maat niet meer op voorraad. Toen mocht ik naar huisquote:
Ik heb precies hetzelfde, ben altijd een paar minuten voor de wekker wakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met een beetje pech, gaat dat gevoel niet weg. Al wordt het wel wat minder nu ik bruin begin te worden![]()
[..]
Zoals jullie weten draai in onregelmatige diensten, maar voor het slapen gaan zet ik me wekker. En daarna denk ik even aan de tijd dat ik wakker moet worden. En 75% (ofzo) van de keren word ik 5 min voor me wekker af gaat wakker.
Zeker, ik had vandaag voordat ik had gesport al zeker 20km gefietst (buiten) en toen vandaag 1,5uur puur benen getraind, daarna naar huis gefietst, zo'n 6km, 30min later weer naar de stad 6km en nu net weer terug, geen probleem!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:27 schreef Tommy__ het volgende:
wie was dat hier die eerst 15min fietste voor naar de gym te rijden? Gilles? dat is dan een goeie 6km?
is dit wel te doen na een zware squatdag?
Jezus wat relaxt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:09 schreef Sloper het volgende:
Zo, we gaan eens ff oldskool om 7u beuqen in de gym
Dan gaat het over zo'n 45 graden omhoogtrap exemplaar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:02 schreef J-Will het volgende:
nicelegpressen gaat bij mij lekker laatste tijd! Gisteren enkele setjes gedraaid van 6 * 110. En dat komt van iemand die eerst 80 kg net één keer omhoog kreeg
Klopt, ik moet echt weggejaagd worden bij die apparaten...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef DjMark het volgende:
legpress apparaten zijn niet te vergelijken.
wij hebben zo'n 45 en daar druk ik 200kg, en een horizontale daar druk ik 115,
maar mijn squat is bijvoorbeeld maar 90kg
Ik had al zoiets over al die cijfers hier. Wij hebben een hele zware 45gr legpress dan blijkbaar, want daar doe ik nog geen 90 kilo (hij gaat ook niet verder dan 110 kilo ofzo geloof ik, wel old skool materiaalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef DjMark het volgende:
Waar ik train staat er in waar je zelf de schijven aan moet hangen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef DjMark het volgende:
Catagorie beestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waar ik train staat er in waar je zelf de schijven aan moet hangen.
Top daar is 450kg.
hmm, en eet/drink je iets voor je naar huis vertrekt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeker, ik had vandaag voordat ik had gesport al zeker 20km gefietst (buiten) en toen vandaag 1,5uur puur benen getraind, daarna naar huis gefietst, zo'n 6km, 30min later weer naar de stad 6km en nu net weer terug, geen probleem!
Trouwens vandaag nieuw record deadlift: 170kg![]()
Ik drink na training altijd 300ml melk + whey + gainer & glutamine/creatinequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hmm, en eet/drink je iets voor je naar huis vertrekt?
Heb de plaatselijke basketbal delegatie in mijn sportschool. En zie ze vaak trainen met een barbell in hun nek met wat gewichten eraan en dan lichtjes door de knieën en omhoog springen. Met als doel hoger te kunnen springen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef J-Will het volgende:
het is een legpress die een beetje schuin omhoog gaat, bijna horizontaal. Doe nu tegenwoordig echt heel veel benen, want ik heb een doelWil binnen een jaar kunnen dunken, moet een centimeter of 10 hoger springen. moet te doen zijn lijkt me.
Geloof ik meteen, maar ik neem ook 10gr per dagquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef Devlinsect het volgende:
Inname van creatine werkt beter als er geen eiwitten worden genomen.
ja zulke dingen waag ik me nog niet aan. ben nu vooral van de squats/deadlifts/legpress/legcurl. Wil daar misschien lunges en les extensions aan toevoegen voor de afwisseling maar tot nu toe gaat het echt lekker. Vandaag 8 * 70 geboxsquat, vond ik wel leuk. De achterlijke gladiool voor mij hing er 140 kg aan en ik vergat met mijn stomme kop dat je niet even de ene helft van de gewichten kunt pakken dan, dus heel die barbell dendert naar beneden. En hij had er ook al geen safety opgedaan dus die 3 schijven van 20 kg rolden over de vloer. Als iedereen nou eens gewoon zijn spullen opruimt, dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb de plaatselijke basketbal delegatie in mijn sportschool. En zie ze vaak trainen met een barbell in hun nek met wat gewichten eraan en dan lichtjes door de knieën en omhoog springen. Met als doel hoger te kunnen springen.
wehehe zie ik vaak gebeurenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:31 schreef J-Will het volgende:
[..]
ja zulke dingen waag ik me nog niet aan. ben nu vooral van de squats/deadlifts/legpress/legcurl. Wil daar misschien lunges en les extensions aan toevoegen voor de afwisseling maar tot nu toe gaat het echt lekker. Vandaag 8 * 70 geboxsquat, vond ik wel leuk. De achterlijke gladiool voor mij hing er 140 kg aan en ik vergat met mijn stomme kop dat je niet even de ene helft van de gewichten kunt pakken dan, dus heel die barbell dendert naar beneden. En hij had er ook al geen safety opgedaan dus die 3 schijven van 20 kg rolden over de vloer. Als iedereen nou eens gewoon zijn spullen opruimt, dat doe ik ook altijdMaargoed, was wel een schokkend leermoment. Dat gebeurt me geen twee keer
neem je dan heel die ramsamtam mee in je rugzak?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik drink na training altijd 300ml melk + whey + gainer & glutamine/creatine
Thuis snel een bordje rijst + kip op en dan weer weg
Ik neem altijd mee:quote:neem je dan heel die ramsamtam mee in je rugzak?
en als het regent, dan ben je nat?
srry voor de vele vragen, maar ik ben aan het twijfelen tussen 2 gym's met een enorm prijsverschil, maar ook met een veel groter te overbruggen afstand..
Daar zit geen spier, kan je dus ook niet trainen. Obliques zitten hoger. Als je die "V" wilt zal ik maar alvast beginnen met cuttenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Hoe train ik die spier waar de pijl naartoe wijst? Dus die V-poten die zeg maar om het netjes te zeggen naar beneden lopen.. Ik doe het nu dmv Side Bends maar vraag me af of dit de juiste training is, dus hoe train je deze dingen.....
Graag concrete oefeningen in plaats van technische wetenswaardigheden, want die snap ik toch niet![]()
Heb toch het idee dat ik sinds ik Side Bents maak dat ze duidelijker te zien zijn,, maar dat kan technisch gezien dus niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar zit geen spier, kan je dus ook niet trainen. Obliques zitten hoger. Als je die "V" wilt zal ik maar alvast beginnen met cutten![]()
Nee, want dat is gewoon bot.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat ik sinds ik Side Bents maak dat ze duidelijker te zien zijn,, maar dat kan technisch gezien dus niet?
ze bedoelt de lap vlees die over de heupen "hangt", heb ik ook wel maar niet zoals op de foto.. gelukkig maarquote:
Zul je toch echt lager moeten gaan in BF% anders zie je ze toch echt niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ze bedoelt de lap vlees die over de heupen "hangt", heb ik ook wel maar niet zoals op de foto.. gelukkig maar![]()
ja, je kan ze stimuleren door side bents![]()
Vandaag (net zoals elk weekend) niet trainen! Moet wel werken, waar ik nu zit en maandag weer tentamen dus had leren maar! Maandag hoop ik savonds nog te trainen, maar ben bang dat ik dan te moe ben!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:30 schreef ivosnivo het volgende:
Wordt er nog getraind hier? Gisteren weer wezen squaten.
120kg 9x
130kg 7x
140kg 5x
150kg 4x (150 had ik een week geleden nog 1 keer).
Daarna moest ik stoppen want ik moest bijna kotsen. Had vlak voor het trainen warm gegeten
Ik ben pas sinds een maand ofzo weer aan het squaten (met riem om) barbel rows en romanians doe ik ook nog met riem. Deadlift doe ik nu zonder, ga proberen elke maand 1 oefening meer zonder riem te doen. Ik wil fuckin' big wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vandaag (net zoals elk weekend) niet trainen! Moet wel werken, waar ik nu zit en maandag weer tentamen dus had leren maar! Maandag hoop ik savonds nog te trainen, maar ben bang dat ik dan te moe ben!
Nette squat btw! Doe ik je niet na!
Wel grappig!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds een maand ofzo weer aan het squaten (met riem om) barbel rows en romanians doe ik ook nog met riem. Deadlift doe ik nu zonder, ga proberen elke maand 1 oefening meer zonder riem te doen. Ik wil fuckin' big worden![]()
Puber kap nou eens ja !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wel grappig!
Ik doe alles zonder belt, behalve zware deadlifts
Waarom krav maga en muay thai?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
Gisteren getraind (aparte bovenlichaamtraining met vanalles en nog wat), vandaag de hele dag in het gras vd vliegbasis Leeuwarden gelegen, beetje muziek luisteren, bruin worden en stuntvliegtuigjes kijken. Heb 2x last van mijn knie gehad, maar bij het traplopen heb ik in ieder geval geen last meer.
Maandag weer trainen, dan ook krav maga en muay thai (maar dan 's avonds). Heb er zin in!
Klopt. En je kan altijd nog cutten vlak voor de zomer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:50 schreef synthesix het volgende:
Pin je zeker niet vast op mij hoor.
Maar ik denk dat je, als je ecto bent, cardio wel mag overslaan, vet zal, zeker na wat toename van spiermassa geen probleem zijn.
Stalker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef Paars het volgende:
Kom ik eens hier kijken zitten al die DBBers er ook...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef Paars het volgende:
Kom ik eens hier kijken zitten al die DBBers er ook...
Ik zal ten eerste eens kijken of je niet te weinig eet of te veel traint. Ten tweede weet ik niet hoe je momenteel met je spiermassa/vetpercentage zit, maar 1 aug is wel erg korte planning (tenzij je nauwlijks iets hoeft weg te trainen).quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ben nu al tijden aan het cutten, en ik ben misschien maar 1% gedaald. Ik vreet dus gewoon weinig, ik doe al 4 weken aan HIIT (fucking zwaar), maar het schiet gewoon niet op.
(ik zit er nu serieus aan te denken aan de stackers te gaan, aangezien ik nog voor 1 aug. een 6pack wil hebben die goed zichtbaar is, dus niet alleen wanneer ik heel veel moeite doe om alle spieren in de buik aan te spannen)
Is het niet zo dat oestrogeen zorgt voor extra vet opslag (bijvoorbeeld de bekende 'borstjes') en dat het met verhoogde oestrogeen waarden dus ook veel moeilijker is om vet te verbranden?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef Mr.J het volgende:
Wat is er precies mis met oestrogenen?
Oestrogenen zijn anabool en zelfs nog hoger thermogeen dan androgenen. Verder zijn oestrogenen zeer belangrijk voor je cholesterol huishouding.
Met borstjes bedoel je gyno, en dat heeft te maken met verhoogde aldrosteone spiegels die door oestrogeen verhoogd worden. Indirect heeft oestrogeen er dus invloed op.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Is het niet zo dat oestrogeen zorgt voor extra vet opslag (bijvoorbeeld de bekende 'borstjes') en dat het met verhoogde oestrogeen waarden dus ook veel moeilijker is om vet te verbranden?
volgens mij als je je eiwitjes blijft innemen hoef je niets te verliezen hoor. Tenzij je voor echt lange tijd echt heel diep gaat, maar dat gaan zo weinig mensen dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Trouwens, kan je beter hiit doen...quote:Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef Dacide het volgende:
teeeeeeeeeveeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeee....
ik heb de komende 2 weken erg druk.... dus ik denk dat ik het ijzersmijten op een laag pitje ga gooien.. en eens serieus ga cardioen (met het risico op spierafbraak)
dat klinkt als een homogroepje voor jongerenquote:
altijd, zolang het maar gezellig isquote:Op zondag 18 juni 2006 16:45 schreef LedZep het volgende:
Is het ook. Jij kwam toch ook?
Ik moet zeggen dat ik je bron maar kut vind, 't zijn allemaal van die referentieloze aannames. Zoals deze:quote:Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef LedZep het volgende:
Dat zou ik niet weten. Heb niet zoveel verstand van hormoonhuishouding. Maar verzadigde vetten zijn in ieder geval wel goed voor je. Linkje:
http://www.westonaprice.o(...)hure_nl.html#voeding
En op body&fitness forum (in de voedingssectie, ook stickies) kan je in de posts van Marcus en Espi ook veel informatie vinden.
Btw MrJ, waarom zijn oestrogenen anabool?
Dat zegt natuurlijk niks he, iemand die hypercholesterolemie heeft, zal sowieso zoveel vetarme producten eten, in tegenstelling tot een een rasecto, die alles waar veel vet in zit eet, en dus ook boter, en toch een lager cholesterolgehalte zal hebben.quote:Mythe: Om hartziekte te kunnen vermijden zouden we margarine moeten gebruiken inplaats van boter.
Waarheid: Margarine-eters hebben twee maal zo veel hartinfarcten dan boter-eters. (Nutrition Week 3/22/91 21:12)
Same here. Het is echt frustrerend, ook al wil je er nog zoveel voor doen, het is praktisch onmogelijk. Bovendien zuigt het echt dikke anus om met je dikke pens over strand/recreatieplas/zwembad te lopen, terwijl al je vrienden, onder het genot van een zak chips, mager aan het wezen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef ConQuestador het volgende:
grmf, ik baal weer ff
Ik ben nu al tijden aan het cutten, en ik ben misschien maar 1% gedaald. Ik vreet dus gewoon weinig, ik doe al 4 weken aan HIIT (fucking zwaar), maar het schiet gewoon niet op.
En vervolgens komt een vriend van me die 1,5 jaar geleden nog 70 kg woog, en nu 85, dat ie ook weer wat vet wil verliezen, meneer drinkt 2 weken koffie en thee zonder suiker, en is meteen al 2 kilo kwijt, klote Ectomorphen![]()
![]()
![]()
(ik zit er nu serieus aan te denken aan de stackers te gaan, aangezien ik nog voor 1 aug. een 6pack wil hebben die goed zichtbaar is, dus niet alleen wanneer ik heel veel moeite doe om alle spieren in de buik aan te spannen)
Ik blijf er absoluut wel op letten dat ik mijn eiwitjes binnekrijg.. Maar ik kan me voorstellen dat als je 2 weken lang nagenoeg alleen maar cardio gaat doen. Voor mijn part icm met een fles L-Carnitine dat je dan toch wel wat spier wegtraint...quote:Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
volgens mij als je je eiwitjes blijft innemen hoef je niets te verliezen hoor. Tenzij je voor echt lange tijd echt heel diep gaat, maar dat gaan zo weinig mensen dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Trouwens, kan je beter hiit doen...
hmm okay, tis inderdaad nog geen halve cm die er nog tussen zit, maar wel zichtbaar 2 a 3 mm, en gelukkig maar, anders kon ik weer een nieuwe bestellen...quote:Op zondag 18 juni 2006 16:53 schreef LedZep het volgende:
Als het goed is wordt de post zondagmiddag wel verstuurd. Afijn, de 140 gelijk dicht? Zijn de handvatten wel helemaal tegen elkaar? Meeste denken dat het wel klaar is als ie bijna dicht is. Maar de laatste paar milimeter zijn de allermoeilijkste he?
Nou ja, indien je ze echt helemaal dicht krijgt, respect
Ik zal ze morgen wel eens even dichtknijpenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:09 schreef LedZep het volgende:
Er zijn mensen die maanden hebben moeten trainen omdat ze die laatste millimeter (of halve millimeter zelfs) niet konden pakken. Veel succes!
Foto's reeds eerder gepost:quote:Op zondag 18 juni 2006 15:17 schreef Gio het volgende:
[..]
Ik zal ten eerste eens kijken of je niet te weinig eet of te veel traint. Ten tweede weet ik niet hoe je momenteel met je spiermassa/vetpercentage zit, maar 1 aug is wel erg korte planning (tenzij je nauwlijks iets hoeft weg te trainen).
leuk, ik kan een straatsteen 82sec in m'n hand houden voor ie eruitglipt, ben benieuwd naar die 140quote:Op zondag 18 juni 2006 16:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
altijd, zolang het maar gezellig is
Maareh, die dingen zijn dus zaterdagochtend verstuurd, en ik zou niet zeker weten of ze er dan maandag zijn ivm weekend enzo... Maar geef maar een gil als ze er zijn, die 140 van mij kan ik btw aardig dicht geknepen houden (links 6 secs, met rechts 8 oid), maar moet eigenlijk nog eens op die site kijken voor oefeningen. Maar tis mooi spul, dat zeg ik![]()
Ik zal binnenkort echt een pics van mezelf posten, dan bedenkt hij zich nog wel dat ie moet afvallen!quote:Op zondag 18 juni 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Waarom moet DAAR in godsnaam nog 2 kilo vanaf?
Omdat ik met een f*cking beachboy uiterlijk op vakantie wil, dat is dus een sixpack die duidelijk zichtbaar is, en niet alleen wanneer ik mijn uiterste best doe voor de cameraquote:Op zondag 18 juni 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Waarom moet DAAR in godsnaam nog 2 kilo vanaf?
Oud worden is zo overrated.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Devlinsect het volgende:
Zit hier een workoutvideo te kijken van Cottrell Porter om nieuwe ideeën en adviezen krijgen.
Wat me opvalt en hij zegt het ook:
Squatten is niets voor hem. Te veel belasing op de knieën en wervelschijven. Zijn beenworkout bestaat uit:
Beginnen met een machine (zittend, waar je de benen omhoog schopt, naam ff kwijt) voor de warming up. Maakt wel drie sets voor het zware gedeelte. Dan de legpress (hij draagt geen kneewraps btw) van setjes tussen 20 en 60 (!). Voorafgaand een lichte opwarmset.
Dan twee machines om de hamstrings aan te pakken (zittend, benen naar beneden duwen en één liggend, you might catch the picta). Wat een beest.
Dus voor de mensen hier die squaten: andere manieren zijn er ook en te zien in de video heeft ie benen waar je 'U' tegen zegt.
Nog een keer het grote voordeel: je spaart je rug en je knieën. Is het niet nu, dan wel over 20 jaar
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Devlinsect het volgende:
Zit hier een workoutvideo te kijken van Cottrell Porter om nieuwe ideeën en adviezen krijgen.
Squatten is niets voor hem. Te veel belasing op de knieën en wervelschijven. Zijn beenworkout bestaat uit:
Beginnen met een machine (zittend, waar je de benen omhoog schopt, naam ff kwijt) voor de warming up. Maakt wel drie sets voor het zware gedeelte. Dan de legpress (hij draagt geen kneewraps btw) van setjes tussen 20 en 60 (!). Voorafgaand een lichte opwarmset.
Dan twee machines om de hamstrings aan te pakken (zittend, benen naar beneden duwen en één liggend, you might catch the picta). Wat een beest.
Dus voor de mensen hier die squaten: andere manieren zijn er ook en te zien in de video heeft ie benen waar je 'U' tegen zegt.
Nog een keer het grote voordeel: je spaart je rug en je knieën. Is het niet nu, dan wel over 20 jaar
Ja echt hequote:
Geintje man ik bedoel maar te zeggen dat dat verhaal kul is.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Ik bedoel, ik ben nu jong, ik wil er nu goed uit zien. Fuck dat ouder worden, als je ouder bent heb je toch weer andere beperkingen waardoor je geen fuck aan je goede knieën, rug en hersencellen hebt![]()
Nou ik meen het welquote:Op zondag 18 juni 2006 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Geintje man ik bedoel maar te zeggen dat dat verhaal kul is.
Sporten is toch ook gezond zijn vind ik.
En gezond zijn is vaak goed als je oud wil worden.
de enige x dat ik ooit last heb gehad met trainen van mijn knieën was na de leg extension, was toen pas begonnen met fitness/BB/ijzervreten (heb paar x gehad dat het er zo inschoot en mijn hele benen training kon afsluiten), daarom alleen zou ik die oefening niet meer doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Devlinsect het volgende:
Ik doe hem vaak als laatste oefening, vind het wel leukker ff alles wat er nog in zit uitpersen.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef LedZep het volgende:
Leg extension - is - een - waardeloze - kutoefening
Ik heb gisteren me record verbroken, maar als ik 10 keer per jaar alcohol drink is het veel.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:10 schreef Sloper het volgende:
Drinken jullie ook consequent teveel bier op zaterdag?![]()
Het gaat bij mij altijd per ongelukquote:Op zondag 18 juni 2006 23:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren me record verbroken, maar als ik 10 keer per jaar alcohol drink is het veel.
verklaar u nader aub....quote:Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef LedZep het volgende:
Leg extension - is - een - waardeloze - kutoefening
Is dat zo? Misschien qua kracht, maar niet qua massa toch?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:
Van isolatie-oefeningen groei je 2x zo langzaam als van compounds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |