Gerechtigheid voor de benentrainers...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:08 schreef LedZep het volgende:
Wat bodybuilding heb ik weinig te melden behalve dat ik toch behoorlijk blij met mezelf ben, als ik zo die schrale lichaampjes van leeftijdsgenoten zie.
Ga er maar niet vanuit, ik weeg maar 68kg en fitness sinds 1 jaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef LedZep het volgende:
Het zal me niks verbazen als jij groter ben dan ik.
zoals ik al zei een paar topics terug, het is hier geen afslankingsforum dat om kilo's draait, als je je te pleuris zweet met die trui aan moet je OFC massa's water drinken -zoals ik een paar topics terug al heb aangehaald- ik wou die jonge gewoon nog een tip geven voor zijn vetafslankingskuurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:18 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er een mooie gladde huid van en zweet afvalstoffen uit.
Maar ik vind dit geen topic voor in de BBthread.
Ohw...degene die het voorstelde meent dat je ermee kan afvallen?
Tja....ieder gewicht dat je kwijtreaakt kun je afvallen noemen.....vet, water, spieren.....hersenweefsel.
LZ is een powerlifter achtig iets. Die zijn toch allemaal dik en lelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:30 schreef Life het volgende:
Ik ga echt een minderwaardigheidscomplex krijgen als LedZep foto's gaat posten
Toch houden we van je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
Ik ben niet gespierd, niet sterk en niet dik. Kut man, ik ben eigenlijk helemaal niets![]()
Ik vind het ook niks deze warmte, maar ik had net me record met romanian deadlift. 140 kg 8 x normaal kom ik nooit boven de 120 uit omdat ik last van me rug krijgquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:17 schreef McGilles het volgende:
Net terug van trainen, ging matig, met deze temperaturen ben ik niet echt gemotiveerd![]()
Hopelijk binnenkort weer temperaturen rond de 20graden, dan ben ik op mijn top![]()
Achja, ik probeer me er doorheen te slaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BertV het volgende:
Veel water drinken is echt niet goed
ivosnivo, ik wist niet dat jij groeiachterstand had? lol
zoals ik zei, vanaf 6L per dag maanden aan een stuk is niet meer gezond (afhangend van je gewicht, en heel je systeem ofc)quote:
ja man zo'n mensen zijn irriterend, 'k krijg er 't vliegend schijt vanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef LedZep het volgende:
Tering wat heb ik een hekel aan dat soort popi-jopie-lifestyle topics
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Achja, ik probeer me er doorheen te slaan.
LOL, de BB-knokploeg maakt entreequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BertV het volgende:
Veel water drinken is echt niet goed
ivosnivo, ik wist niet dat jij groeiachterstand had? lol
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef BertV het volgende:
"zolang je borst maar verder uitsteekt dan je buik" hoorde ik laatst.
Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te jankenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:46 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.
Van grootte van dingen gesproken......is het normaal dat sommige mannen echt zichtbare schouderspieren krijgen van sets met 3kg dumbbells?
En dat ze vrij grote biceps hebben en dan toch maar bezig zijn met 8kg per arm?
Ik heb nou al een paar keer redelijk gespierde mensen met zulke rammelaars zijn heffen en ze maken echt 3 sets van ong. 12 en gaan tot failure.
Of ik krijg waanvoorstellingen of ik weet niet waar het spierweefsel bij mij blijft.
Aan de andere kant zag ik onlangs een licht gespierd iemand bijna jongleren met de 30kg dumbbells en bijna aan het cardio'en met een 250kg legpress.
Lichamen zijn mysterieuze dingen...
Mogûh!quote:
Misschien had ie zijn schouders al 2 maanden niet getraind door een blesure. En was ie blij met zijn setje van 4 kg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 04:14 schreef J-Will het volgende:
jup, ik trainde laatst ook naast een kerel die mijn lichaam keer 5 had. Deed side-raises met 4 kg dumbells. Ik denk: die warmt op. Maar na 4 setjes legt hij die dingen moe en zichtbaar voldaan weg. Volgens mij is het om een training 'af te werken' ofzo.
Mwehehe inderdaad:quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te janken![]()
Toch zal je niet gauw een vrouw zien die zoveel gewicht pakt dat de oefening slecht uitgevoerd wordt. De meesten trainen veel te licht. Er loopt een enkele vrouw die 90kg bankdrukt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Spacehamster het volgende:
De meeste jongemannen bij de gym waar ik kom vermoeien zich niet zo.
Ze doen wat oefeningetjes en rusten dan een half uur uit met hun gezicht op "Oh, wat heb ik het zwaar!" en dan doen ze hun haar ff goed in de spiegels.
Ze zijn heus wel goed uitgerust maar bijna 50% van dat soort tilt niet zwaarder dan dat ik, klein vrouwtje, doe.
En dat hun er wel gespierd uitzien en ik niet vind ik NIET eerlijk!
Hij heeft zich vast kapot-gesquatquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Sloper het volgende:
Jongens, ik begin me een beetje ongerust te maken, Ledzep heeft al bijna een hele dag niet gepost. Hebben we een vermissing?![]()
![]()
Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de restquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:02 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Mwehehe inderdaad:
vorige week maakte zo'n gast echt een halve draai met zijn arm (vanuit de schouder) om die barbell maar omhoog te krijgen, met een barbell van 40 kg, zag er heel kansloos uit..deed verder ook alleen maar biceps. En maar denken dat je de man bent![]()
Ik kom meestal niet verder dan 20 kg barbell, maar dat is waarschijnlijk doordat ik al helemaal dood ben door de rugtraining (chinnen etc).
Met míjn techniek is anders niets mis hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de rest
Als de techniek eenmaal perfect is kun je altijd zwaarder gaan trainen, misschien even iemand vragen om te spotten voor de zekerheid.
Ik vind het wel netjes hoor! Zo zie ik er zelf ook ongeveer uit. (al ben ik dan 82kg bij 1.95m) Ik zal perhaps ook komende week foto's posten, ff kijken hoe het uitkomt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ben nu 1,5 jaar lid van de sportschool, maar ik heb een halfjaar geen bovenlijf kunnen trainen door een dikke polsblessure.
Foto's
props: 1.95m @ 78 kilo (ik schat zo'n 11% BF)
Doel: Breder worden dan de gemiddelde Nederland, maar niet te breed (beachboy dus)![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |