..... over de hele dag.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:36 schreef Omkron het volgende:
Dus als je gewoon gezond bent, dan kun je gewoon lekke 6 litertjes zuipen.. proost!
Gatverdamme slet.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef Sander170 het volgende:
Veel energydrinks drinken met dit weer![]()
RedBull, Golden Power![]()
Als je al last krijgt van melk dan heb je vast geen afweersysteem oid.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:59 schreef releaze het volgende:
[..]
Alleen (een gedeelte van de) noordeuropeanen en een paar stammen onder de sahara kunnen melk verdragen op volwassen leeftijd. We hebben in zekere mate een tolerantie ontwikkeld, maar het is niet per definitie gezond voor de mens. Veel mensen hebben een lichte vorm van intolerantie, waardoor ze hun lichaam toch "vergiftigen", waardoor ze bijvoorbeeld last kunnen krijgen van overgevoeligheid, overgewicht, ziektes, etc.
Aha!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je al last krijgt van melk dan heb je vast geen afweersysteem oid.
Wat is dat voor een vreemde opmerking?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je al last krijgt van melk dan heb je vast geen afweersysteem oid.
daar moet ik dan weer even tegenin gaan. Mijn oma hield ook veel vocht vast achter haar longen, als gevolg van slecht werkende nieren en hartfalen, en mocht toch echt maximaal 1 liter vocht per dag tot zich nemen toen ze een poos heel ziek was van dat vocht...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
teveel water zorgt er alleen voor dat je ontzilt (te weinig zout) de cup a soup lost dat wel op.
Vocht bij je longen heeft volgens mij geen reet te maken met te veel drinken.
Hoe dan ook, sterkte voor je pa.
Sorry, zag een hoop moeilijke termen en dan haak ik afquote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh irule het is geen medicijnenuittreksel hierboven, het is gewoon een zelfgeschreven uitwerking voor mijn opleiding tot IC-verpleegkundige.
en het ligt aan de oorzaak van de decompensatie of hij weer "gewoon mag drinken"
Er zijn namelijk verschillende oorzaken waardoor iemand longoedeem kan krijgen: namelijk:
--- knip, hier stond nog veel meer tekst--
Hartklepafwijkingen
Deze kunnen aangeboren zijn, maar soms ontstaan ze ook pas later. Oorzaken kunnen zijn:
-Verkalking van de kleppen
-Ernstige hartvergroting
-Endocarditis (ontsteking van de binnenste weefsel laag van het hart, welke de hartholten en de kleppen bekleedt.)
Er zijn twee soorten klepafwijkingen:
-Onvoldoende sluiten. (insufficiëntie)
-Onvoldoende opengaan door verstijving (stenose)
en ja ik heb ook ervaring zoals je wel leest![]()
Het onderzoek is voor zover ik weet letterlijk gegaan zoals jij beschrijft.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:Knip - lang verhaal -
Dat hoor je vaker: mensen denken dat ze maagpijn voelen, maar in feite is het hun hart.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef R0ADKILL het volgende:
Achteraf (ja achteraf is het makkelijk) was er wel een duidelijke waarschuwing. Pa had al weken last van erge pijn door maagzuur. Medicatie hiervoor hielp niet Het lijkt niet onwaarschijnlijk dat die gewoon z'n tikkertje was die problemen gaf.
Bij mjin pa was het precies andersom. Ze dachten dat hij last had van zijn hart (kreeg o.a. pilletje onder zijn tong) terwijl hij juist last had van maagzuur. Heeft erg lang geduurd voordat ze daar achter waren. Nadeel is dat je dan ook nog eens op vakantie bent en de artsen slecht Engels spreken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker: mensen denken dat ze maagpijn voelen, maar in feite is het hun hart.
![]()
Nee ik bedoel te zeggen dat je een mietje bent als je er niet tegen ken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:53 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Aha!
Dus je ziet nu wel in dat melk slecht voor je is en door je afweersysteem moet worden geneutraliseerd.
Precies!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel te zeggen dat je een mietje bent als je er niet tegen ken.
Sletquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel te zeggen dat je een mietje bent als je er niet tegen ken.
Hoezo fout?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jezus, wat een mongolen fout.
6 Liter is echt veel trouwens.
Sterkte met je vader!
Dan is 6 liter alsnog behoorlijk veel vind ik zelf !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoezo fout?
Als je veel aan het sporten bent op een dag (of bijvoorbeeld intensief werken), dan zweet je veel meer en verlies je dus veel meer vocht. Dan is het niet zo gek als je 6 liter drinkt. En zeker als het weer dan al niet meezit.
Of ben ik nou gek geworden..
Ik word ook helemaal ziek van die warmte. Je blijft maar zuipen, en zeiken ho maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoezo fout?
Als je veel aan het sporten bent op een dag (of bijvoorbeeld intensief werken), dan zweet je veel meer en verlies je dus veel meer vocht. Dan is het niet zo gek als je 6 liter drinkt. En zeker als het weer dan al niet meezit.
Of ben ik nou gek geworden..
Ben jij diegene die in je icoontje staatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal ziek van die warmte. Je blijft maar zuipen, en zeiken ho maar
Ja, voor iemand die niet zo actief is op een dag is het zeker (te)veel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan is 6 liter alsnog behoorlijk veel vind ik zelf !
Of het moet een professionele sporten zijn !
Wat doet hij voor sport dan + werk![]()
Helemaal mee eens, het is zowieso teveel !quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, voor iemand die niet zo actief is op een dag is het zeker (te)veel.
Maar het ging er even om dat 6 liter sowieso teveel zou zijn en dat het onzin zou zijn dat als je actiever bent je meer moet drinken.
6 liter vind ik ook veel voor op gewone dagen. maar op dagen dat ik echt actief ben kom ik wel aardig in de buurt. Ik drink sowieso veel, en met deze warmte nog meer. En ik ben geen professionele sporter.
Als ik niet een beetje oplet zou ik zo 6 liter drinken (met dit weer, of als ik moet werken of sporten)
Hoezo? Ja foto van een jaar geleden ofzo, ben je me buurman?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ben jij diegene die in je icoontje staat![]()
Nee ik woon 1 blok verderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoezo? Ja foto van een jaar geleden ofzo, ben je me buurman?
Nou, dat toont dan meteen aan dat je van veel melk drinken groeiachterstand oploopt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:05 schreef ivosnivo het volgende:
Hoezo? Ja foto van een jaar geleden ofzo, ben je me buurman?
Mee eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, dat toont dan meteen aan dat je van veel melk drinken groeiachterstand oploopt.
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:53 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, dat toont dan meteen aan dat je van veel melk drinken groeiachterstand oploopt.
![]()
Dat heb ik nou met koffiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef LedZep het volgende:
Bitch op hoeren, ik zuip alleen al aan melk 2L + een shitload aan water + andere dranken en ik voel me zo fris als een hoentje. Daarnaast ken ik diverse mensen met extremer (melk)drink gedrag dan jullie je kunnen voorstellen en daar is niets mis mee.
Melkhatersw
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef Tommy__ het volgende:
ow en dit moest ik nog even kwijt..
WAT EEN HOEREDISCUSSIE
man je vergelijkt appelen met peren, okok 't is al goed, drink geen water of geen melk meer, het maakt je veel gezonder, dan komen er zéker geen mineralen of essenciele voedingsmiddelen binnen waardoor je 10x zo lang leeft![]()
waar hou ik me toch in godsnaam mee bezig
Ja het is schitterend, er zijn bijna mensen doodgegaan na veel water drinken en dus is het niet gezondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:20 schreef Mr.J het volgende:
Heb ik een leuke discussie gemist? Ga me even inlezen zo na de afwas en kom dan terug om even wat onzin van tafel te vegen.
Je vader moet ook slikken, niet het water proberen in te ademen. Opgelost dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:36 schreef R0ADKILL het volgende:
Een tijdje terug heb ik dit topic aangemaakt
Scheld hier op dat kuddevolk met waterflessen
Achteraf heel eng gezien mijn ervaring hier benenden
Ik dacht al dat veel water drinken nooit goed kon zijn.
M'n Pa drinkt 's morgens een paar glazen melk en overdag een paar glazen water en wat cup-a-soup. (puur zout en erg slecht)
's avonds lust ie ook nog wel eens een potje bier. Alles bij elkaar 5 a 6 liter
Maargoed volgens het "kuddevolk" moet je veel drinken
Van de week stopte zijn longen door het vele vocht en daardoor stopte ook zijn hart.
Hij is bijna gestikt in zijn eigen vocht en heeft absoluut schade aan zijn hart opgelopen.
Het is dat de dokter er snel bij was op de motor
Nu ligt hij in het ziekenhuis om te herstellen maar het komt nooit meer echt goed.
Ondanks de warmte krijgt hij geen druppel meer dan 2 liter vocht per dag.
Ten eerste voor zijn longen en ook omdat zijn hart de kracht niet heeft om veel water weg te werken.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zijn die niet weten dat je veel drinken niet moet overdrijven.
5 met dit weer en een liter melk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja het is schitterend, er zijn bijna mensen doodgegaan na veel water drinken en dus is het niet gezond. Ik zou maar gauw stoppen met die 4L water MrJ!
Jongens, massaal maar 2 ltr drinken en dan daarna de TS aanklagen omdat we allemaal uitgedroogd zijn opgenomen in het ziekenhuis! Voor de middag is er al 2ltr doorheenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
5 met dit weer en een liter melk.
Denk dat ik morgen niet meer wakker word en verzopen ben door al dat vocht in mijn longen (?).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |