paar glazen melk = +/- 0.5 liter melkquote:M'n Pa drinkt 's morgens een paar glazen melk en overdag een paar glazen water en wat cup-a-soup. (puur zout en erg slecht)
's avonds lust ie ook nog wel eens een potje bier. Alles bij elkaar 5 a 6 liter
Aanbevolen hoeveelheid is 2 liter. Meer dan 2 liter kan geen kwaad tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus dan mag je maar 2liter / 30 cl = 6.6 flessen bier drinken?
Dat is ook een belangrijke factor inderdaad. 6 liter of meer is echter zo'n grote hoeveelheid dat het bijna altijd schadelijk is.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan best 6 liter water drinken op een dag als het maar in verhouding staat met wat je doed op een dag. Sta je de hele dag in de zon te schilderen dan moet je goed drinken en is 6 liter niet gek.
Maar als je je de hele dag niet inspant dan kan 6 liter te veel zijn.
Ga je nooit naar de WC als je bier drinkt?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus dan mag je maar 2liter / 30 cl = 6.6 flessen bier drinken?
Lees eerst een wat er staatquote:paar glazen melk = +/- 0.5 liter melk
paar glazen water = laten we het houden op 1 liter
cup-a-soup = 0,2 liter water
Laten we zeggen 2 liter water bij elkaar.. dan is 3-4 liter bier misschien wel het probleem en niet het water direct.
Dank jequote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Conflict het volgende:
Ik denk dat het beter is om wat teveel te drinken dan structureel te weinig.
Zoveel drinken is ook niet goed. Vijfduizend sinaasappels per dag eten is ook ongezond.
Sterkte met je pa, ik hoop dat hij er weer bovenop komt.
En hoe zou dat moeten komen door het water? Leg dat eens goed uit.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:49 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Lees eerst een wat er staat
Zijn longen en hart zijn slecht nu en z'n lever is gezond
Volgens mij bedoelt hij dat hij al genoeg water op had en daarna nog bier.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:49 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen anders had ik niet mijn lijstje kunnen maken en er staat nergens in je bericht dat zijn lever goed is.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:49 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik ben geen artsquote:Op zondag 11 juni 2006 17:50 schreef wonko het volgende:
[..]
En hoe zou dat moeten komen door het water? Leg dat eens goed uit.
Hoefde gij van waoter niet te pissen?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
Ga je nooit naar de WC als je bier drinkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |