Appels met peren vergelijken maar goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef LedZep het volgende:
Wat is er mis met AAS icm trainen?
Oke als je naar 4% wil zeg ik ja, maar verder vind ik stackers zware onzin.
Definieer hulpmiddelenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het appels met appels vergelijken. Hulpmiddelen zijn hulpmiddelen. En hulpmiddelen sucken bigtime.
Dingen die mensen nemen omdat ze te lui zijn hun aars van de bank af te halen en wat te gaan doenquote:
Goh vertelquote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef chawa_goochem het volgende:
Wisten jullie dat je van AAS een onwijs klein piemeltje krijgt en waarschijnlijk nooit kinderen zal kunnen verwekken?
Nee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Mr.J het volgende:
Is dan je voeding afstemmen op hetgeen je lichaam nodig heeft ook een hulpmiddel?
Zo nee, eiwitpoeder wel?
Zo nee, welke supplementen dan wel precies?
Waarom niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee.
Nee, maar dat heb je in principe niet nodig.
Creatine
Geen idee of je vriendin zwanger is, maar ze moest bijna janken toen ik haar laatst neukte. Zo groot was ze niet gewent zei ze.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef chawa_goochem het volgende:
Wisten jullie dat je van AAS een onwijs klein piemeltje krijgt en waarschijnlijk nooit kinderen zal kunnen verwekken?
Omdat veel vreten gewoon noodzakelijk is.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom niet? En jij vind whey en dextrose pwo overbodig?
Maar 1kg biefstuk eten om dezelfde hoeveelheid crea binnen te krijgen is dan geen hulpmiddel?
Als je weer met AAS stopt, sukkel. Dan schrompelt de hele zooi omdat je lichaam minder (eigen) testosteron aanmaakt. Je kunt er ook onvruchtbaar van worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen idee of je vriendin zwanger is, maar ze moest bijna janken toen ik haar laatst neukte. Zo groot was ze niet gewent zei ze.![]()
Dat is juist het probleem, je ziet sommigen al na 6 maanden trainen gebruiken. Daardoor krijgt het ook een slechte naam.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef LedZep het volgende:
Oh ik heb in principe niks tegen AAS, maar, niet ten nadele van MrJ, ik vind het een beetje raar om ze te gebruiken als je nog LANG niet aan je fysieke limiet zit (als je daar ooit al aan komt).
Het was meer bedoeld als voorbeeldquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef LedZep het volgende:
Niemand zit na 4 jaar trainen aan zijn plafond.
Oke, dan snappen we elkaar welquote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als voorbeeld![]()
Eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Omdat veel vreten gewoon noodzakelijk is.
Omdat je veel eiwitten nodig hebt, though die kan je prima uit gewone voeding halen (ja ook die 300gr van jou). PWO is handig, niet per se bewezen noodzakelijk, though voor een pwo heb je imo evenmin whey-shakes nodig.
Je zegt het zelf al, je kan net zo goed een kilo biefstuk wegwerken. Mijn punt is dat 99% vd supplementen overbodig en geldrovend zijn, want uit gewone voeding valt vrijwel alles te halen (muv vitamines en mineralen)
Helemaal mee eens. Eerst maar eens wat jaren trainen en goed eten.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef LedZep het volgende:
Oh ik heb in principe niks tegen AAS, maar, niet ten nadele van MrJ, ik vind het een beetje raar om ze te gebruiken als je nog LANG niet aan je fysieke limiet zit (als je daar ooit al aan komt).
Meid toch.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Als je weer met AAS stopt, sukkel. Dan schrompelt de hele zooi omdat je lichaam minder (eigen) testosteron aanmaakt. Je kunt er ook onvruchtbaar van worden.
Ja he.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Die AAS discussie hebben we toch al 15 topics niet gehad
Hammer curls voor je tricepsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij was dat in deeltje 11 toen ik nog niet postte maar wel meelas. Del_Toro
Ik heb nog nooit stackers genomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef Tommy__ het volgende:
daar heeft ivo wel ervaring mee denk ik..
hoe zit het trouwens, ivo, om die stackers voor een avond ofzo te nemen?
Dat was toch een kloon van jou of niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij was dat in deeltje 11 toen ik nog niet postte maar wel meelas. Del_Toro
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..quote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dingen die mensen nemen omdat ze te lui zijn hun aars van de bank af te halen en wat te gaan doen.
Bij afvallen is het net als bij spieropbouw. Geen tijd? Geen zin? Niet na een maandje hardlopen stoppen omdat je geen resultaat ziet. 5 uur per dag cardio? Beter 3 maal per week een half uur hardlopen en volhouden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..
Mja, ik stop er niet mee omdat ik geen resultaat zie, ik wil gewoon dat het op tijd gebeurt in verband met zomer en strand enzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:13 schreef BertV het volgende:
[..]
Bij afvallen is het net als bij spieropbouw. Geen tijd? Geen zin? Niet na een maandje hardlopen stoppen omdat je geen resultaat ziet. 5 uur per dag cardio? Beter 3 maal per week een half uur hardlopen en volhouden.![]()
Je bent gewoon ordinair te laat begonnen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:43 schreef synthesix het volgende:
[..]
Mja, ik stop er niet mee omdat ik geen resultaat zie, ik wil gewoon dat het op tijd gebeurt in verband met zomer en strand enzo![]()
![]()
Bingoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef BertV het volgende:
[..]
Je bent gewoon ordinair te laat begonnen...![]()
hej ik heb nog een tip, draag een lekkere sweater voor te gaan trainen/cardiotoestanden, lekker met dit weerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ik wil geen stackers gebruiken omdat ik lui ben, maar omdat het zo'n beetje niet te doen is hard genoeg af te vallen met cardio alleen, en ik bovendien geen tijd heb, om 5 uur per dag aan cardio te doen, en me aan een eetschema te houden, en m'n ma bovendien toch al dat eten dat ik dan nodig heb wil kopen..
Om hard te lopen heb je geen sportschool nodig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef synthesix het volgende:
[..]
Bingo![]()
Maarja, twas zo moeilijk om een goede sportschool te vinden.![]()
Ik ben blij dat je je zo goed ingelezen hebt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Meid toch.
Maar goed, na je kuur ga je nog voordat de steroiden uit je lichaam verdwenen zijn aan de SERMs, die de neg. feedback richting je hypothalumus weghalen waardoor je HPTA (GnRH --> LH/FSH --> test.) weer 'online' komt.
De hele zooi verschrompeld niet. Althans, niet je lul zelf, die wordt volgens mij zelfs iets groter door AAS gebruik (gok op de verhoogde IGF spiegels). Testikels kunnen wel tijdelijk krimpen vanwege het feit dat je geen LH meer krijgen om test. aan te maken. Dat is echter tijdens of je na je kuur makkelijk te ondervangen met HCG wat je lichaam voor LH aan zal zien.
Onvruchtbaar worden van AAS? Joh, vandaar dat er zat top bb'ers zijn met kinderen.Zal niet ontkennen dat extreem gebruik van AAS invloed kan hebben op je vruchtbaarheid, maar voor de 'normale' gebruiker is dit niet aan de orde.
Sukkel.
Ik gok zo dat Mr.J een stuk meer verstand ervan heeft dan jou, dus no offense, maar ik zou de discussie maar stoppen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:42 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je zo goed ingelezen hebt!
Het is voor jou trouwens Mevrouw Sukkel.![]()
Maar wat is echt het nut?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
hej ik heb nog een tip, draag een lekkere sweater voor te gaan trainen/cardiotoestanden, lekker met dit weerje zweet je kapot, maar, dat doe je zonder sweater toch ook al
en als je dan toch zweet, doe het dan ineens goed
(vergeet wel geen handdoek(ken))
Ik denk dat je mij dan kan opvegen! Ik zweet me normaal altijd al de pleuris!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef synthesix het volgende:
[..]
Maar wat is echt het nut?
Dat je een harstilstand krijgt ofzoWordt je hard van
![]()
Nee, je krijgt er een mooie gladde huid van en zweet afvalstoffen uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef synthesix het volgende:
Maar wat is echt het nut?
Dat je een harstilstand krijgt ofzoWordt je hard van
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |