abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 16:04:52 #251
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38973167
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef Mr.J het volgende:
Wat is er precies mis met oestrogenen?

Oestrogenen zijn anabool en zelfs nog hoger thermogeen dan androgenen. Verder zijn oestrogenen zeer belangrijk voor je cholesterol huishouding.
Is het niet zo dat oestrogeen zorgt voor extra vet opslag (bijvoorbeeld de bekende 'borstjes') en dat het met verhoogde oestrogeen waarden dus ook veel moeilijker is om vet te verbranden?
pi_38973214
Ik vreet liever verzadigde vetten voor een goede cholesterol huishouding
  zondag 18 juni 2006 @ 16:08:15 #253
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38973280
Het is dan toch ook zo dat die vetten zorgen voor een hogere productie van oestrogeen?
pi_38973437
Dat zou ik niet weten. Heb niet zoveel verstand van hormoonhuishouding. Maar verzadigde vetten zijn in ieder geval wel goed voor je. Linkje:

http://www.westonaprice.o(...)hure_nl.html#voeding

En op body&fitness forum (in de voedingssectie, ook stickies) kan je in de posts van Marcus en Espi ook veel informatie vinden.

Btw MrJ, waarom zijn oestrogenen anabool?
  zondag 18 juni 2006 @ 16:19:30 #255
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38973628
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Miguel het volgende:

[..]

Is het niet zo dat oestrogeen zorgt voor extra vet opslag (bijvoorbeeld de bekende 'borstjes') en dat het met verhoogde oestrogeen waarden dus ook veel moeilijker is om vet te verbranden?
Met borstjes bedoel je gyno, en dat heeft te maken met verhoogde aldrosteone spiegels die door oestrogeen verhoogd worden. Indirect heeft oestrogeen er dus invloed op.

Oestrogeen en vetverbranding:
http://www.cuttingedgemuscle.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=14810
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 18 juni 2006 @ 16:25:29 #256
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38973776
Interessante link, thnx
  zondag 18 juni 2006 @ 16:31:47 #257
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_38973973
teeeeeeeeeveeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeee....

ik heb de komende 2 weken erg druk.... dus ik denk dat ik het ijzersmijten op een laag pitje ga gooien.. en eens serieus ga cardioen (met het risico op spierafbraak)
pi_38974247
morgenmiddag weer eens trainen

beetje squate, full en quarter pins, en military press staand, beetje dippe en wat kuiten erbij en nog 1 a 2 nog-nader-te-bepalen-oefeningen.

kheb er zin an
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_38974277
Morgen CoC'en
pi_38974301
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef Dacide het volgende:
teeeeeeeeeveeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeee....

ik heb de komende 2 weken erg druk.... dus ik denk dat ik het ijzersmijten op een laag pitje ga gooien.. en eens serieus ga cardioen (met het risico op spierafbraak)
volgens mij als je je eiwitjes blijft innemen hoef je niets te verliezen hoor. Tenzij je voor echt lange tijd echt heel diep gaat, maar dat gaan zo weinig mensen dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Trouwens, kan je beter hiit doen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_38974332
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:42 schreef LedZep het volgende:
Morgen CoC'en
dat klinkt als een homogroepje voor jongeren
pi_38974356
Is het ook. Jij kwam toch ook?
pi_38974528
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:45 schreef LedZep het volgende:
Is het ook. Jij kwam toch ook?
altijd, zolang het maar gezellig is

Maareh, die dingen zijn dus zaterdagochtend verstuurd, en ik zou niet zeker weten of ze er dan maandag zijn ivm weekend enzo... Maar geef maar een gil als ze er zijn, die 140 van mij kan ik btw aardig dicht geknepen houden (links 6 secs, met rechts 8 oid), maar moet eigenlijk nog eens op die site kijken voor oefeningen. Maar tis mooi spul, dat zeg ik
pi_38974569
Als het goed is wordt de post zondagmiddag wel verstuurd. Afijn, de 140 gelijk dicht? Zijn de handvatten wel helemaal tegen elkaar? Meeste denken dat het wel klaar is als ie bijna dicht is. Maar de laatste paar milimeter zijn de allermoeilijkste he?

Nou ja, indien je ze echt helemaal dicht krijgt, respect
pi_38974623
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef LedZep het volgende:
Dat zou ik niet weten. Heb niet zoveel verstand van hormoonhuishouding. Maar verzadigde vetten zijn in ieder geval wel goed voor je. Linkje:

http://www.westonaprice.o(...)hure_nl.html#voeding

En op body&fitness forum (in de voedingssectie, ook stickies) kan je in de posts van Marcus en Espi ook veel informatie vinden.

Btw MrJ, waarom zijn oestrogenen anabool?
Ik moet zeggen dat ik je bron maar kut vind, 't zijn allemaal van die referentieloze aannames. Zoals deze:
quote:
Mythe: Om hartziekte te kunnen vermijden zouden we margarine moeten gebruiken inplaats van boter.

Waarheid: Margarine-eters hebben twee maal zo veel hartinfarcten dan boter-eters. (Nutrition Week 3/22/91 21:12)
Dat zegt natuurlijk niks he, iemand die hypercholesterolemie heeft, zal sowieso zoveel vetarme producten eten, in tegenstelling tot een een rasecto, die alles waar veel vet in zit eet, en dus ook boter, en toch een lager cholesterolgehalte zal hebben.

Dit is een beetje als zeggen, Europeanen zijn gemiddeld langer dan Aziaten.
Aziaten eten veel rijst, Europeanen eten veel aardappelen.
Ergo: Van aardappelen wordt je langer dan van rijst.
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef ConQuestador het volgende:
grmf, ik baal weer ff

Ik ben nu al tijden aan het cutten, en ik ben misschien maar 1% gedaald. Ik vreet dus gewoon weinig, ik doe al 4 weken aan HIIT (fucking zwaar), maar het schiet gewoon niet op.
En vervolgens komt een vriend van me die 1,5 jaar geleden nog 70 kg woog, en nu 85, dat ie ook weer wat vet wil verliezen, meneer drinkt 2 weken koffie en thee zonder suiker, en is meteen al 2 kilo kwijt, klote Ectomorphen

(ik zit er nu serieus aan te denken aan de stackers te gaan, aangezien ik nog voor 1 aug. een 6pack wil hebben die goed zichtbaar is, dus niet alleen wanneer ik heel veel moeite doe om alle spieren in de buik aan te spannen)
Same here. Het is echt frustrerend, ook al wil je er nog zoveel voor doen, het is praktisch onmogelijk. Bovendien zuigt het echt dikke anus om met je dikke pens over strand/recreatieplas/zwembad te lopen, terwijl al je vrienden, onder het genot van een zak chips, mager aan het wezen zijn.
Maarja, ik heb m'n keuze gemaakt, ik ga toch maar meneertje ephedra tot me nemen...
pi_38974667
Als je meer links wilt (met wetenschappelijke onderbouwing) kan ik die vanavond wel even verzamelen. Kwam deze toevallig tegen zonet en imo geeft het wel een goed overzicht (ook al staan er weinig bronnen bij).
pi_38974767
Overigens gaat je vergelijking ook niet echt op, want er zijn geen directe links tussen lengte en aardappelen/rijst eten. Wel tussen hart- en vaatziekten en vetconsumptie (en die wordt vaak verkeerd geinterpreteerd)
  zondag 18 juni 2006 @ 17:03:01 #268
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_38974773
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

volgens mij als je je eiwitjes blijft innemen hoef je niets te verliezen hoor. Tenzij je voor echt lange tijd echt heel diep gaat, maar dat gaan zo weinig mensen dat je je daar niet druk om hoeft te maken. Trouwens, kan je beter hiit doen...
Ik blijf er absoluut wel op letten dat ik mijn eiwitjes binnekrijg.. Maar ik kan me voorstellen dat als je 2 weken lang nagenoeg alleen maar cardio gaat doen. Voor mijn part icm met een fles L-Carnitine dat je dan toch wel wat spier wegtraint...

maar op dit moment is het gewoon zo dat ik nog flink wat vet op heb (souveniertje van vroeger toen ik op 13jarige leeftijd nog 90 kilo woog)

ben 1,85 en weeg 84kg... op zich niks mis mee. maar als ik me een stuk droger ga trainen dan kan ik makkelijk een kilootje of 79 wegen... zodoende kan ik dan weer gaan beginnen met massaopbouw,
pi_38974873
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:53 schreef LedZep het volgende:
Als het goed is wordt de post zondagmiddag wel verstuurd. Afijn, de 140 gelijk dicht? Zijn de handvatten wel helemaal tegen elkaar? Meeste denken dat het wel klaar is als ie bijna dicht is. Maar de laatste paar milimeter zijn de allermoeilijkste he?

Nou ja, indien je ze echt helemaal dicht krijgt, respect
hmm okay, tis inderdaad nog geen halve cm die er nog tussen zit, maar wel zichtbaar 2 a 3 mm, en gelukkig maar, anders kon ik weer een nieuwe bestellen...
pi_38974929
Er zijn mensen die maanden hebben moeten trainen omdat ze die laatste millimeter (of halve millimeter zelfs) niet konden pakken. Veel succes!
pi_38975679
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:09 schreef LedZep het volgende:
Er zijn mensen die maanden hebben moeten trainen omdat ze die laatste millimeter (of halve millimeter zelfs) niet konden pakken. Veel succes!
Ik zal ze morgen wel eens even dichtknijpen
  zondag 18 juni 2006 @ 17:47:26 #272
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38975904
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:17 schreef Gio het volgende:

[..]

Ik zal ten eerste eens kijken of je niet te weinig eet of te veel traint. Ten tweede weet ik niet hoe je momenteel met je spiermassa/vetpercentage zit, maar 1 aug is wel erg korte planning (tenzij je nauwlijks iets hoeft weg te trainen).
Foto's reeds eerder gepost:
http://www.xs4all.nl/~conquest/patser2.jpg

Ik hoef echt nog maar zo'n 2 kilootjes eraf, maar het lukt gewoon niet
pi_38975982
Waarom moet DAAR in godsnaam nog 2 kilo vanaf?
pi_38975990
quote:
Op zondag 18 juni 2006 16:51 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

altijd, zolang het maar gezellig is

Maareh, die dingen zijn dus zaterdagochtend verstuurd, en ik zou niet zeker weten of ze er dan maandag zijn ivm weekend enzo... Maar geef maar een gil als ze er zijn, die 140 van mij kan ik btw aardig dicht geknepen houden (links 6 secs, met rechts 8 oid), maar moet eigenlijk nog eens op die site kijken voor oefeningen. Maar tis mooi spul, dat zeg ik
leuk, ik kan een straatsteen 82sec in m'n hand houden voor ie eruitglipt, ben benieuwd naar die 140
balsporten :r
pi_38976276
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Waarom moet DAAR in godsnaam nog 2 kilo vanaf?
Ik zal binnenkort echt een pics van mezelf posten, dan bedenkt hij zich nog wel dat ie moet afvallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')