Dan vind ik dat maar een slecht merk dan! Ik zou het dan geen tweede keer kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:15 schreef yogidrink het volgende:
bij deze dus niet!
Idd, die maatscheppen willen nogal eens diep verstopt zitten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:17 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Schepje zit er altijd wel bij, had dit merk vroeger ook wel eens. Gewoon even goed doorroeren met een lepel
Koop jij maar lekker die dure merken met eenprachtige bus en etiket. I.p.v. de grote zakken voor de die hard gebruikerquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dan vind ik dat maar een slecht merk dan! Ik zou het dan geen tweede keer kopen.
Dat zal ik doen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Koop jij maar lekker die dure merken met eenprachtige bus en etiket. I.p.v. de grote zakken voor de die hard gebruiker
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef yogidrink het volgende:
lol maatschep zat inderdaad ergens onderin
Bij de drogist. Misschien ook sommige supermarkten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:48 schreef obl het volgende:
Waar kan je dextrose kopen?!
XL eieren?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:56 schreef Miguel het volgende:
1liter 0% vet melk: 40 gr
6 XL eieren: 50gr (100gr ei is ong. 14 gr eiwit)
bak kwark: 50 gr
bakje tonijn met flink glas melk: 40gr
zo moeilijk is dat dus niet
Ik heb niet zo veel vestand van eieren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:34 schreef obl het volgende:
Wel erg veel eiwitten dan voor gewone eieren.
Ja, maar dan groterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Supermarkt? Zijn XL eieren niet gewone eieren?
Hoe krijg je het voor mekaar om zoveel eieren in een dag binnen te werken? Kook je ze gewoon?quote:
Dan moet je wel erg veel soja drinken hoor!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Miguel het volgende:
soja melk moet je als man ook niet drinken, geeft een boost aan je oestrogeen productie...
verzadigde vetten eten en zwaar trainenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef Miguel het volgende:
Als je spiermassa wilt winnen is een verhoging van je oestrogeen productie wel het laatste dat je wilt...
Je testosteron-productie wil je daarentegen wel stimuleren
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:08 schreef Miguel het volgende:
maybe you should go tell someone who gives a ####
Wat is er precies mis met oestrogenen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef Miguel het volgende:
Als je spiermassa wilt winnen is een verhoging van je oestrogeen productie wel het laatste dat je wilt...
Je testosteron-productie wil je daarentegen wel stimuleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |