ze bedoelt de lap vlees die over de heupen "hangt", heb ik ook wel maar niet zoals op de foto.. gelukkig maarquote:
Zul je toch echt lager moeten gaan in BF% anders zie je ze toch echt niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ze bedoelt de lap vlees die over de heupen "hangt", heb ik ook wel maar niet zoals op de foto.. gelukkig maar![]()
ja, je kan ze stimuleren door side bents![]()
Vandaag (net zoals elk weekend) niet trainen! Moet wel werken, waar ik nu zit en maandag weer tentamen dus had leren maar! Maandag hoop ik savonds nog te trainen, maar ben bang dat ik dan te moe ben!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:30 schreef ivosnivo het volgende:
Wordt er nog getraind hier? Gisteren weer wezen squaten.
120kg 9x
130kg 7x
140kg 5x
150kg 4x (150 had ik een week geleden nog 1 keer).
Daarna moest ik stoppen want ik moest bijna kotsen. Had vlak voor het trainen warm gegeten
Ik ben pas sinds een maand ofzo weer aan het squaten (met riem om) barbel rows en romanians doe ik ook nog met riem. Deadlift doe ik nu zonder, ga proberen elke maand 1 oefening meer zonder riem te doen. Ik wil fuckin' big wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vandaag (net zoals elk weekend) niet trainen! Moet wel werken, waar ik nu zit en maandag weer tentamen dus had leren maar! Maandag hoop ik savonds nog te trainen, maar ben bang dat ik dan te moe ben!
Nette squat btw! Doe ik je niet na!
Wel grappig!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds een maand ofzo weer aan het squaten (met riem om) barbel rows en romanians doe ik ook nog met riem. Deadlift doe ik nu zonder, ga proberen elke maand 1 oefening meer zonder riem te doen. Ik wil fuckin' big worden![]()
Puber kap nou eens ja !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wel grappig!
Ik doe alles zonder belt, behalve zware deadlifts
Waarom krav maga en muay thai?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
Gisteren getraind (aparte bovenlichaamtraining met vanalles en nog wat), vandaag de hele dag in het gras vd vliegbasis Leeuwarden gelegen, beetje muziek luisteren, bruin worden en stuntvliegtuigjes kijken. Heb 2x last van mijn knie gehad, maar bij het traplopen heb ik in ieder geval geen last meer.
Maandag weer trainen, dan ook krav maga en muay thai (maar dan 's avonds). Heb er zin in!
Klopt. En je kan altijd nog cutten vlak voor de zomer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:50 schreef synthesix het volgende:
Pin je zeker niet vast op mij hoor.
Maar ik denk dat je, als je ecto bent, cardio wel mag overslaan, vet zal, zeker na wat toename van spiermassa geen probleem zijn.
Stalker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef Paars het volgende:
Kom ik eens hier kijken zitten al die DBBers er ook...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef Paars het volgende:
Kom ik eens hier kijken zitten al die DBBers er ook...
Ik zal ten eerste eens kijken of je niet te weinig eet of te veel traint. Ten tweede weet ik niet hoe je momenteel met je spiermassa/vetpercentage zit, maar 1 aug is wel erg korte planning (tenzij je nauwlijks iets hoeft weg te trainen).quote:Op zondag 18 juni 2006 14:59 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ben nu al tijden aan het cutten, en ik ben misschien maar 1% gedaald. Ik vreet dus gewoon weinig, ik doe al 4 weken aan HIIT (fucking zwaar), maar het schiet gewoon niet op.
(ik zit er nu serieus aan te denken aan de stackers te gaan, aangezien ik nog voor 1 aug. een 6pack wil hebben die goed zichtbaar is, dus niet alleen wanneer ik heel veel moeite doe om alle spieren in de buik aan te spannen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |