Ik heb hetzelfde mailtje ontvangen. Niet op ingaan en je centen investeren in eiwit en /of desnoods creatine. Ik ben niet bepaald heilig en ben een keer in een soortgelijk testosteron-iets getrapt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef ConQuestador het volgende:
Ik kreeg zonet een mailtje van body&fitshop, dat ze testosting in de aanbieding hadden. Uit verveling heb ik het reclame mailtje ff gelezen, en eigenlijk klinkt het wel veelbelovend
Meer info: http://www.bodystore.nl/testo_sting/testo_sting.php
Iemand ervaring mee, of een bepaalde mening?
Hoezo? Ik ben 26, bijna 27, en ik ben ook pas sinds een half jaartje echt goed bezig om een goed lichaam op te bouwen. 24 lijkt mij een prima leeftijd om te beginnen. Leer nu goed te trainen, eten, etc, en stel je dan eens voor hoe je eruitziet over een jaar a 2 of 4, mits je constant goed doortraint.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:43 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik ben bijna 24, vrij laat om nu nog eens een perfect lichaam te gaan creeren, maar ach: laten we het erop houden dat ik het licht gezien heb
Grootste nut van slaap is verwerking van je belevenissen. Niet voor niets worden mensen gek als ze >3/4 dagen niet slapen. Je hoofd kan het allemaal niet meer verwerken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat is dan het nu van slaap?
[..]
True, de kwaliteit is van doorslaggevend belang. Maar dat is dus je REM slaap?
Thanks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Grootste nut van slaap is verwerking van je belevenissen. Niet voor niets worden mensen gek als ze >3/4 dagen niet slapen. Je hoofd kan het allemaal niet meer verwerken.
Nou ja, in principe is de hele sleep cycle wel van belang. REM slaap wordt alles verwerkt dus dat is dan wel eht belangrijkste. Afijn, ik raad je aan de volgende link eens te lezen:
http://glenrhodes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=9
Met een beetje pech, gaat dat gevoel niet weg. Al wordt het wel wat minder nu ik bruin begin te wordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef BertV het volgende:
Gaat in vlagen... zoek maar 's naar bigorexia.
Vaak denk ik wat een schriemel, wat weinig resultaat voor zoveel inspanning.
De andere keren denk ik, gaat aardig de goede kant op.
Zoals jullie weten draai in onregelmatige diensten, maar voor het slapen gaan zet ik me wekker. En daarna denk ik even aan de tijd dat ik wakker moet worden. En 75% (ofzo) van de keren word ik 5 min voor me wekker af gaat wakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef LedZep het volgende:
Maar ik ben 's avonds niet moe hoor, zeker niet. 's Morgens nu wel wat, maar dat was ik ook toen ik 8-9 uur sliep. + je moet in een ritme komen natuurlijk. Maar als je lichaam gewent is aan korte nachten, dan ben je binnen!
Geen wekker zetten is idd wel het beste, maar dan moet je wel een perfect ritme hebben en dat had/heb ik (nog) niet. Komt wel though.
"Oh meneer wat doet u nu?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag trouwens weer is uit een werkpantalon gescheurd tijdens het fouilleren
Op zich best relaxed, ze hadden mijn maat niet meer op voorraad. Toen mocht ik naar huisquote:
Ik heb precies hetzelfde, ben altijd een paar minuten voor de wekker wakker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met een beetje pech, gaat dat gevoel niet weg. Al wordt het wel wat minder nu ik bruin begin te worden![]()
[..]
Zoals jullie weten draai in onregelmatige diensten, maar voor het slapen gaan zet ik me wekker. En daarna denk ik even aan de tijd dat ik wakker moet worden. En 75% (ofzo) van de keren word ik 5 min voor me wekker af gaat wakker.
Zeker, ik had vandaag voordat ik had gesport al zeker 20km gefietst (buiten) en toen vandaag 1,5uur puur benen getraind, daarna naar huis gefietst, zo'n 6km, 30min later weer naar de stad 6km en nu net weer terug, geen probleem!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:27 schreef Tommy__ het volgende:
wie was dat hier die eerst 15min fietste voor naar de gym te rijden? Gilles? dat is dan een goeie 6km?
is dit wel te doen na een zware squatdag?
Jezus wat relaxt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:09 schreef Sloper het volgende:
Zo, we gaan eens ff oldskool om 7u beuqen in de gym
Dan gaat het over zo'n 45 graden omhoogtrap exemplaar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:02 schreef J-Will het volgende:
nicelegpressen gaat bij mij lekker laatste tijd! Gisteren enkele setjes gedraaid van 6 * 110. En dat komt van iemand die eerst 80 kg net één keer omhoog kreeg
Klopt, ik moet echt weggejaagd worden bij die apparaten...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:53 schreef DjMark het volgende:
legpress apparaten zijn niet te vergelijken.
wij hebben zo'n 45 en daar druk ik 200kg, en een horizontale daar druk ik 115,
maar mijn squat is bijvoorbeeld maar 90kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |