abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38834290
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef BertV het volgende:
Veel water drinken is echt niet goed

ivosnivo, ik wist niet dat jij groeiachterstand had? lol
LOL, de BB-knokploeg maakt entree
pi_38834370
Goedemorgen Sloper!
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:46:42 #128
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38836974
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef BertV het volgende:
"zolang je borst maar verder uitsteekt dan je buik" hoorde ik laatst.
Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.

Van grootte van dingen gesproken......is het normaal dat sommige mannen echt zichtbare schouderspieren krijgen van sets met 3kg dumbbells?
En dat ze vrij grote biceps hebben en dan toch maar bezig zijn met 8kg per arm?
Ik heb nou al een paar keer redelijk gespierde mensen met zulke rammelaars zijn heffen en ze maken echt 3 sets van ong. 12 en gaan tot failure.
Of ik krijg waanvoorstellingen of ik weet niet waar het spierweefsel bij mij blijft.
Aan de andere kant zag ik onlangs een licht gespierd iemand bijna jongleren met de 30kg dumbbells en bijna aan het cardio'en met een 250kg legpress.
Lichamen zijn mysterieuze dingen...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 04:14:57 #129
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38838089
jup, ik trainde laatst ook naast een kerel die mijn lichaam keer 5 had. Deed side-raises met 4 kg dumbells. Ik denk: die warmt op. Maar na 4 setjes legt hij die dingen moe en zichtbaar voldaan weg. Volgens mij is het om een training 'af te werken' ofzo.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38838627
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:46 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel als je een vrouw bent.

Van grootte van dingen gesproken......is het normaal dat sommige mannen echt zichtbare schouderspieren krijgen van sets met 3kg dumbbells?
En dat ze vrij grote biceps hebben en dan toch maar bezig zijn met 8kg per arm?
Ik heb nou al een paar keer redelijk gespierde mensen met zulke rammelaars zijn heffen en ze maken echt 3 sets van ong. 12 en gaan tot failure.
Of ik krijg waanvoorstellingen of ik weet niet waar het spierweefsel bij mij blijft.
Aan de andere kant zag ik onlangs een licht gespierd iemand bijna jongleren met de 30kg dumbbells en bijna aan het cardio'en met een 250kg legpress.
Lichamen zijn mysterieuze dingen...
Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te janken
pi_38839402
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef LedZep het volgende:
Goedemorgen Sloper!
Mogûh!
Ik slaap echt al 3 dgn kut door die hitte

* Sloper gaat ook ff fototjes maken van de week...
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:35:37 #132
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38839917
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 04:14 schreef J-Will het volgende:
jup, ik trainde laatst ook naast een kerel die mijn lichaam keer 5 had. Deed side-raises met 4 kg dumbells. Ik denk: die warmt op. Maar na 4 setjes legt hij die dingen moe en zichtbaar voldaan weg. Volgens mij is het om een training 'af te werken' ofzo.
Misschien had ie zijn schouders al 2 maanden niet getraind door een blesure. En was ie blij met zijn setje van 4 kg.
ada fare stop stalking me
pi_38840456
Misschien heeft ie de schouders al gepakt met een 10 kg dumbell front raise en is naar de andere kant van de zaal gelopen om een andere oefening te doen. Daarna wilde hij toch side raise setjes maken om opnieuw de schouders aan te pakken.
pi_38845102
msschien appel.

Hoedanook, met deze hitte is niet echt lekker trainen, blegh. Heb geloof ik 3 liter water gedronken in 60 minuten trainen. Laat ik dat maar niet zeggen in dat waterdrink-topic
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_38845310
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Techniek is belangrijker dan gewicht. Hier staan ook wel van die apen te zwaaien met de barbell curls, maar de techniek is echt om te janken
Mwehehe inderdaad:
vorige week maakte zo'n gast echt een halve draai met zijn arm (vanuit de schouder) om die barbell maar omhoog te krijgen, met een barbell van 40 kg, zag er heel kansloos uit..deed verder ook alleen maar biceps. En maar denken dat je de man bent
Ik kom meestal niet verder dan 20 kg barbell, maar dat is waarschijnlijk doordat ik al helemaal dood ben door de rugtraining (chinnen etc).
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:16:33 #136
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38852484
De meeste jongemannen bij de gym waar ik kom vermoeien zich niet zo.
Ze doen wat oefeningetjes en rusten dan een half uur uit met hun gezicht op "Oh, wat heb ik het zwaar!" en dan doen ze hun haar ff goed in de spiegels.
Ze zijn heus wel goed uitgerust maar bijna 50% van dat soort tilt niet zwaarder dan dat ik, klein vrouwtje, doe.
En dat hun er wel gespierd uitzien en ik niet vind ik NIET eerlijk!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_38853362
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef Spacehamster het volgende:
De meeste jongemannen bij de gym waar ik kom vermoeien zich niet zo.
Ze doen wat oefeningetjes en rusten dan een half uur uit met hun gezicht op "Oh, wat heb ik het zwaar!" en dan doen ze hun haar ff goed in de spiegels.
Ze zijn heus wel goed uitgerust maar bijna 50% van dat soort tilt niet zwaarder dan dat ik, klein vrouwtje, doe.
En dat hun er wel gespierd uitzien en ik niet vind ik NIET eerlijk!
Toch zal je niet gauw een vrouw zien die zoveel gewicht pakt dat de oefening slecht uitgevoerd wordt. De meesten trainen veel te licht. Er loopt een enkele vrouw die 90kg bankdrukt.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_38853731
Jongens, ik begin me een beetje ongerust te maken, Ledzep heeft al bijna een hele dag niet gepost. Hebben we een vermissing?
pi_38854062
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef Sloper het volgende:
Jongens, ik begin me een beetje ongerust te maken, Ledzep heeft al bijna een hele dag niet gepost. Hebben we een vermissing?
Hij heeft zich vast kapot-gesquat
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_38854090
Ik ben al een flinke tijd online zoals je hebt kunnen zien misschien. Though er valt weinig te zeggen aangezien ik een korte trainingsbreak heb.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:15:20 #141
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38854419
*Wacht op de fotos*
pi_38854859
Ga jij maar op Jack Bauer geilen, Life
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:33:14 #143
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38854910
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
Ga jij maar op Jack Bauer geilen, Life
Van die kant ben ik nou ook weer niet
pi_38854997
pi_38855559
Als het goed is kan ik morgen in mijn gym gaan squaten, goh nu al, pussy health centre ook. Maar ja, ik zal jullie wat laten weten zodra het gelukt is.
pi_38856378
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:02 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Mwehehe inderdaad:
vorige week maakte zo'n gast echt een halve draai met zijn arm (vanuit de schouder) om die barbell maar omhoog te krijgen, met een barbell van 40 kg, zag er heel kansloos uit..deed verder ook alleen maar biceps. En maar denken dat je de man bent
Ik kom meestal niet verder dan 20 kg barbell, maar dat is waarschijnlijk doordat ik al helemaal dood ben door de rugtraining (chinnen etc).
Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de rest
Als de techniek eenmaal perfect is kun je altijd zwaarder gaan trainen, misschien even iemand vragen om te spotten voor de zekerheid.
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:29:26 #147
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38856581
hmmmmm, om mezelf alvast ff in te dekken: Ik ben nog LANG niet tevreden, maar ik ben allang blij dat ik geen vetpercentage van > 20 meer heb. Na de zomer ga ik maar eens serieus beginnen met BBen en dus ook bulken en dat soort dingen (doe ik dus nog niet).
Ik ben nu 1,5 jaar lid van de sportschool, maar ik heb een halfjaar geen bovenlijf kunnen trainen door een dikke polsblessure.

Ff wat fototjes gemaakt met de webcam, niet erg duidelijk, maar het geeft een goede indicatie van mijn huidige gesteldheid:

props: 1.95m @ 78 kilo (ik schat zo'n 11% BF)
Doel: Breder worden dan de gemiddelde Nederland, maar niet te breed (beachboy dus)
pi_38856677
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Zoals ik al vertelde, niks aantrekken van de rest
Als de techniek eenmaal perfect is kun je altijd zwaarder gaan trainen, misschien even iemand vragen om te spotten voor de zekerheid.
Met míjn techniek is anders niets mis hoor ik gooi mijn rug niet heen en weer bij de biceps curl.
Zoals ik al zei, ik train niet meer zo zwaar omdat het aan het eind van mijn training is en ik gewoon niet meer de energie heb voor zware gewichten. Voorheen, met mijn andere schema, deed ik alles door elkaar en toen had ik wel hogere gewichten.
Boeit me ook niets trouwens. Dat dat ff duidelijk moge zijn.
pi_38856745
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef ConQuestador het volgende:

Ik ben nu 1,5 jaar lid van de sportschool, maar ik heb een halfjaar geen bovenlijf kunnen trainen door een dikke polsblessure.

Foto's

props: 1.95m @ 78 kilo (ik schat zo'n 11% BF)
Doel: Breder worden dan de gemiddelde Nederland, maar niet te breed (beachboy dus)
Ik vind het wel netjes hoor! Zo zie ik er zelf ook ongeveer uit. (al ben ik dan 82kg bij 1.95m) Ik zal perhaps ook komende week foto's posten, ff kijken hoe het uitkomt!
pi_38858031
Reken maar op een vergelijkbaar fysiek bij mij . Armen zijn mss iets voller hier, maar dat stelt ook niets voor. En qua gewicht klopt het ook wel, hier 75kg bij 1.81 ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')