Dat maakt voor photoshop niet veel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
ow, dus kijken of mijn auto 594km/u kan heeft geen zin?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:44 schreef PNG het volgende:
Dimage, kzou het eens opzoeken, tzou me niet eens verbazen als je Cw waarde hoe gek het ook klinkt, slechter is dan van zijn Calibra (mits die echt origineel is, dus geen rare spiegels en bumpers).
Verder is Pks tegen de luchtwrijvingsmuur radicaal. Bv mijne loopt officieel met 150 pk top van 220, teller loopttie 240 idd, heb je nu 250 Pk haal je 250 km/u, en een Porsche Turbo met 480 Pk loopt 300+ nog een beetje, een Veyron met weer het dubbele, 1000 pk loopt 400. Kortom, je hebt meer dan 6 en een half x zoveel Pks nodig om minder dan 2x zo hard te gaan.
Passagier misschien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef Racerat het volgende:
Ik vind alles best, maar ik ga toch echt m'n fototoestel niet tevoorschijn halen als ik 240 rijd.
Of ben ik nou een watje?
![]()
Mja meer voor de downforce. De meeste sportauto's hebben niet per definitie een hele goede drag coefficient omdat ze spoilers e.d. hebben die de auto naar beneden drukken om sneller door bochten te kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Marzocchi het volgende:
Was het bij Porsche niet zo dat de vorm van de auto er niet voornamelijk is om snel te gaan, maar juist om ervoor te zeggen dat die wagens heel goed remmen.
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Ik wil het best geloven, als je versnellingsbak maar een lang genoege eindoverbrenging heeft en je gaat een lang stuk bergaf dan dan kun je dit wel halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
het is geen goed weer om foto's te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef K33T het volgende:
Jongens, oprotten!
nogmaals, foto's posten, geen geneuzel!
deze ziet er ook wel nep uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
van de fotocamera denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
En warm rijden was er kennelijk ook niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef arnold-d het volgende:
bij me vaders auto gaat het een beetje moeilijk![]()
orginele teller gaat maar tot 180.. en er ligt een anders blok in![]()
van 1400 automaat naar een 2000Turbo blok![]()
(lancer uit 1977 met blok van lancer 2000turbo 1981)
Niet echt gezond om zo'n snelheid te rijden terwijl je motor nog niet op temp is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
Ik geloof je, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef Robbiej het volgende:
Mja mijn temp metertje doet een beetje raar. heb wel eerst een half uur / 3 kwartier normaal gereden @ snelweg. maar voor de mensen die denken dat het nep is.
tja als jullie dat vinden. ik postte hem alleen maar. wat je er verder van denkt is jullie zaak.
Niet slecht voor een 110pk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef K33T het volgende:
Nou, beste yup, het moest ervan komen. Je bent nu betrapt.
Kogando houdt ook regelmatig controles
Toch niet West he > trajectcontrolequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..
om legaal hard te kunnen rijden natuurlijk
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef K33T het volgende:
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Toch niet West he > trajectcontrole![]()
Wehehehehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
[..]
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Ik ook zoiets, 18 euro..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Drifter__ het volgende:
Weheheheh![]()
Hier pas eentje binnen> 4km/h te hard![]()
Omklapbare kentekenplaten is ook zoeits leuksquote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef Kogando het volgende:
[..]
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..
Nee, na het tonen van het kentekenbewijs van zijn Golf GTI.. maargoed, ik hoef jou nergens van te overtuigen. Hou vooral je makkelijke vooroordelen in stand als je je daar prettig bij voelt.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
Dude je kent die gast niet eens persoonlijk hoe kan je dan zo een conclusie trekken :squote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
[..]
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
sinds wanneer heb jij een leonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
MUAHAHAHAHHA vieze jaloerse Toyota fappende mallootquote:
Dat is maar 4400 rpm kijk maar eens goedquote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef Jimmeh het volgende:
4500 toeren in een diesel lijkt me allang vmax?
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef yup het volgende:
[..]
MUAHAHAHAHHA vieze jaloerse Toyota fappende malloot![]()
Maja heb in DLD wel is een Lancia Lybra 2.4 JTD (150 pk) getopt en in zn 4 kan je wel tot redline komen, maar in zn 5 houdt het op bij zo'n 3500-3700 toeren. Daarom mijn verbazing dat die TDI nog door blijft gaanquote:Op maandag 29 mei 2006 06:01 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is maar 4400 rpm kijk maar eens goed
Gaat IETSJE harder (zeg maar na 210 is het over en uit), en bij een diesel is dat maar 50 rpm ofzo verschil. Lange overbrenging enzo.
Komt ook door zijn super aerodynamica he, is een Toledotje (heeft een reet dus zowiezo betere luchtweerstand dan een hatchje, een station is het beste heb ik weleens gehoord).
Wat dacht je van een langere eindoverbrenging bij jou Lancia 2.4JTD? Versnelling is zo lang dat de auto het niet meer trekt tegen de wind....quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maja heb in DLD wel is een Lancia Lybra 2.4 JTD (150 pk) getopt en in zn 4 kan je wel tot redline komen, maar in zn 5 houdt het op bij zo'n 3500-3700 toeren. Daarom mijn verbazing dat die TDI nog door blijft gaan
Denk dat het vermogen van de JTD na dat toerental lichtjes afneemt en dus niet meer verder door de luchtstroom kan beuken. Maar op dat aantal toeren zat ie op 218~220 op de klok wat dan ongeveer de fabriekstopsnelheid van 205 moet zijn.
Noops, 320cdi met chippie, ging overigens nog vlotjes maar bij 250 op de teller stopte ie ermee (met doortellen dan) Qua snelheid liep ie volgens mij nog door.quote:
Als je de thermostaat vervangt en/of de temp sensor komt je temperatuurmeter weer op een normale waarde!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
Er zaten bij mij een stel op de opleiding milieutechnologie, en die waren ook best ok. Ik carpoolde wel es met een van beide, en die jongens gingen ook gewoon stoplichtje scheuren, dus niks menselijks/mannelijks is ze vreemd.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dude je kent die gast niet eens persoonlijk hoe kan je dan zo een conclusie trekken :s
Er zijn zeker agenten die gewoon net als gewone mensen zijn hoor. Dus geen klootzakken.
Ben er zelfs een paar tegengekomen (die echt super ok waren).
Ja erg bruut. En wat willen ze nu bewijzen? Toch die kleine piemel compenseren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef bolkedebeer het volgende:
Op www.e39.de staan ook een paar brute tellertjes
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:22 schreef bolkedebeer het volgende:
Fotootje van mijn oude 320D e46:
[afbeelding]
Van de E90 moet ik er nog een maken.
Jep klopt. Als ik 210 op mijn teller heb staan heeft een maat van mij 218 op de teller staan van zijn toledo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef yup het volgende:
[..]
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.
Toledo 110 pk haalt ook 210 op teller maar dat zal wel een overijverige tellertje hebben :-)
Er zit ergens een begrenzer in, ik denk van op de versnellingsbak o.i.d. Die 210 is in een mum van tijd bereikt en daarna loopt ie gewoon tegen een grens aan. De dealer ontkent overigens dat er ergens een begrenzer in zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef yup het volgende:
[..]
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.
Toledo 110 pk haalt ook 210 op teller maar dat zal wel een overijverige tellertje hebben :-)
Kan electronisch begrenst zijn, ik herrinner me dat bepaalde E36 diesels begrenzers hadden, of de 4 cylinders ofzo, maar dat moet ik opzoeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Er zit ergens een begrenzer in, ik denk van op de versnellingsbak o.i.d. Die 210 is in een mum van tijd bereikt en daarna loopt ie gewoon tegen een grens aan. De dealer ontkent overigens dat er ergens een begrenzer in zit.
Ik bedoel E46 320D, dat is een BMW dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:19 schreef 1299 het volgende:
Die toledo heeft geen begrenzer hoor. Die kennis van mij heeft een gechipte versie met om en rond de 160PK en die loopt 220 op de teller.
ETCquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
het leek ff of je van de weg ging gerakenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:45 schreef XpectorNL het volgende:
Stond ook al op de vorige, maar nu een recente foto + filmpje![]()
Filmpje = 180 kmh op de A7 net buiten Groningen. Dit alles in een Peugeot 205 1.1 GL![]()
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/foto18a.jpg]afbeelding][/url]
Op m'n teller in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
het leek ff of je van de weg ging gerakenjij zondagsrijder
haalt zo'n 1.1 echt zo'n snelheid![]()
uuhmm....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?
ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
Ja maar in een hoge versnelling zal door de lange eindreductie de turbo er ook niet zo bruusk inslaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...
en hij heeft volgnes mij zoon 198 pk dacht ik![]()
Dude weet jij wel hoe oude turbo auto's reageren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef 1299 het volgende:
Ja ik weet prima hoe turboauto's reageren. Ik rij regelmatig in auto's met geblazen motoren. Die lancer 2000 turbo is juist ontwikkeld om al snel mee te blazen, en bij 3500rpm heb je full boost. Nu is full boost met 170PK niet echt zo erg in een hogere versnelling dat je van de weg af hoeft te dwijlen.
Maargoed laten we het op onervarenheid van de bestuurder houden...
Ik heb trouwens een paar weken terug nog zo'n lancer 2000 turbo helemaal gerestaureerd van binnen gezien. Erg toffe bak!
Ik ben het wel met je eens dat een aardige turbodruk iemand kan overvallen bij onoptlettendheid. Maar hij vertelde net dat hij in een hoge versnelling reed. Ik neem aan als je zo'n ding net hebt en je in de regen een bocht in rijdt je niet gelijk terugschakeld naar 2 en volg gas geeft oidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef yup het volgende:
[..]
Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.
Overigens zijn er ook veel Impreza GTT's gecrashed door dit feit. Alleen ging de auto niet doorslippen maar opeens als een dolle doorschieten (4x4 remember), ja als je dat niet verwacht in zijn 2 of 3 gebeuren er dan snel ongelukken ja.
170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/uquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:23 schreef K33T het volgende:
Hoeveel pk's en wat was je top?
Euh... waar is je T5R gebleven?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/u
Kwam nog een fototje tegen inclusief uitzicht over een vrijwel verlaten Autobahn:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:04 schreef Pterps het volgende:
225 km/h bij 4000 toeren in mijn Leon TDI, dit is max op vlak stuk weg, heuveltje af al eens 235 op de meter gehad.
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc236/th_14640_IMG_4603.jpg]afbeelding][/URL]
Dan rijden die vrachtwagens flink doorquote:Op zondag 11 juni 2006 19:17 schreef leeminator het volgende:
Ik heb 174 gereden in een twingo, boekje geeft 145 aan, toch fijn als je kan slipstreamen achter vrachtauto's.
Je moet het bestand ergens uploaden, dus op het internet zetten.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
www.xs.toquote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
die dingen rijden belachelijk lekker op hoge snelheid... afgelopen wintersport heb ik 205 op de teller gezien in duitsland... met vier man + bagage...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:20 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
En de leasebak daarvoor. (Renault Scénic 2.0-16V RXi '00)
volgens mensen welquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
daar moet je niet op lettenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:52 schreef thatsme het volgende:
[..]
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk niet![]()
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:45 schreef JeroenH het volgende:
[afbeelding]
Opel Astra 1.6 (waarvan 2 maanden later de koppakking barstte)
Duitse autobahn onderweg naar Italië, mijn vriendin nam de foto. "Blijf nog heel even zo hard rijden, het lukt niet.". Beetje jammer als het inhalende verkeer voor je heel snel dichterbij komt. Dan merk je dat die zielige Astra-remmetjes toch niet echt gemaakt zijn voor dit soort snelheden....
Oh en ja: het was lichtelijk heuvel af, en mogelijk ook wind mee, dat heb ik niet gecontroleerdGeen flauw idee wat de afwijking bij deze snelheid, kon wel eens heel behoorlijk zijn.
Het was sowieso een !@#$%&*-auto, veel problemen mee gehad. Ik mis mijn Kadettjequote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.
Jajajaja lach maar, maar die ging met een 1.8 onder de motorkap nog harder. Maar ja, die roestte onder mijn kont weg.quote:
Top met koude motor en lege tankquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
Ow, dan snap ik het helemaalquote:Op zondag 18 juni 2006 21:55 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Hij wilde snel bij het tankstation zijn
Dan mag je je auto wel dankbaar zijn, dankzij die banden raak je je rijbewijs nie zosnel kwijtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik 160 rij op de teller dan rij ik 140 echte ofzo, orginele banden ()
laatste shot was: GPS Speed Sentryquote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef dimage het volgende:
hmm zeg welk programmaatje gebruik jij voor je pda ?
en eeh is er al weer een top 10 ?
..........quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
wat kost dat nou? de reparatie van zo'n opel snelheidsmetertje?
Meeste GPS 0,1m/s of minder afwijking, vrij nauwkeurig dusquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
Ja haalde ik ook met m'n Citroen AX 1.1 ( is dezelfde motor als in de peugeot) *quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
het leek ff of je van de weg ging gerakenjij zondagsrijder
haalt zo'n 1.1 echt zo'n snelheid![]()
Heb je dit van een heuvel in NL gedaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef Palomar het volgende:
[afbeelding]
[edit]
oja, met deze machine .......
en op GPS?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef Sloper het volgende:
Ford Ka (44kw 60pk) @ 190km/u. Later nog eens 197km/u gehaald maar geen foto van.
Top volgens fabrieksopgave 155km/u![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef Palomar het volgende:
[afbeelding]
[edit]
oja, met deze machine .......
Geen id, was niet aanwezig.quote:
op teller ja, remember.. op teller..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Sloper het volgende:
[..]
Geen id, was niet aanwezig.Zal wel wat lager zijn, zitten wel originele banden/velgen op. Maar bijna 200km/u op de teller met een Ford Ka is toch gekkehuis? Die dingen zouden ze echt op 130 moeten begrenzen. Alhoewel me de wegligging ABSOLUUT niet tegenviel.
Tof; de gemiddelde snelheid is hoger dan de maximum snelheidquote:Op zondag 18 juni 2006 18:16 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
179,1 met GPS..
ongeveer 205 op teller
goed bezig bij -2,5 ben je levens moe ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[afbeelding]
Audi A3 1.8 T Quattro 180 pk 5-bak
geloof mij maar, calibra kan zo hard...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
deze ziet er ook wel nep uit
vraag me niet waarom![]()
erg grappig, probeer het nu eens met wielen op de grondquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
beetje laat, maar heb nog geen 'sneller' filmpjequote:
enik hoop dat jij word gespermbanned door de internetpolitiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal gepermbanned worden door de verkeerspolitie
hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
enik hoop dat jij word gespermmanned door de internetpolitie![]()
Fiat Panda '40 editiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef crossover het volgende:
Wat voor bak is dat?
dat realiseer je je achter de pc in een ziekenhuisbed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef MmadviewW het volgende:
best lijp, foto's van je snelheidsmeter maken terwijl je >200 rijdt
Netjes, die supercharger jankt lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef mbargo het volgende:
Filmpje Mini Cooper S Works
En ja hij mag vanaf de 200 wel wat sneller, ik ben er mee bezig.
hard rijden, ok, daar zal ik niet de moraalridder over uithangen, maar foto's makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:37 schreef Gumballs het volgende:
Een auto hebben die goed op de weg ligt, en een lege autobaan voor je hebben, maar dan kom je thuis en denk je van , het blijft toch leip met 200km/h 1 hand aan het stuur, maar ach de volgende keer doe je het zo weer:
mooi verbruikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Sloper het volgende:
Ff een flinke kick!
Volvo S80 2.5T
Stuk verderop nog een keer 250 op de teller gezet, alleen door de harde zijwind op de afsluitdijk moest ik echt alletwee m'n handen aan het stuur houden. Getuige de 1ste pic
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00145.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00146.JPG]afbeelding][/url]
1 op 3quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Sloper het volgende:
Ff een flinke kick!
Volvo S80 2.5T
Stuk verderop nog een keer 250 op de teller gezet, alleen door de harde zijwind op de afsluitdijk moest ik echt alletwee m'n handen aan het stuur houden. Getuige de 1ste pic
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00145.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00146.JPG]afbeelding][/url]
250 km, met 185 pk?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef dimage het volgende:
Weer de kappa, alleen nu met chiptuning ( 185 heerlijkde stampende dieselpk's) en 6 versnellingsbak ( de bak van de AR 166 past precies ) . GPRS gemeten : bijna 250km/pu
[afbeelding]
Wat is je bandenmaatquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef dimage het volgende:
Weer de kappa, alleen nu met chiptuning ( 185 heerlijkde stampende dieselpk's) en 6 versnellingsbak ( de bak van de AR 166 past precies ) . GPRS gemeten : bijna 250km/pu
[afbeelding]
want ? 6 bak + 185pk + auto die geen 1600 of 1700kg weegt maar net even 1500kg. en ruim 400nm.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja dat bestaat dus nooit he. Zal wel weer windje mee 45 graden berg af zijn geweest![]()
Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?quote:
6 bak boeiend? Hoge top zal je toch op je max vermogen moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef dimage het volgende:
[..]
want ? 6 bak + 185pk + auto die geen 1600 of 1700kg weegt maar net even 1500kg. en ruim 400nm.
Beetje aandringen en de 245 is een feit.
1 woord: frontaal-oppervlak..quote:Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?
Een motorfiets haalt namelijk wel 290 met 170 pk. (156 op het achterwiel)
Toch lijkt me dat een auto veel aerodynamischer is dan zo'n rommelige motorfietskuip met berijder.
Nieuwere "betaalbare" snelle auto's worden ook nog 's steeds groter.quote:
OMG, wat stoer van je!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef Sloper het volgende:
Alfa GT 2.0 Meer zat er niet echt in....viel een beetje tegen eigenlijk...
[ afbeelding ]
Alsof het die Merdeces-rijder ook maar iets boeit dat hij wordt ingehaald, niet iedereen rijdt als een baas op de weg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst in Frankrijk in m'n Twingo 178 gehaald, bergje af. Eerst ff slipstreamen bij een Astra GTC tot de 165, toen kon ik het zelf afmaken. Was vooral leuk voor de dikke Mercedes die voor de Astra reed met een gangetje van 170, word ie ineens door een Twingo'tje ingehaald
Impala's neuken ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:04 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Alsof het die Merdeces-rijder ook maar iets boeit dat hij wordt ingehaald, niet iedereen rijdt als een baas op de weg.![]()
Ohja, en bumperkleven met 165km/uur is gewoon extreem dom.
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Impala's neuken ook.
Dus wat is je punt?
Jij hebt het als nickname gekozen, en dan beschuldig je hem van aandacht trekken met iets achterlijks?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.
Ik hang de vlag uit op de dag dat jij dood gaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Daar ga ik ook geen stoere verhalen over ophangen, wat hij dus wel doet in de hoop meer respect te krijgen.
Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:37 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Die is stuk man. Want het is toch een Renault?
Die heb je van je moeder zeker?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik hang de vlag uit op de dag dat jij dood gaat.
Zo wat voor auto is het?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Cybje het volgende:
Zo'n 15 km/u onder m'n topsnelheid heb ik wel een foto kunnen maken ... maar dat vond ik al moeilijk zat. Op ongeveer 250 tussen al het verkeer door kan ik niet echt lekker m'n mobiel meer vasthouden. Moet ook tussen vrachtwagens en vangrails door mikken hehe
[ afbeelding ]
Kan der wel staan maar zegt natuurlijk nog geen reet, ik kan het niet ruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Lausteen het volgende:
[..]
1986 Chevrolet Corvette C4(zie zn sig)
Aan het foeilelijke hout en nightrider-achtige kmteller te zien wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan der wel staan maar zegt natuurlijk nog geen reet, ik kan het niet ruiken
Geen verstand vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aan het foeilelijke hout en nightrider-achtige kmteller te zien wel.
7 Liter 230pk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Cybje het volgende:
Corvette inderdaad ... dat hout is niet origineel, de vorige eigenaar heeft dat er schijnbaar op gemaakt. Ik heb weinig zin om er iets aan te doen, omdat ik het niet lelijk vind en die dashboard delen erg duur zijn. Dan steek ik liever geld in nuttige dingen
Gechipped ? of bergje af? volgens carbase op autoweek:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:13 schreef ChrisHiss het volgende:
[ afbeelding ]
Renault Clio 1.5 dCi 106 pk (2007)
Sowieso, petjesvolk.quote:
Jammer van de onderbelichtingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef Nerdmans het volgende:
http://upload.streetfire.(...)-gt-turbo_178747.htm
Heb je wel eens gehoord van tellerafwijking? De teller wijst net geen 210 aan. TomTom zei echter iets van 192 of 193 meen ik. (ik was iets te druk met opletten, mijn vriendin kon het echter wel zien)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef Antal het volgende:
[..]
Gechipped ? of bergje af? volgens carbase op autoweek:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=44007&cache=no
topsnelheid 190 km/h
een afwijking van 20km/h lijkt me erg veel
Zelf draag ik uitsluitend colbertjes danwel herenmantels.......die ook maar uitsluiten voor deelname aan het rijexamen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sowieso, petjesvolk.![]()
Het CBR zou alle bazen met een bomberjack gewoon uit moeten sluiten voor deelname aan het rijexamen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Nieuwere "betaalbare" snelle auto's worden ook nog 's steeds groter.
Zal idd meer invloed hebben dan een slechtere CW-waarden.
Gelukkig zien meer mensen de lol van een Donkervoort of Carver.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef Ps2K het volgende:
Niet zo indrukwekkend als de rest hier, maar 180 in een Fiat Punto 2004 (1.3jtd):
[ afbeelding ]
Die gaat automatisch uit als je harder dan 50 gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Uiteraard doet die meter het niet, motor was prima op bedrijfstemperatuur.quote:
Als ik zo zou rijden met een koude motor had hij letterlijk boem gezegd. Koude motor + 4000RPM geeft al een oliedruk van 6 bar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef blasterxp het volgende:
[..]
Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.
Vreselijk eensch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:21 schreef static het volgende:
Gevaarlijke gekken.
Welnee, dat doen we allemaal op een afgesloten snelweg of een beschikbaar gestelde landingsstrook van een vliegveld. We doen wel stoer hier, maar zo is t echt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Vreselijk eensch...
Rijbewijs afpakken. Allemaal!!![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
De volgende keer dat ik een auto tegen de vangrail zie staan zal ik denk ik denken 'vast zo'n kansloze fokker die voor dat topic zn snelheidsmeter probeerde te fotograferen'
Dat ding is behoorlijk traagquote:
quote:
Dan kun je hem met je pink zo in één keer omgooienquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Money talks, BS walks vriend.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Stoer man, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".quote:Op zondag 28 december 2008 09:19 schreef draaijer het volgende:
Audi S8 V10 5.2.. Ik heb zelden zo'n mooi geluid gehood in en buiten een auto.. Wat een geniaal orkest.
Als je goed kijkt, zie je het verbruik wat tussen de 1 op 3 en 1 op 2 zit
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?
Een motorfiets haalt namelijk wel 290 met 170 pk. (156 op het achterwiel)
Toch lijkt me dat een auto veel aerodynamischer is dan zo'n rommelige motorfietskuip met berijder.
Gewicht maakt voor de topsnelheid niet veel uit.
(Wel in de afstand die nodig is om het te behalen)
Dat is met de 5.2 V10 hetzelfde.quote:Op maandag 29 december 2008 02:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".
Het koppel en het geluid is gruwelijk alleen je mist het eind schot (wat je verwacht), er is een berg koppel en dan houd het op
Verder is de auto zo comfortabel dat je totaal niet het gevoel hebt dat je hard gaat. Ik krijg er geen kick van.
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegtquote:
Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Sneue opmerking, dit hele topic gaat toch om stoer doen...quote:
Hmm ok.quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef Sloper het volgende:
[..]
Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.
Hier hebben we tenminste een ervaringsdeskundige, waarmee ik het van harte eens ben. Niet alleen de g-krachten bij het optrekken en afremmen (aframmenquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Wat is de cW waarde?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .
Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.
Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .
Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.
Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef Coupe het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oud filmpje van m'n 65'er mustang V8.
Bij 160 vondt ik het wel welletjes en gestopt met filmen, hellaas niet voluit kunnen gaan in het begin ivm grip.
Binnenkort eens een nieuw filmpje mee nemen nu er 2 paxton superchargers meegillen
Heb zelf een Renault 19 16vquote:
Nun 135iquote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
Om wat voor wagen gaat het?
Een BMW 335d danwel 535d?
Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Sloper het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt. Ik denk dat door chiptuning je topsnelheid nauwelijks zal stijgen. Tevens zou ik een pizzabrommer nog niet laten chiptunen bij Zipp maar dat is een ander verhaal
Ik gok op een 335i
135i, zelfde motorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.
Slechte ervaringen met Zipp?
Jep, zijn er ook nooit achtergekomen waar mijn teller vandaan komt ! Is de enige bekend met een NL teller zover we weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat Mustangs altijd een MPH teller hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |