Euh... waar is je T5R gebleven?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/u
Kwam nog een fototje tegen inclusief uitzicht over een vrijwel verlaten Autobahn:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:04 schreef Pterps het volgende:
225 km/h bij 4000 toeren in mijn Leon TDI, dit is max op vlak stuk weg, heuveltje af al eens 235 op de meter gehad.
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc236/th_14640_IMG_4603.jpg]afbeelding][/URL]
Dan rijden die vrachtwagens flink doorquote:Op zondag 11 juni 2006 19:17 schreef leeminator het volgende:
Ik heb 174 gereden in een twingo, boekje geeft 145 aan, toch fijn als je kan slipstreamen achter vrachtauto's.
Je moet het bestand ergens uploaden, dus op het internet zetten.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
www.xs.toquote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
die dingen rijden belachelijk lekker op hoge snelheid... afgelopen wintersport heb ik 205 op de teller gezien in duitsland... met vier man + bagage...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:20 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
En de leasebak daarvoor. (Renault Scénic 2.0-16V RXi '00)
volgens mensen welquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
daar moet je niet op lettenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:52 schreef thatsme het volgende:
[..]
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk niet![]()
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:45 schreef JeroenH het volgende:
[afbeelding]
Opel Astra 1.6 (waarvan 2 maanden later de koppakking barstte)
Duitse autobahn onderweg naar Italië, mijn vriendin nam de foto. "Blijf nog heel even zo hard rijden, het lukt niet.". Beetje jammer als het inhalende verkeer voor je heel snel dichterbij komt. Dan merk je dat die zielige Astra-remmetjes toch niet echt gemaakt zijn voor dit soort snelheden....
Oh en ja: het was lichtelijk heuvel af, en mogelijk ook wind mee, dat heb ik niet gecontroleerdGeen flauw idee wat de afwijking bij deze snelheid, kon wel eens heel behoorlijk zijn.
Het was sowieso een !@#$%&*-auto, veel problemen mee gehad. Ik mis mijn Kadettjequote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |