Euh... waar is je T5R gebleven?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/u
Kwam nog een fototje tegen inclusief uitzicht over een vrijwel verlaten Autobahn:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:04 schreef Pterps het volgende:
225 km/h bij 4000 toeren in mijn Leon TDI, dit is max op vlak stuk weg, heuveltje af al eens 235 op de meter gehad.
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc236/th_14640_IMG_4603.jpg]afbeelding][/URL]
Dan rijden die vrachtwagens flink doorquote:Op zondag 11 juni 2006 19:17 schreef leeminator het volgende:
Ik heb 174 gereden in een twingo, boekje geeft 145 aan, toch fijn als je kan slipstreamen achter vrachtauto's.
Je moet het bestand ergens uploaden, dus op het internet zetten.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
www.xs.toquote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef fokit_tja het volgende:
heb wel foto van bmw m3 270 km maar hoe krijg ik hem er opkopie klik en doe maar lukt niet postduif is makkelijker
die dingen rijden belachelijk lekker op hoge snelheid... afgelopen wintersport heb ik 205 op de teller gezien in duitsland... met vier man + bagage...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:20 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
En de leasebak daarvoor. (Renault Scénic 2.0-16V RXi '00)
volgens mensen welquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
daar moet je niet op lettenquote:Op zondag 18 juni 2006 18:52 schreef thatsme het volgende:
[..]
als ik naar de gemiddelde snelheid kijk niet![]()
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:45 schreef JeroenH het volgende:
[afbeelding]
Opel Astra 1.6 (waarvan 2 maanden later de koppakking barstte)
Duitse autobahn onderweg naar Italië, mijn vriendin nam de foto. "Blijf nog heel even zo hard rijden, het lukt niet.". Beetje jammer als het inhalende verkeer voor je heel snel dichterbij komt. Dan merk je dat die zielige Astra-remmetjes toch niet echt gemaakt zijn voor dit soort snelheden....
Oh en ja: het was lichtelijk heuvel af, en mogelijk ook wind mee, dat heb ik niet gecontroleerdGeen flauw idee wat de afwijking bij deze snelheid, kon wel eens heel behoorlijk zijn.
Het was sowieso een !@#$%&*-auto, veel problemen mee gehad. Ik mis mijn Kadettjequote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Het verbaast me niets dat de koppakking is gaan lekken, een 1.6 motortje is niet echt bestand tegen lang hoge toeren draaien.
Jajajaja lach maar, maar die ging met een 1.8 onder de motorkap nog harder. Maar ja, die roestte onder mijn kont weg.quote:
Top met koude motor en lege tankquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
Ow, dan snap ik het helemaalquote:Op zondag 18 juni 2006 21:55 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Hij wilde snel bij het tankstation zijn
Dan mag je je auto wel dankbaar zijn, dankzij die banden raak je je rijbewijs nie zosnel kwijtquote:Op zondag 18 juni 2006 22:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik 160 rij op de teller dan rij ik 140 echte ofzo, orginele banden ()
laatste shot was: GPS Speed Sentryquote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef dimage het volgende:
hmm zeg welk programmaatje gebruik jij voor je pda ?
en eeh is er al weer een top 10 ?
..........quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
wat kost dat nou? de reparatie van zo'n opel snelheidsmetertje?
Meeste GPS 0,1m/s of minder afwijking, vrij nauwkeurig dusquote:Op zondag 18 juni 2006 18:32 schreef crossover het volgende:
Damn wat een gigantische afwijking! Meer dan 20 km.. En zo'n GPS is altijd nauwkeurig?
Ja haalde ik ook met m'n Citroen AX 1.1 ( is dezelfde motor als in de peugeot) *quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
het leek ff of je van de weg ging gerakenjij zondagsrijder
haalt zo'n 1.1 echt zo'n snelheid![]()
Heb je dit van een heuvel in NL gedaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef Palomar het volgende:
[afbeelding]
[edit]
oja, met deze machine .......
en op GPS?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef Sloper het volgende:
Ford Ka (44kw 60pk) @ 190km/u. Later nog eens 197km/u gehaald maar geen foto van.
Top volgens fabrieksopgave 155km/u![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef Palomar het volgende:
[afbeelding]
[edit]
oja, met deze machine .......
Geen id, was niet aanwezig.quote:
op teller ja, remember.. op teller..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Sloper het volgende:
[..]
Geen id, was niet aanwezig.Zal wel wat lager zijn, zitten wel originele banden/velgen op. Maar bijna 200km/u op de teller met een Ford Ka is toch gekkehuis? Die dingen zouden ze echt op 130 moeten begrenzen. Alhoewel me de wegligging ABSOLUUT niet tegenviel.
Tof; de gemiddelde snelheid is hoger dan de maximum snelheidquote:Op zondag 18 juni 2006 18:16 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
179,1 met GPS..
ongeveer 205 op teller
goed bezig bij -2,5 ben je levens moe ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[afbeelding]
Audi A3 1.8 T Quattro 180 pk 5-bak
geloof mij maar, calibra kan zo hard...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
deze ziet er ook wel nep uit
vraag me niet waarom![]()
erg grappig, probeer het nu eens met wielen op de grondquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
beetje laat, maar heb nog geen 'sneller' filmpjequote:
enik hoop dat jij word gespermbanned door de internetpolitiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Kleine_Jelle het volgende:
ik hoop dat jullie allemaal gepermbanned worden door de verkeerspolitie
hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
enik hoop dat jij word gespermmanned door de internetpolitie![]()
Fiat Panda '40 editiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef crossover het volgende:
Wat voor bak is dat?
dat realiseer je je achter de pc in een ziekenhuisbed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef MmadviewW het volgende:
best lijp, foto's van je snelheidsmeter maken terwijl je >200 rijdt
Netjes, die supercharger jankt lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef mbargo het volgende:
Filmpje Mini Cooper S Works
En ja hij mag vanaf de 200 wel wat sneller, ik ben er mee bezig.
hard rijden, ok, daar zal ik niet de moraalridder over uithangen, maar foto's makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:37 schreef Gumballs het volgende:
Een auto hebben die goed op de weg ligt, en een lege autobaan voor je hebben, maar dan kom je thuis en denk je van , het blijft toch leip met 200km/h 1 hand aan het stuur, maar ach de volgende keer doe je het zo weer:
mooi verbruikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Sloper het volgende:
Ff een flinke kick!
Volvo S80 2.5T
Stuk verderop nog een keer 250 op de teller gezet, alleen door de harde zijwind op de afsluitdijk moest ik echt alletwee m'n handen aan het stuur houden. Getuige de 1ste pic
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00145.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00146.JPG]afbeelding][/url]
1 op 3quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Sloper het volgende:
Ff een flinke kick!
Volvo S80 2.5T
Stuk verderop nog een keer 250 op de teller gezet, alleen door de harde zijwind op de afsluitdijk moest ik echt alletwee m'n handen aan het stuur houden. Getuige de 1ste pic
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00145.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07091/DSC00146.JPG]afbeelding][/url]
250 km, met 185 pk?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef dimage het volgende:
Weer de kappa, alleen nu met chiptuning ( 185 heerlijkde stampende dieselpk's) en 6 versnellingsbak ( de bak van de AR 166 past precies ) . GPRS gemeten : bijna 250km/pu
[afbeelding]
Wat is je bandenmaatquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef dimage het volgende:
Weer de kappa, alleen nu met chiptuning ( 185 heerlijkde stampende dieselpk's) en 6 versnellingsbak ( de bak van de AR 166 past precies ) . GPRS gemeten : bijna 250km/pu
[afbeelding]
want ? 6 bak + 185pk + auto die geen 1600 of 1700kg weegt maar net even 1500kg. en ruim 400nm.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja dat bestaat dus nooit he. Zal wel weer windje mee 45 graden berg af zijn geweest![]()
Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?quote:
6 bak boeiend? Hoge top zal je toch op je max vermogen moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef dimage het volgende:
[..]
want ? 6 bak + 185pk + auto die geen 1600 of 1700kg weegt maar net even 1500kg. en ruim 400nm.
Beetje aandringen en de 245 is een feit.
1 woord: frontaal-oppervlak..quote:Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?
Een motorfiets haalt namelijk wel 290 met 170 pk. (156 op het achterwiel)
Toch lijkt me dat een auto veel aerodynamischer is dan zo'n rommelige motorfietskuip met berijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |