Dat maakt voor photoshop niet veel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
ow, dus kijken of mijn auto 594km/u kan heeft geen zin?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:44 schreef PNG het volgende:
Dimage, kzou het eens opzoeken, tzou me niet eens verbazen als je Cw waarde hoe gek het ook klinkt, slechter is dan van zijn Calibra (mits die echt origineel is, dus geen rare spiegels en bumpers).
Verder is Pks tegen de luchtwrijvingsmuur radicaal. Bv mijne loopt officieel met 150 pk top van 220, teller loopttie 240 idd, heb je nu 250 Pk haal je 250 km/u, en een Porsche Turbo met 480 Pk loopt 300+ nog een beetje, een Veyron met weer het dubbele, 1000 pk loopt 400. Kortom, je hebt meer dan 6 en een half x zoveel Pks nodig om minder dan 2x zo hard te gaan.
Passagier misschien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef Racerat het volgende:
Ik vind alles best, maar ik ga toch echt m'n fototoestel niet tevoorschijn halen als ik 240 rijd.
Of ben ik nou een watje?
![]()
Mja meer voor de downforce. De meeste sportauto's hebben niet per definitie een hele goede drag coefficient omdat ze spoilers e.d. hebben die de auto naar beneden drukken om sneller door bochten te kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Marzocchi het volgende:
Was het bij Porsche niet zo dat de vorm van de auto er niet voornamelijk is om snel te gaan, maar juist om ervoor te zeggen dat die wagens heel goed remmen.
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Ik wil het best geloven, als je versnellingsbak maar een lang genoege eindoverbrenging heeft en je gaat een lang stuk bergaf dan dan kun je dit wel halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
het is geen goed weer om foto's te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef K33T het volgende:
Jongens, oprotten!
nogmaals, foto's posten, geen geneuzel!
deze ziet er ook wel nep uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
van de fotocamera denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
En warm rijden was er kennelijk ook niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |