Dat maakt voor photoshop niet veel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
ow, dus kijken of mijn auto 594km/u kan heeft geen zin?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:44 schreef PNG het volgende:
Dimage, kzou het eens opzoeken, tzou me niet eens verbazen als je Cw waarde hoe gek het ook klinkt, slechter is dan van zijn Calibra (mits die echt origineel is, dus geen rare spiegels en bumpers).
Verder is Pks tegen de luchtwrijvingsmuur radicaal. Bv mijne loopt officieel met 150 pk top van 220, teller loopttie 240 idd, heb je nu 250 Pk haal je 250 km/u, en een Porsche Turbo met 480 Pk loopt 300+ nog een beetje, een Veyron met weer het dubbele, 1000 pk loopt 400. Kortom, je hebt meer dan 6 en een half x zoveel Pks nodig om minder dan 2x zo hard te gaan.
Passagier misschien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef Racerat het volgende:
Ik vind alles best, maar ik ga toch echt m'n fototoestel niet tevoorschijn halen als ik 240 rijd.
Of ben ik nou een watje?
![]()
Mja meer voor de downforce. De meeste sportauto's hebben niet per definitie een hele goede drag coefficient omdat ze spoilers e.d. hebben die de auto naar beneden drukken om sneller door bochten te kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Marzocchi het volgende:
Was het bij Porsche niet zo dat de vorm van de auto er niet voornamelijk is om snel te gaan, maar juist om ervoor te zeggen dat die wagens heel goed remmen.
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Ik wil het best geloven, als je versnellingsbak maar een lang genoege eindoverbrenging heeft en je gaat een lang stuk bergaf dan dan kun je dit wel halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
het is geen goed weer om foto's te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef K33T het volgende:
Jongens, oprotten!
nogmaals, foto's posten, geen geneuzel!
deze ziet er ook wel nep uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
van de fotocamera denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
En warm rijden was er kennelijk ook niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef arnold-d het volgende:
bij me vaders auto gaat het een beetje moeilijk![]()
orginele teller gaat maar tot 180.. en er ligt een anders blok in![]()
van 1400 automaat naar een 2000Turbo blok![]()
(lancer uit 1977 met blok van lancer 2000turbo 1981)
Niet echt gezond om zo'n snelheid te rijden terwijl je motor nog niet op temp is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
Ik geloof je, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef Robbiej het volgende:
Mja mijn temp metertje doet een beetje raar. heb wel eerst een half uur / 3 kwartier normaal gereden @ snelweg. maar voor de mensen die denken dat het nep is.
tja als jullie dat vinden. ik postte hem alleen maar. wat je er verder van denkt is jullie zaak.
Niet slecht voor een 110pk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef K33T het volgende:
Nou, beste yup, het moest ervan komen. Je bent nu betrapt.
Kogando houdt ook regelmatig controles
Toch niet West he > trajectcontrolequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..
om legaal hard te kunnen rijden natuurlijk
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef K33T het volgende:
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Toch niet West he > trajectcontrole![]()
Wehehehehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
[..]
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Ik ook zoiets, 18 euro..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Drifter__ het volgende:
Weheheheh![]()
Hier pas eentje binnen> 4km/h te hard![]()
Omklapbare kentekenplaten is ook zoeits leuksquote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef Kogando het volgende:
[..]
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..
Nee, na het tonen van het kentekenbewijs van zijn Golf GTI.. maargoed, ik hoef jou nergens van te overtuigen. Hou vooral je makkelijke vooroordelen in stand als je je daar prettig bij voelt.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
Dude je kent die gast niet eens persoonlijk hoe kan je dan zo een conclusie trekken :squote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
[..]
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |