Dat maakt voor photoshop niet veel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
ow, dus kijken of mijn auto 594km/u kan heeft geen zin?quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:44 schreef PNG het volgende:
Dimage, kzou het eens opzoeken, tzou me niet eens verbazen als je Cw waarde hoe gek het ook klinkt, slechter is dan van zijn Calibra (mits die echt origineel is, dus geen rare spiegels en bumpers).
Verder is Pks tegen de luchtwrijvingsmuur radicaal. Bv mijne loopt officieel met 150 pk top van 220, teller loopttie 240 idd, heb je nu 250 Pk haal je 250 km/u, en een Porsche Turbo met 480 Pk loopt 300+ nog een beetje, een Veyron met weer het dubbele, 1000 pk loopt 400. Kortom, je hebt meer dan 6 en een half x zoveel Pks nodig om minder dan 2x zo hard te gaan.
Passagier misschien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef Racerat het volgende:
Ik vind alles best, maar ik ga toch echt m'n fototoestel niet tevoorschijn halen als ik 240 rijd.
Of ben ik nou een watje?
![]()
Mja meer voor de downforce. De meeste sportauto's hebben niet per definitie een hele goede drag coefficient omdat ze spoilers e.d. hebben die de auto naar beneden drukken om sneller door bochten te kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Marzocchi het volgende:
Was het bij Porsche niet zo dat de vorm van de auto er niet voornamelijk is om snel te gaan, maar juist om ervoor te zeggen dat die wagens heel goed remmen.
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Ik wil het best geloven, als je versnellingsbak maar een lang genoege eindoverbrenging heeft en je gaat een lang stuk bergaf dan dan kun je dit wel halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
het is geen goed weer om foto's te makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef K33T het volgende:
Jongens, oprotten!
nogmaals, foto's posten, geen geneuzel!
deze ziet er ook wel nep uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
van de fotocamera denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
En warm rijden was er kennelijk ook niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:26 schreef arnold-d het volgende:
bij me vaders auto gaat het een beetje moeilijk![]()
orginele teller gaat maar tot 180.. en er ligt een anders blok in![]()
van 1400 automaat naar een 2000Turbo blok![]()
(lancer uit 1977 met blok van lancer 2000turbo 1981)
Niet echt gezond om zo'n snelheid te rijden terwijl je motor nog niet op temp is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
Rij jij je top met koude motor?
Ik geloof je, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:06 schreef Robbiej het volgende:
Mja mijn temp metertje doet een beetje raar. heb wel eerst een half uur / 3 kwartier normaal gereden @ snelweg. maar voor de mensen die denken dat het nep is.
tja als jullie dat vinden. ik postte hem alleen maar. wat je er verder van denkt is jullie zaak.
Niet slecht voor een 110pk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef K33T het volgende:
Nou, beste yup, het moest ervan komen. Je bent nu betrapt.
Kogando houdt ook regelmatig controles
Toch niet West he > trajectcontrolequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij de politie werk..
om legaal hard te kunnen rijden natuurlijk
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef K33T het volgende:
jaja, en intussen ga je mooi nietsvermoedende burgers beroven en lastig maken met je machtsspelletjes.
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Toch niet West he > trajectcontrole![]()
Wehehehehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
[..]
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef yup het volgende:
ROFLMAO, je denkt toch niet dat ik zin heb in financiele zelfmoord.
Als je 200+ gaat rijden door de trajectcotnrole heb je ballen van staal, en een knip geladen met 500 briefjes...
DEnk ook dat je op het nieuws komt.
Het was na de tunnel naar Amsterdam-Noord. Effe in de tunnel aanloop genomen naar 190+, na de tunnel verder gegaan naar 205 km/u, omdat ik bij me afslag was gekome moest ik afremmen want topsnelheid is iets over 210 @ teller.
Ik ook zoiets, 18 euro..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Drifter__ het volgende:
Weheheheh![]()
Hier pas eentje binnen> 4km/h te hard![]()
Omklapbare kentekenplaten is ook zoeits leuksquote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef Kogando het volgende:
[..]
Of je moet stoppen voor het eind of een stukje gras pakken..
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
Tss, heb gisteren nog iemand met een waarschuwing weg laten komen die 160 reed waardie 100 mocht..
Nee, na het tonen van het kentekenbewijs van zijn Golf GTI.. maargoed, ik hoef jou nergens van te overtuigen. Hou vooral je makkelijke vooroordelen in stand als je je daar prettig bij voelt.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
Dude je kent die gast niet eens persoonlijk hoe kan je dan zo een conclusie trekken :squote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef K33T het volgende:
[..]
Na het vertonen van zijn politiekaart zeker.
Naja, ik vind het merendeel van de agenten niet van 'oom agent' duigen, de meesten zijn simpelweg een stelletje machtsbelusten die wel ervan houden om anderen te naaien. En daar reken ik je zeker ook ertoe.
sinds wanneer heb jij een leonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
205 km/u met een Seat Toledo 81 kw/110 pk TDi (rode I) op de Ring A10 vanochtend vroeg.
Zelf gekiekt en geen v-max dat ligt klein stukkie hoger. Had 3 rijbanen nodig om de foto te nemen
Nu maar hopen dat de mannen in het blauw mij niet hebben gekiekt
MUAHAHAHAHHA vieze jaloerse Toyota fappende mallootquote:
Dat is maar 4400 rpm kijk maar eens goedquote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef Jimmeh het volgende:
4500 toeren in een diesel lijkt me allang vmax?
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef yup het volgende:
[..]
MUAHAHAHAHHA vieze jaloerse Toyota fappende malloot![]()
Maja heb in DLD wel is een Lancia Lybra 2.4 JTD (150 pk) getopt en in zn 4 kan je wel tot redline komen, maar in zn 5 houdt het op bij zo'n 3500-3700 toeren. Daarom mijn verbazing dat die TDI nog door blijft gaanquote:Op maandag 29 mei 2006 06:01 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is maar 4400 rpm kijk maar eens goed
Gaat IETSJE harder (zeg maar na 210 is het over en uit), en bij een diesel is dat maar 50 rpm ofzo verschil. Lange overbrenging enzo.
Komt ook door zijn super aerodynamica he, is een Toledotje (heeft een reet dus zowiezo betere luchtweerstand dan een hatchje, een station is het beste heb ik weleens gehoord).
Wat dacht je van een langere eindoverbrenging bij jou Lancia 2.4JTD? Versnelling is zo lang dat de auto het niet meer trekt tegen de wind....quote:Op maandag 29 mei 2006 14:13 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Maja heb in DLD wel is een Lancia Lybra 2.4 JTD (150 pk) getopt en in zn 4 kan je wel tot redline komen, maar in zn 5 houdt het op bij zo'n 3500-3700 toeren. Daarom mijn verbazing dat die TDI nog door blijft gaan
Denk dat het vermogen van de JTD na dat toerental lichtjes afneemt en dus niet meer verder door de luchtstroom kan beuken. Maar op dat aantal toeren zat ie op 218~220 op de klok wat dan ongeveer de fabriekstopsnelheid van 205 moet zijn.
Noops, 320cdi met chippie, ging overigens nog vlotjes maar bij 250 op de teller stopte ie ermee (met doortellen dan) Qua snelheid liep ie volgens mij nog door.quote:
Als je de thermostaat vervangt en/of de temp sensor komt je temperatuurmeter weer op een normale waarde!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Voor de mensen die hun twijfels hebben. ik heb de foto toch echt gemaakt..
echt kmh zal wel op de 230 zitten ofzo
Er zaten bij mij een stel op de opleiding milieutechnologie, en die waren ook best ok. Ik carpoolde wel es met een van beide, en die jongens gingen ook gewoon stoplichtje scheuren, dus niks menselijks/mannelijks is ze vreemd.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dude je kent die gast niet eens persoonlijk hoe kan je dan zo een conclusie trekken :s
Er zijn zeker agenten die gewoon net als gewone mensen zijn hoor. Dus geen klootzakken.
Ben er zelfs een paar tegengekomen (die echt super ok waren).
Ja erg bruut. En wat willen ze nu bewijzen? Toch die kleine piemel compenseren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef bolkedebeer het volgende:
Op www.e39.de staan ook een paar brute tellertjes
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:22 schreef bolkedebeer het volgende:
Fotootje van mijn oude 320D e46:
[afbeelding]
Van de E90 moet ik er nog een maken.
Jep klopt. Als ik 210 op mijn teller heb staan heeft een maat van mij 218 op de teller staan van zijn toledo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef yup het volgende:
[..]
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.
Toledo 110 pk haalt ook 210 op teller maar dat zal wel een overijverige tellertje hebben :-)
Er zit ergens een begrenzer in, ik denk van op de versnellingsbak o.i.d. Die 210 is in een mum van tijd bereikt en daarna loopt ie gewoon tegen een grens aan. De dealer ontkent overigens dat er ergens een begrenzer in zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef yup het volgende:
[..]
Yep geloof ik zeer direct, die van een maat van me, ook 320d 136pk gaat ook geen streep verder dan 210km/u, best vreemd eerlijk gezegd, had 220 verwacht.
Toledo 110 pk haalt ook 210 op teller maar dat zal wel een overijverige tellertje hebben :-)
Kan electronisch begrenst zijn, ik herrinner me dat bepaalde E36 diesels begrenzers hadden, of de 4 cylinders ofzo, maar dat moet ik opzoeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef bolkedebeer het volgende:
[..]
Er zit ergens een begrenzer in, ik denk van op de versnellingsbak o.i.d. Die 210 is in een mum van tijd bereikt en daarna loopt ie gewoon tegen een grens aan. De dealer ontkent overigens dat er ergens een begrenzer in zit.
Ik bedoel E46 320D, dat is een BMW dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:19 schreef 1299 het volgende:
Die toledo heeft geen begrenzer hoor. Die kennis van mij heeft een gechipte versie met om en rond de 160PK en die loopt 220 op de teller.
ETCquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
het leek ff of je van de weg ging gerakenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:45 schreef XpectorNL het volgende:
Stond ook al op de vorige, maar nu een recente foto + filmpje![]()
Filmpje = 180 kmh op de A7 net buiten Groningen. Dit alles in een Peugeot 205 1.1 GL![]()
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/foto18a.jpg]afbeelding][/url]
Op m'n teller in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
het leek ff of je van de weg ging gerakenjij zondagsrijder
haalt zo'n 1.1 echt zo'n snelheid![]()
uuhmm....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?
ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
Ja maar in een hoge versnelling zal door de lange eindreductie de turbo er ook niet zo bruusk inslaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...
en hij heeft volgnes mij zoon 198 pk dacht ik![]()
Dude weet jij wel hoe oude turbo auto's reageren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef 1299 het volgende:
Ja ik weet prima hoe turboauto's reageren. Ik rij regelmatig in auto's met geblazen motoren. Die lancer 2000 turbo is juist ontwikkeld om al snel mee te blazen, en bij 3500rpm heb je full boost. Nu is full boost met 170PK niet echt zo erg in een hogere versnelling dat je van de weg af hoeft te dwijlen.
Maargoed laten we het op onervarenheid van de bestuurder houden...
Ik heb trouwens een paar weken terug nog zo'n lancer 2000 turbo helemaal gerestaureerd van binnen gezien. Erg toffe bak!
Ik ben het wel met je eens dat een aardige turbodruk iemand kan overvallen bij onoptlettendheid. Maar hij vertelde net dat hij in een hoge versnelling reed. Ik neem aan als je zo'n ding net hebt en je in de regen een bocht in rijdt je niet gelijk terugschakeld naar 2 en volg gas geeft oidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef yup het volgende:
[..]
Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.
Overigens zijn er ook veel Impreza GTT's gecrashed door dit feit. Alleen ging de auto niet doorslippen maar opeens als een dolle doorschieten (4x4 remember), ja als je dat niet verwacht in zijn 2 of 3 gebeuren er dan snel ongelukken ja.
170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/uquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:23 schreef K33T het volgende:
Hoeveel pk's en wat was je top?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |