quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:08 schreef Palomar het volgende:
[afbeelding]
[edit]
oja, met deze machine .......
Geen id, was niet aanwezig.quote:
op teller ja, remember.. op teller..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Sloper het volgende:
[..]
Geen id, was niet aanwezig.Zal wel wat lager zijn, zitten wel originele banden/velgen op. Maar bijna 200km/u op de teller met een Ford Ka is toch gekkehuis? Die dingen zouden ze echt op 130 moeten begrenzen. Alhoewel me de wegligging ABSOLUUT niet tegenviel.
Tof; de gemiddelde snelheid is hoger dan de maximum snelheidquote:Op zondag 18 juni 2006 18:16 schreef Asmooh het volgende:
[afbeelding]
179,1 met GPS..
ongeveer 205 op teller
goed bezig bij -2,5 ben je levens moe ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[afbeelding]
Audi A3 1.8 T Quattro 180 pk 5-bak
geloof mij maar, calibra kan zo hard...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
deze ziet er ook wel nep uit
vraag me niet waarom![]()
erg grappig, probeer het nu eens met wielen op de grondquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef K33T het volgende:
In dit topic is het de bedoeling om een foto te plaatsen van je kilometerteller als je flat out gaat!
Wel handig als je even laat weten in welke auto dit is geweest en waar.
Het laatst geposte kiekje:
[afbeelding]
Opel Calibra 2.0i, met eupfelafwijking van 260! (verrekte lage cwwaarde, lager dan ouwe Ferrari!)
Nepfoto's van de wijlen Tuf Tuf Club met 300+ km/h en welles-nietes geneuzel mogen oppleuren.
beetje laat, maar heb nog geen 'sneller' filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |